Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
den Acid Burn zei:mss best een kater.
die zijn goedkoper om te laten castreren.
anders gaat die wel eens overal zen plaske tegen doen
en waarom zijn raskatten beter dan katjes uit het asiel??
racisten![]()
Gromme zei:Ja, het asiel, daarom dat ik ga opteren voor een raskat en een kat (wat dan ook) uit het asiel maar deze moeten best kater/kattin zijn dan hé?
.
Hoe meer katten, hoe plezanter^^Gromme zei:Aan de andere kant heb je dan weer de perzische maar twee is mss iets teveel van het goede en idd, er zitten veel sukkelaartjes in het asiel en wij zijn hier ook begaan met die beestjes dus waarschijnlijk zal het een combinatie worden van één raskat en één asielkat.
Gamb|t zei:... Dat is de reden waarom ik mijn Britskorthaar heb verkocht.
Kozu misschien ook eens een asiel moeten bezoeken. De kat die we nu hebben zit meer buiten dan binnen, lief beestje: maar ge ziet ze niet vaak. Een echte buitenkat.Gromme zei:Dat hangt er van af, in ieder geval zou ik ook altijd iemand naar een asiel sturen. En zoals ik zei waarschijnlijk nemen we zowizo er één van het asiel bij maar toch.

Arifiene zei:Nja, kijk, mijn kat is een kruising met brits korthaar, heeft duidelijk het karakter van de BK (zijn vader). Hij knuffelt ook niet zo graag, maar daarom ga ik hem nog niet wegdoen. In ons asiel zitten katten genoeg die worden weggedaan omdat ze de mensen op een of andere manier niet aanstonden. Ik zou dat nooit kunnen of willen.
Als je een ADHD kind heb doe je het toch ook niet weg... huisdieren zijn voor het leven en niet voor even...
Just my 2 cents...
Gromme zei:Ik ben eigenlijk al verliefd op die Maine geworden en heb ze nog niet in het echt gezien maar wat ik er van lees en zie lijkt het me een geweldige kat. Aan de andere kant heb je dan weer de perzische maar twee is mss iets teveel van het goede en idd, er zitten veel sukkelaartjes in het asiel en wij zijn hier ook begaan met die beestjes dus waarschijnlijk zal het een combinatie worden van één raskat en één asielkat.
-V-Maxxor- zei:www.roflcat.com , maakt het kiezen een stuk eenvoudiger![]()

Z'n pels is nu beige met lichte tintjes bruin. Supper lieve :]
, maar wij hebben geen sjowkwaliteit dus das ook goedkoper (zijn gestopt met showen/fokken).Gromme zei:Toch eens hier overleggen om eventueel zo'n Maine te kopen. Want het is uiteindelijk ook niet heel goedkoop hé.