Archief - [M] Madshrimps's Massman grabs 1st place in Gigabyte OC contest

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cranox

Legacy Member
Zeg nu nog eens dat in belgie geen octalent zit , dit verdient wel een threadje hier :)

Madshrimps crew just returned from Eindhoven where they teamed up with Pet1t for Belgium OC team, they were able to get 1st place and this gives them a ticket to the European finals in Czech Republic!

Originally Posted by leeghoofd :
I have just returned from eindhoven, Blind got all them piccies and videos, (article will follow shortly) I would check Trouffmans site tomorrow

was a very close race till the very last second ! Top job

Think most websites will be updated tomorrow or on monday

SuperPi 8M
Place Contestant Time Points
1 BT Clocking 1m 35s 422ms 12
2 Belgium- Massman & PT1T 1m 37s 157ms 10
3 Award Fabrik 1m 37s 250ms 8
4 Neil & Bart 1m 38s 782ms 6
5 Ocaholic 1m 40s 390ms 4
6 OC Hannover 1m 42s 875ms 2


3DMark2006 HDR/SM3
Place Contestant Result Points
1 Ocaholic 10129p 6
2 Belgium- Massman & PT1T 9853p 5
3 Neil & Bart 9800p 4
4 Award Fabrik 9735p 3
5 BT Clocking 9655p 2
6 OC Hannover 9048p 1


3DMark2006 Total
Place Contestant Result Points
1 Ocaholic 24266p 10
2 Belgium- Massman & PT1T 23849p 8
3 Neil & Bart 23348p 6
4 BT Clocking 23323p 4
5 Award Fabrik 23226p 2
6 OC Hannover 22302p 0


Current final result
Place Contestant Points
1 Belgium- Massman & PT1T 23
2 Ocaholic 20
3 BT Clocking 18
4 Neil & Bart 16
5 Award Fabrik 13
6 OC Hannover 3

More info in an upcoming article and report; congratz guys :niceone:

Massman

Legacy Member
Close call, best spanned, maar uiteindelijk goed afgelopen :D.

Praag gaat andere koek zijn ...

Gothrek

Legacy Member
nice, wat ik me vooral afvraag, hoe groot was Pet1T aandeel hierin? Want ik weet dat die jongen behoorlijk zot is

Anyways, mooi resultaat

blind_ripper

Legacy Member
Gothrek zei:
nice, wat ik me vooral afvraag, hoe groot was Pet1T aandeel hierin? Want ik weet dat die jongen behoorlijk zot is

Anyways, mooi resultaat

verklaar zot even wat gothrek :p.

Massman

Legacy Member
Gothrek zei:
nice, wat ik me vooral afvraag, hoe groot was Pet1T aandeel hierin? Want ik weet dat die jongen behoorlijk zot is

50/50 ongeveer.

Ik moet wel zeggen dat het samenwerken vrij goed ging. Liep er iets niet goed, effe switchen van plaats (keyboard en LN2) en een nieuwe approach proberen.

Eerlijkheid gebiedt mij wel te vermelden dat ik door Pt1t meegevraagd ben, mijn 42.9s score in de voorrondes was net niet laag genoeg om rechtstreeks door te stoten (4e in BE/NL/LUX - wel sneller dan 1e van Duitsland :unsure:).

blind_ripper

Legacy Member
jah jou gewoone 965 tegen de 2 hand picked ones van de andere teams uit nederland ???
dan nog zwijgen over pt1t zen chipke :D.

idd jullie samen werking ging goed ;).

Symon

Legacy Member
blind_ripper zei:
jah jou gewoone 965 tegen de 2 hand picked ones van de andere teams uit nederland ???
dan nog zwijgen over pt1t zen chipke :D.

idd jullie samen werking ging goed ;).
De cpu die wij in de voorronde hebben gebruikt was zeker geen hand picked exemplaar. Was gewoon een lucky shot uit een webshop :p

De CPU van Bart en Neil is ook niet echt een hand picked one, is wel een die eerder getest is maar was toen zeker niet de beste...

In iedergeval, nogmaals congrats massman ;)

Jort-

Legacy Member
zoals reeds vermeld op [M] super mooie prestatie's chapeau !!

grtz,
Jort
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan