Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe oud is hij/ze? Toen die van ons nog een kitten was, was em ook zo wit. Nu zijn enkel zijn sloffen nog wit.XoN`- zei:http://www.movie-animals.co.uk/Images/Birman-(Seal-Point)---Octav.jpg
heilig birmaan seal point, zoals wij eentje hebben hier
ge kunt die in alle kleuren krijgen: seal, chocolate, blue, turtle ...
ogen zijn FENOMENAAL als ge dr henne kijkt, zo blauw echt prachtig !
Waren vroeger bewakers van tempels![]()

) tussen een brits korthaar met stamboom en een ordinaire straatkat =>
(niet dat alle huiskatten 'mottige beren zijn die alles kapotfretten' )-V-Maxxor- zei:www.roflcat.com , maakt het kiezen een stuk eenvoudiger![]()
El Di@bLo zei:![]()
Hebben jullie op die site ook zo een pic met een papierke waarop staat "I Love" + uw gemeente? Hoe kunnen die uw gemeente weten?
Bolteh zei:Ok, later koop ik me zo'n kat.. 'k Vind zo'n ogen echt zalig, beke glijk een Siamese kat, maar die Siamese kunnen vrij arrogant en aggresief zijn (ervaring met 3 verschillende katten, alle 3 waren ze agressief >_<)


Gromme zei:http://img114.imageshack.us/img114/3196/dekatii5av.jpg
Dit was onze Bougie, heel mooie, zachtaardige kat maar toch vrij zelfstandig en eigenwijs.
Ik ben heel geinteresseerd aan't geraken in dien Maine Coone. Daar er hier precies wel wat mensen zijn die er wat van kennen, waar moet je allemaal op letten? Wat zijn de betere namen voor katten te verkrijgen?
.Zoiets gelijk ons kattebeestje. Ze is al 11, maar gedraagt zich als een kat van 1 jaar (en ze ziet er nog zo uit ook), hoewel ze niet meer in de gordijnen hangt.den Acid Burn zei:
GMotha zei:Zoiets gelijk ons kattebeestje. Ze is al 11, maar gedraagt zich als een kat van 1 jaar (en ze ziet er nog zo uit ook), hoewel ze niet meer in de gordijnen hangt.
Geweldige dieren.


