Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Nooby4Ever

Legacy Member
reteiP zei:
1923 ongelezen mails :p

die oudste mail zou wel eens heel ver kunnen zitten :p

rofl! Ik heb vandaag en morge vrijaf... :applause:

Daarna rapport maar daar zwijgen we over :sad:

Massman

Legacy Member
"Hierbij je ticket naar Praag. Heel veel succes daar en zeker winnen he dan zien we elkaar in Taiwan denk ik. Maar we spreken elkaar zeker van te voren nog wel :-)"

W00t :D

Dennoman

Legacy Member
Massman zei:
"Hierbij je ticket naar Praag. Heel veel succes daar en zeker winnen he dan zien we elkaar in Taiwan denk ik. Maar we spreken elkaar zeker van te voren nog wel :-)"

W00t :D
Hoezo? Internationale wedstrijd ofzo?

Pilatus

Legacy Member
weer interesse van een ploeg, ditmaal 4de klas ^^ it keeps getting better

Massman

Legacy Member
Europese finale is in Praag ... van de 13/14 teams die daar meedoen, mag er maar 1 naar Taiwan :p.

Flipkikker

Legacy Member
Al goed gelachen met 1 april vandaag :')

Ne klassieker uitgehaald en ne vriend van mij heeft pizza besteld op naam van een prof die in onze aula zat (was klassikaal consult van jury, met meerdere profs..)

Een andere vriend had de toiletten gesaboteerd, waardoor iedereen die doorspoelt volledig nat gesproeid wordt :D

Karre

Legacy Member
KizZamP- zei:
Ben net terug van software examen en ben bijna zeker dat ik 100% heb. Eigenlijk ben ik het zeker omdat ik geen enkele fout opmerkte, maar kan altijd hé :p.

En wat moest je doen? Want 100% behalen op een examen behalen op gebied van informatica is gewoon onmogelijk, er is altijd wel iets waar leerkrachten u toch minieme puntjes dan voor kunnen aftrekken. Althans bij mij toch op de examens van programmeren, mijn programma's werken gewoon perfect en zijn zelfs zo dummy proof mogelijk maar toch weet hij me altijd ergens punten af te rekenen :p.

FroFro

Legacy Member
ik had nog loon da nog ni betaald was, eindelijk es werk van gemaakt, weer 225 erbij :woohoo:

[LRRP]

Legacy Member
GMotha zei:

:lol: :lol: :lol:

Zo'n zalig weer vandaag :love:

Hierjuist naar de kapper geweest, er was een nieuwe begonnen :love: Oh zo'n konijn. Het klikte onmiddellijk, het gaat niet lang duren voor ik terug naar de kapper ga :cool:
Jammer dat ze er een beetje ''chichi'' uitzag. Anders had ik er mij direct achter geschoten.




01-04-2009 Deleted Post
17:41 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:41 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:34 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:15 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:15 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:15

enzovoort :sop:

protnie

Legacy Member
[LRRP];11398785 zei:
:lol: :lol: :lol:

Zo'n zalig weer vandaag :love:

Hierjuist naar de kapper geweest, er was een nieuwe begonnen :love: Oh zo'n konijn. Het klikte onmiddellijk, het gaat niet lang duren voor ik terug naar de kapper ga :cool:
Jammer dat ze er een beetje ''chichi'' uitzag. Anders had ik er mij direct achter geschoten.




01-04-2009 Deleted Post
17:41 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:41 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:34 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:15 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:15 Forumbot


01-04-2009 Deleted Post
17:15

enzovoort :sop:
Ik ook 3 van de hoe zie jij eruit :/
Ik heb geen idee waarom.

SweetEmmaRose

Legacy Member
forn9 zei:
in hotmail per ongeluk naar de allereerste pagina gegaan, da zijn nog mails uit 2004, best grappig om is te herlezen :D
Eerste mail in 2004 ergens :')


Kweenie, ziet weet ge.. Ik blijf erbij dat die er te overreageert, en ik blijf daarbij.; enda zij mij ni vertrouwd daarvoor, ale ja.. of dan moe ik er helmaal nix meer van hebbe ze.. Iedreen zegta da die laatste tijd echt VOOS doe en kei egoistisch over wiet is enzo... ale weet ge, roel en mathieu, hoe die er zoms over bezig zijn enzo... :s mja weet ge... Zie... Ik vin da gwn voos, da da ineens zo kan aftakele die vriendschap, ma ja... das haar keuze, en eigenlijk zit k er echt ni veel mee in dus das goe :) Ik heb annouck enzo ( wrs gaat ze hierover commentaar geve als die dees weet) omda die die almaal marginaal vindt..; ja hgij ook :) maar toch..; En die ga mee naar Recrea en da ga dan ook elmaal anders zijn.;; tjah... Tligt ni aan mij... :) :)

Dennoman

Legacy Member
GenesisX zei:
http://www.neglectedinsomnia.be/files/crap.jpg

Weet er iemand één van die dranken? 't Staat in spiegelbeeld en 't is nie echt zo scherp. En misschien waar ge da kunt kopen? :D
Ik ken enkel het lycheesap en de kokosnotenmelk (3de en 7de van rechts) zeker. De 6de van rechts is denk ik Thais bier, maar hou me daar niet aan. De 4de van rechts is gortige thee, heb ik in China weleens gedronken.

Volgens mij is dat allemaal wel te koop in de Sun-Wah (Aziatische supermarkt in het centrum van Antwerpen) of in het kleine winkeltje daar vlakbij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan