Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DéWé

Legacy Member
FroFro zei:
Whii, papieren gekregen zoda ik op 4 juni voor het europees parlement kan stemmen vanuit nederland, ik moet dus ni op ne natte zondagochtend (7 juni) staan aanschuiven aan die kutloketten!

En Vlaams :)

FroFro

Legacy Member
Vlaams kank van hier ni stemmen, maar ik kan wel machtigen denk ik :p (hoop ik, anders ist nogal stoem)

Dennoman

Legacy Member
Mjah, stemrecht zoals in NL of de Belgische stemplicht, ben er nog steeds niet helemaal uit wat het beste is :')

weirdo

Legacy Member
hahaha:rofl: dat is gewoon geniaal:bow:, zeker met die actrices dan nog:)

maar ik vind dat geweldige filmke van een debat tussen obama en mccain niet meer, er zijn er verschillende, maar die eene waar mccain zo door het beeld loopt is echt af...

Bontus

Legacy Member
Historische 1 aprilgrappen - Wikipedia
1981 - De Britse Daily Mail berichtte dat de organisatoren van de Londense marathon een Japanse deelnemer kwijt waren. Ze hadden ontdekt dat hij door een vertaalfout in de brief die hij van hen had gekregen moet hebben begrepen dat de race niet over 26 mijl ging, maar 26 dagen zou duren. Hij zou al dagen ergens in Engeland aan het lopen zijn. De krant huurde een (Japanse) hardloper in om op die dag een aantal plaatsen door te lopen. Nadat het publiek hem in St. Albans had ontdekt, probeerden veel mensen hem daar tot stoppen te bewegen.
Geen grap (of een dubbele grap): toen Google Inc. een e-maildienst (GMail) aankondigde met een opslagcapaciteit van 1 gigabyte om de concurrentie met Hotmail en Yahoo! aan te gaan, dacht iedereen dat het een 1 aprilgrap was. Pas op 2 april begon men langzaam te geloven dat het echt was. De eigenlijke grap was dat ze bij Google iemand zochten om hun kantoor op de maan te bemannen.

KizZamP-

Legacy Member
Ben net terug van software examen en ben bijna zeker dat ik 100% heb. Eigenlijk ben ik het zeker omdat ik geen enkele fout opmerkte, maar kan altijd hé :p.

kisthechef

Legacy Member
1 aprilgrap; We hadden vandaag een absoluut niet te missen praktische oefening om 9u30.

Om 9u05 stuur ik een sms naar ne maat: 'jow, waar blijft gij? Ik heb gezegd dat uw trein waarschijnlijk vertraging heeft, maar ge kunt u best wat haasten'.

Nu is die gast nogal het snel panikerende type. 2 seconden later krijg ik dus telefoon;

-wat zegt gij nu? De oefening begon toch maar om half 10?!?
* Neenee, om 9 uur, dat bericht gisteren niet gelezen?
- Nee, nee, ik heb nogtans nagekeken rond een uur of tien?!? En waarom is het dan vroeger begonnen?
* De assistent die het geeft moet blijkbaar vroeger naar huis om zijn aquarium te onderhouden ofzo...
- Wat? Een aquarium?!? Waarom moet hij daar nu een praktische oefening op het laatste moment afgelasten?!? Godverdomme é! (Hij had het dus nog altijd niet door :doh:)
* Nja... Zeg 't is vandaag toch den eersten? Den eersten april?
- Ja, zeker?

...

- Ah, godverdomse klootzak *legt af*

:D

Stancke

Legacy Member
Stage die nog altijd niet orde is en vrijdag alles indienen of geen stage en gebuisd.

Administratie van school:niceone:

fireflymr

Legacy Member
kisthechef zei:
1 aprilgrap; We hadden vandaag een absoluut niet te missen praktische oefening om 9u30.

Om 9u05 stuur ik een sms naar ne maat: 'jow, waar blijft gij? Ik heb gezegd dat uw trein waarschijnlijk vertraging heeft, maar ge kunt u best wat haasten'.

Nu is die gast nogal het snel panikerende type. 2 seconden later krijg ik dus telefoon;

-wat zegt gij nu? De oefening begon toch maar om half 10?!?
* Neenee, om 9 uur, dat bericht gisteren niet gelezen?
- Nee, nee, ik heb nogtans nagekeken rond een uur of tien?!? En waarom is het dan vroeger begonnen?
* De assistent die het geeft moet blijkbaar vroeger naar huis om zijn aquarium te onderhouden ofzo...
- Wat? Een aquarium?!? Waarom moet hij daar nu een praktische oefening op het laatste moment afgelasten?!? Godverdomme é! (Hij had het dus nog altijd niet door :doh:)
* Nja... Zeg 't is vandaag toch den eersten? Den eersten april?
- Ja, zeker?

...

- Ah, godverdomse klootzak *legt af*

:D

Da's niet eens grappig. Bij een 1 aprilgrap zou hij veel TE VROEG moeten zijn, te laat is gewoon dom. :/

protnie

Legacy Member
Gisteren zalige dag gehad :love:
Naar de Gavers geweest en daar wat gevoetbald en met de frisbee gesmeten, het water was wel iets te koud maar er is er toch ene in gegaan ^^
Daarna nog in stad crème gegeten en nog wat niets gedaan in Begijnhofpark.
:music:

En vandaag begint de vakantie echt :D Deze ochtend wel eerst nog film moeten gaan kijken met school maar die was best wel goed: Das Leben Der Anderen

MiniJeffrey

Legacy Member
protnie zei:
Gisteren zalige dag gehad :love:
Naar de Gavers geweest en daar wat gevoetbald en met de frisbee gesmeten, het water was wel iets te koud maar er is er toch ene in gegaan ^^
Daarna nog in stad crème gegeten en nog wat niets gedaan in Begijnhofpark.
:music:

En vandaag begint de vakantie echt :D Deze ochtend wel eerst nog film moeten gaan kijken met school maar die was best wel goed: Das Leben Der Anderen

Wtf, zwemmen in de Gavers? Da water is nog beestekoud :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan