Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

paarsbloed

Legacy Member
Zoekt hé! Om een lang verhaal kort te maken. Kerel keek me aan op de trein, bleef kijken en ambetant doen bij zijn vriendin. Hij stapt af en vriendin blijft zitten, ik vroeg wat het probleem was en hij excuseerde zich als een echte *******.

tuesadorable

Legacy Member
Ooooh paarsbloed :hug:. Ik was gisteren even naar Canvas aan't kijken na het werk en ik vond het concert van Coldplay zo mooi dat ik toch een krop kreeg... Waarschijnlijk ook wel van vermoeidheid.

gizmo666

Legacy Member
binnen iets meer dan een uur zit ik int zwembad:drool: sebiet vertrekken naar de bus:)

Preske

Legacy Member
gizmo666 zei:
binnen iets meer dan een uur zit ik int zwembad:drool: sebiet vertrekken naar de bus:)

oooh goodie. tussen natbezwete mensen zitten om daarna in die zelfde mensen hun zweet te zwemmen, om daarna weer tussen die bezwete natte mensen te zitten :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ike zei:
Zulke mensen zijn echt :puke:, :doh:, :angry:, :confused: en :wtf:.
Sorry maar als ge in amerika met zo iets rondrijdt dan zijde echt laaaaaag. Da is zon redneck truck da het echt ni schoon is. Es verve en das in orde maar kzou er ook ni mee rondrijde ze :P (hier toch ni)
Als ge zie wa die ouders en broer hebben is da toch wel een erg kado :')

Preske

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Sorry maar als ge in amerika met zo iets rondrijdt dan zijde echt laaaaaag. Da is zon redneck truck da het echt ni schoon is. Es verve en das in orde maar kzou er ook ni mee rondrijde ze :P (hier toch ni)
Als ge zie wa die ouders en broer hebben is da toch wel een erg kado :')

ik twijfel of het een grap was (dat zijn echte auto om de hoek stond ofzo) of dat het puur staged was.
Als het echt is, beklaag ik die jongen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Preske zei:
ik twijfel of het een grap was (dat zijn echte auto om de hoek stond ofzo) of dat het puur staged was.
Als het echt is, beklaag ik die jongen.

Ja ws, maar dan nog :p
Als ge da gewoon verft en pimpt, die zal daar wel geld voor hebbe

EagleEye

Legacy Member
Preske zei:
ik twijfel of het een grap was (dat zijn echte auto om de hoek stond ofzo) of dat het puur staged was.
Als het echt is, beklaag ik die jongen.
Inderdaad. Beide filmkes zien er vrij staged uit (maar dat maakt het niet minder grappig :D)

En ik ben blij met whatever ik krijg ;)

Preske

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Ja ws, maar dan nog :p
Als ge da gewoon verft en pimpt, die zal daar wel geld voor hebbe

eerlijk gezegd betwijfel ik of ge uit zo'n wrak uw geld terugkrijgt :)

EagleEye zei:
Inderdaad. Beide filmkes zien er vrij staged uit (maar dat maakt het niet minder grappig :D)

En ik ben blij met whatever ik krijg ;)

er is nog een derde btw

SweetEmmaRose

Legacy Member
Preske zei:
eerlijk gezegd betwijfel ik of ge uit zo'n wrak uw geld terugkrijgt :)

das toch geen wrak? en in amerika draait het alleen om hoe het eruit ziet :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan