Nooby4Ever
Legacy Member
reteiP zei:1923 ongelezen mails
die oudste mail zou wel eens heel ver kunnen zitten![]()
rofl! Ik heb vandaag en morge vrijaf... :applause:
Daarna rapport maar daar zwijgen we over
ad:Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
reteiP zei:1923 ongelezen mails
die oudste mail zou wel eens heel ver kunnen zitten![]()
ad:Adelbert zei:


Hoezo? Internationale wedstrijd ofzo?Massman zei:"Hierbij je ticket naar Praag. Heel veel succes daar en zeker winnen he dan zien we elkaar in Taiwan denk ik. Maar we spreken elkaar zeker van te voren nog wel"
W00t![]()
Mag ik niet mee naar Taiwan om te tolken?Massman zei:


KizZamP- zei:Ben net terug van software examen en ben bijna zeker dat ik 100% heb. Eigenlijk ben ik het zeker omdat ik geen enkele fout opmerkte, maar kan altijd hé.
.GMotha zei:Pregnancy Question Fail FAIL Blog: Pictures and Videos of Owned, Pwnd and Fail Moments
Ge ziet dus: altijd zelf uw condooms fixen^^


Oh zo'n konijn. Het klikte onmiddellijk, het gaat niet lang duren voor ik terug naar de kapper ga 


Ik ook 3 van de hoe zie jij eruit :/[LRRP];11398785 zei:![]()
![]()
Zo'n zalig weer vandaag
Hierjuist naar de kapper geweest, er was een nieuwe begonnenOh zo'n konijn. Het klikte onmiddellijk, het gaat niet lang duren voor ik terug naar de kapper ga
Jammer dat ze er een beetje ''chichi'' uitzag. Anders had ik er mij direct achter geschoten.
01-04-2009 Deleted Post
17:41 Forumbot
01-04-2009 Deleted Post
17:41 Forumbot
01-04-2009 Deleted Post
17:34 Forumbot
01-04-2009 Deleted Post
17:15 Forumbot
01-04-2009 Deleted Post
17:15 Forumbot
01-04-2009 Deleted Post
17:15
enzovoort![]()
Eerste mail in 2004 ergens :')forn9 zei:in hotmail per ongeluk naar de allereerste pagina gegaan, da zijn nog mails uit 2004, best grappig om is te herlezen![]()
mja weet ge... Zie... Ik vin da gwn voos, da da ineens zo kan aftakele die vriendschap, ma ja... das haar keuze, en eigenlijk zit k er echt ni veel mee in dus das goe
Ik heb annouck enzo ( wrs gaat ze hierover commentaar geve als die dees weet) omda die die almaal marginaal vindt..; ja hgij ook
maar toch..; En die ga mee naar Recrea en da ga dan ook elmaal anders zijn.;; tjah... Tligt ni aan mij...

n.w.a zei:wat..
Ik ken enkel het lycheesap en de kokosnotenmelk (3de en 7de van rechts) zeker. De 6de van rechts is denk ik Thais bier, maar hou me daar niet aan. De 4de van rechts is gortige thee, heb ik in China weleens gedronken.GenesisX zei:http://www.neglectedinsomnia.be/files/crap.jpg
Weet er iemand één van die dranken? 't Staat in spiegelbeeld en 't is nie echt zo scherp. En misschien waar ge da kunt kopen?![]()