Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SweetEmmaRose zei:das toch geen wrak? en in amerika draait het alleen om hoe het eruit ziet![]()


zegge ze da? dan wel jaPreske zei:als die 200 dollar werkelijk heeft gekost, wil ik er toch van uitgaan dat het een wrak is![]()

Waar staat het derde?Preske zei:eerlijk gezegd betwijfel ik of ge uit zo'n wrak uw geld terugkrijgt
er is nog een derde btw
SweetEmmaRose zei:zegge ze da? dan wel ja![]()
Proim zei:Waar staat het derde?
Die 2e trekt op niets imo :/Preske zei:
ns boy zei:www.dumpert.nl - Schlagerzanger Siggi klig nog altijd plat![]()

yup, ge moest die plakken op een originele plaats en kon ne LCD winnen, die stickerkes lagen met de 100 bij de gamemania.EagleEye zei:Ik weet dat ze bij de launch van 9lives.be wel stickers hebben uitgedeeld... Meen ik mij toch te herinneren.
