Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
Careless zei:
Lifeline heeft zeker en vast aan alles gedacht toen men hun verzekeringen opstelde. Er staat zelfs in dat men alles dekt buiten voorwerpen die kapot gaan tijdens: terrorisme, burgeroorlog, opstand of militaire of onrechtmatige machtsovername. :lol:
Mijn autoverzekering dekt ook nucleaire aanvallen.

?therapy?

Legacy Member
Wat gerief gaan kopen voor dour.
Had gelukkig de laatste tent nog. :D Mijn maat zou er normaal gezien morgen omgaan ^^

Lospeed

Legacy Member
paarsbloed zei:
Werchter 2009 :love:

Fantastische editie, ik heb genoten 4 dagen lang. En goed gebruind :p

En coldplay was geweldig.

Edit: en een ietwat rare glimlach, maar bij kings of leon 'use somebody' waren 3 meisjes achter mij komen staan, en ze vroegen of ze af en toe eens op mijn schouder mochten leunen om wat meer te zien aangezien ik nogal groot ben. Ik zei tegen die het me vroeg (een lekker ding btw) dat ze gerust voor mogt maar ze wou niet. Dan bij use somebody ben ik spontaan beginnen wenen, ik moest opeens hard denken aan het verlies van mijn oma enkele maanden geleden en iets in mij krakte. En ik kijk zo voor me en ik voel een tik op mijn schouder, ik draai me om en dat meisje geeft me zo een stevige knuffel. Khad eerst zo 'WTF:p' maar dat deed echt deugd op dat moment.

stond gij in 1 vd vakken vooraan ? :P

en ook werchter hier: 1e rij bij redelijk veel groepen en dan ook nog bij metallica :D
ne maat van mij eef den armband van Hetfield gevangen, net voor m'n hand :sad:, ma 't blijft toch voor een van ons eh :)

paarsbloed

Legacy Member
Lospeed zei:
stond gij in 1 vd vakken vooraan ? :P

en ook werchter hier: 1e rij bij redelijk veel groepen en dan ook nog bij metallica :D
ne maat van mij eef den armband van Hetfield gevangen, net voor m'n hand :sad:, ma 't blijft toch voor een van ons eh :)

Bij coldplay wel. Bij kings of leon net in het 'vrije' vak. Juist aan de hekken, we zijn nota bene veel op het grote scherm geweest.

deathsythe

Legacy Member
paarsbloed zei:
Edit: en een ietwat rare glimlach, maar bij kings of leon 'use somebody' waren 3 meisjes achter mij komen staan, en ze vroegen of ze af en toe eens op mijn schouder mochten leunen om wat meer te zien aangezien ik nogal groot ben. Ik zei tegen die het me vroeg (een lekker ding btw) dat ze gerust voor mogt maar ze wou niet. Dan bij use somebody ben ik spontaan beginnen wenen, ik moest opeens hard denken aan het verlies van mijn oma enkele maanden geleden en iets in mij krakte. En ik kijk zo voor me en ik voel een tik op mijn schouder, ik draai me om en dat meisje geeft me zo een stevige knuffel. Khad eerst zo 'WTF:p' maar dat deed echt deugd op dat moment.

waard gij niet die stoere jongen die iemand boos aankeek op de trein en er dan met een fameus hero-gevoel op het forum kwam vertellen?

if so, :rofl:

_ns_

Legacy Member
paarsbloed zei:
Werchter 2009 :love:

Fantastische editie, ik heb genoten 4 dagen lang. En goed gebruind :p

En coldplay was geweldig.

Edit: en een ietwat rare glimlach, maar bij kings of leon 'use somebody' waren 3 meisjes achter mij komen staan, en ze vroegen of ze af en toe eens op mijn schouder mochten leunen om wat meer te zien aangezien ik nogal groot ben. Ik zei tegen die het me vroeg (een lekker ding btw) dat ze gerust voor mogt maar ze wou niet. Dan bij use somebody ben ik spontaan beginnen wenen, ik moest opeens hard denken aan het verlies van mijn oma enkele maanden geleden en iets in mij krakte. En ik kijk zo voor me en ik voel een tik op mijn schouder, ik draai me om en dat meisje geeft me zo een stevige knuffel. Khad eerst zo 'WTF:p' maar dat deed echt deugd op dat moment.

Sorry but that sounds gay :unsure:

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
deathsythe zei:
waard gij niet die stoere jongen die iemand boos aankeek op de trein en er dan met een fameus hero-gevoel op het forum kwam vertellen?

if so, :rofl:

Haha, onzen hooligan toont zijn emotionele zijde :lol:

paarsbloed

Legacy Member
Is het wel hoor ;)
Ach, samenloop van omstandigheden, ik denk niet dat ik daarvoor jullie een verklaring hoef te geven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan