Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RB26DETT

Legacy Member
Vorige dinsdag gesolliciteerd, vrijdag gesprek gehad en afgestudeerd en vandaag bevestiging gehad dat ik mag beginnen

:woohoo:

Oldskooler

Legacy Member
Ligt een moeder kat + 3 kattenjong voor mijn ruit.

Bubba moest het zien /D


Eentje ligt zijn kruis te likken, dat wordt mijn favorietje.

RB26DETT

Legacy Member
Bij Vlaamse overheid, meewerken aan het gezondheidspreventiebeleid

RB26DETT

Legacy Member
Bwah 't is maar een contract van een jaar omdat er iemand is weggegaan en die kan nog terugkomen. Maar de kans lijkt me toch klein dus daarna zal het normaal wel verlengd worden :p

freakykiller

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ligt een moeder kat + 3 kattenjong voor mijn ruit.

Bubba moest het zien /D


Eentje ligt zijn kruis te likken, dat wordt mijn favorietje.

:lol:
Vertelt veel over u :p

Poplipo

Legacy Member
Ik kan mijn oren bewegen :woohoo:
Zo zonder deraan te komen, kwas daar vroeger jaloers op da mijn broer da kon, en ik nie :p

waffel

Legacy Member
poplipo zei:
Ik kan mijn oren bewegen :woohoo:
Zo zonder deraan te komen, kwas daar vroeger jaloers op da mijn broer da kon, en ik nie :p

Ik kan dat ook. Apart zelfs. Geen idee waarom :p

Crashtestdummy

Legacy Member
werchter was zalig!!! veel goeie groepen gezien en mij ook ferm geamuseerd op camping B0 :D

die gasten van camping B0 waren precies allemaal wa opgehitst door mijne maat me zijne plaaster (mensen van hier da erbij waren zullen het wel geweten hebben) en we hebben me een 100-tal man van partytent naar partytent gelopen om erin te feesten tot den boel afgebroken was :p (5 seconden gaat da mee :p )

me nen hoop man ook tegen wc's zitten duwen zonder besef dat er nog mensen opzaten en dan kwam een meiske razend naar buiten uit de wc me ne witte rok da vol me stront hing :lol:

de eerste 2 dagen vond ik zelf mijne camping nie terug en kben dan wa gaan socializen me andere mensen die nog buiten zaten op B0 :unsure: kvon gewoon mijn tent niemeer... den eersten dag was ik zelf beland in een doodlopend boerebaantje nog over werchter waar ik ontwaakte op een opblaasbare meter als matras, twas friskes bij het wakkerkomen :sop:

den tornado op de weide was ook prachtig om te zien :) dat alleen was al het ticket waard, de bekers bleven meer dan een half uur hangen in de lucht ^^

metallica was tbeste optreden dak ooit gezien had, kreeg er gewoon kiekevel van, vooral van de gitarist die ook zo prachtig speelde :) en achter seek and destroy stond de hele weide in de fik :p

nuja, kben 600€ kwijt in totaal aan werchter ma twas et waard (200€ ticket, de rest drank, eten en 1-shirt)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan