Archief - Je glimlach van vandaag - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FroFro

Legacy Member
Ge kent mij toch ni krikke :p Ge kent enkel de forumbruno nog en die is enkel erger geworde ^^

DéWé

Legacy Member
BlaXander zei:
:sad:

Het spijt me, maar het alternatief is leren dus is de keuze snel gemaakt ^^

Als uw studies falen zult ge uw leven wel beteren! Anywayz, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten, I am off cruizing in my pimpmobile :cool:

FroFro

Legacy Member
DesertWolf zei:
Als uw studies falen zult ge uw leven wel beteren! Anywayz, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten, I am off cruizing in my pimpmobile :cool:

lal, gh4y!

FroFro

Legacy Member
A forum moderator deleted a post of you (in thread: Hotmail probleem) with following reason:

Ma zet uwen tetter nu toch is voor vijf minuten af vriend :<

I feel like I'm getting connected with Forumbot :hug: Zijn berichtjes worde steeds persoonlijker!

Bubba

Legacy Member
FroFro zei:
I feel like I'm getting connected with Forumbot :hug: Zijn berichtjes worde steeds persoonlijker!

Het is echt wel erg als ze zo'n dingen al moeten sturen. :D

FroFro

Legacy Member
BuBbA zei:
Het is echt wel erg als ze zo'n dingen al moeten sturen. :D


Hij zei vriend :(




En zeg, eikels, ge weet toch da elke examenperiode posting spree van den deze is. It's my period.

HighWire

Legacy Member
Daarstraks goei toerke gedaan met de moto en derna op een terrasje lekker in het zonneke met ne kameraad en ne frisse cola :)

jaja, het mooie weer, brings a smile to my face :p

Dennoman

Legacy Member
Net een bloedmooi meisje tegengekomen op straat. Ik loop die voorbij, kan blik niet controleren en haar niét aanstaren. Zij kijkt vluchtig naar mij terug en lacht verlegen. Ik loop zelfs nog even wat trager om haar te kunnen zien weggaan, girl had it going ON :drool:

Ongeveer 20 meter achter haar lopen twee gasten die "meisje, meisje!" roepen en lachen tegen elkaar, ik kruis blikken met die mannen, knik en steek mijn twee duimen omhoog, waarop zij hetzelfde doen als gebaar van wederzijdse bevestiging.

Waarop luidkeelse hilariteit en enkele welgemikte seksistische, edoch goed bedoelde opmerkingen volgden. "Bij ferm maskes is het uitzicht niet enkel voor zichzelf". Damn straight.

Voor zo'n momenten doet men het ^^

n9ne

Legacy Member
Dennoman zei:
Net een bloedmooi meisje tegengekomen op straat. Ik loop die voorbij, kan blik niet controleren en haar niét aanstaren. Zij kijkt vluchtig naar mij terug en lacht verlegen. Ik loop zelfs nog even wat trager om haar te kunnen zien weggaan, girl had it going ON :drool:

Ongeveer 20 meter achter haar lopen twee gasten die "meisje, meisje!" roepen en lachen tegen elkaar, ik kruis blikken met die mannen, knik en steek mijn twee duimen omhoog, waarop zij hetzelfde doen als gebaar van wederzijdse bevestiging.

Waarop luidkeelse hilariteit en enkele welgemikte seksistische, edoch goed bedoelde opmerkingen volgden. "Bij ferm maskes is het uitzicht niet enkel voor zichzelf". Damn straight.

Voor zo'n momenten doet men het ^^

op school glimlachte er ook een meiske naar mij, ik wou die voorlaten en ging naar rechts, zij natuurlijk ook ^^ khad beter iets gezegd ipv gewoon is te glimlachen :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan