Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
qva zei:

qva zei:
Mijn autoverzekering dekt ook nucleaire aanvallen.Careless zei:Lifeline heeft zeker en vast aan alles gedacht toen men hun verzekeringen opstelde. Er staat zelfs in dat men alles dekt buiten voorwerpen die kapot gaan tijdens: terrorisme, burgeroorlog, opstand of militaire of onrechtmatige machtsovername.![]()
paarsbloed zei:Werchter 2009
Fantastische editie, ik heb genoten 4 dagen lang. En goed gebruind
En coldplay was geweldig.
Edit: en een ietwat rare glimlach, maar bij kings of leon 'use somebody' waren 3 meisjes achter mij komen staan, en ze vroegen of ze af en toe eens op mijn schouder mochten leunen om wat meer te zien aangezien ik nogal groot ben. Ik zei tegen die het me vroeg (een lekker ding btw) dat ze gerust voor mogt maar ze wou niet. Dan bij use somebody ben ik spontaan beginnen wenen, ik moest opeens hard denken aan het verlies van mijn oma enkele maanden geleden en iets in mij krakte. En ik kijk zo voor me en ik voel een tik op mijn schouder, ik draai me om en dat meisje geeft me zo een stevige knuffel. Khad eerst zo 'WTF' maar dat deed echt deugd op dat moment.


ad:, ma 't blijft toch voor een van ons eh 
qva zei:
, :doh:,
,
en
.:')Preske zei:
Lospeed zei:stond gij in 1 vd vakken vooraan ?
en ook werchter hier: 1e rij bij redelijk veel groepen en dan ook nog bij metallica
ne maat van mij eef den armband van Hetfield gevangen, net voor m'n handad:, ma 't blijft toch voor een van ons eh
![]()
paarsbloed zei:
:applause:
paarsbloed zei:Edit: en een ietwat rare glimlach, maar bij kings of leon 'use somebody' waren 3 meisjes achter mij komen staan, en ze vroegen of ze af en toe eens op mijn schouder mochten leunen om wat meer te zien aangezien ik nogal groot ben. Ik zei tegen die het me vroeg (een lekker ding btw) dat ze gerust voor mogt maar ze wou niet. Dan bij use somebody ben ik spontaan beginnen wenen, ik moest opeens hard denken aan het verlies van mijn oma enkele maanden geleden en iets in mij krakte. En ik kijk zo voor me en ik voel een tik op mijn schouder, ik draai me om en dat meisje geeft me zo een stevige knuffel. Khad eerst zo 'WTF' maar dat deed echt deugd op dat moment.

paarsbloed zei:Werchter 2009
Fantastische editie, ik heb genoten 4 dagen lang. En goed gebruind
En coldplay was geweldig.
Edit: en een ietwat rare glimlach, maar bij kings of leon 'use somebody' waren 3 meisjes achter mij komen staan, en ze vroegen of ze af en toe eens op mijn schouder mochten leunen om wat meer te zien aangezien ik nogal groot ben. Ik zei tegen die het me vroeg (een lekker ding btw) dat ze gerust voor mogt maar ze wou niet. Dan bij use somebody ben ik spontaan beginnen wenen, ik moest opeens hard denken aan het verlies van mijn oma enkele maanden geleden en iets in mij krakte. En ik kijk zo voor me en ik voel een tik op mijn schouder, ik draai me om en dat meisje geeft me zo een stevige knuffel. Khad eerst zo 'WTF' maar dat deed echt deugd op dat moment.

deathsythe zei:waard gij niet die stoere jongen die iemand boos aankeek op de trein en er dan met een fameus hero-gevoel op het forum kwam vertellen?
if so,![]()

qva zei:
kerel