Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FroFro zei:fuI iz
(ge kent de universitaire bruno niet e)
FroFro zei:fuI iz
(ge kent de universitaire bruno niet e)



BlaXander zei:

DesertWolf zei:Ik vond u leuker toen ge nog geen forumspammer waard![]()
ad:BlaXander zei:ad:
Het spijt me, maar het alternatief is leren dus is de keuze snel gemaakt ^^

DesertWolf zei:Als uw studies falen zult ge uw leven wel beteren! Anywayz, de zon schijnt, de vogeltjes fluiten, I am off cruizing in my pimpmobile![]()
A forum moderator deleted a post of you (in thread: Hotmail probleem) with following reason:
Ma zet uwen tetter nu toch is voor vijf minuten af vriend :<
Zijn berichtjes worde steeds persoonlijker!FroFro zei:I feel like I'm getting connected with ForumbotZijn berichtjes worde steeds persoonlijker!

BuBbA zei:Het is echt wel erg als ze zo'n dingen al moeten sturen.![]()





FroFro zei:Hij zei vriend
En zeg, eikels, ge weet toch da elke examenperiode posting spree van den deze is. It's my period.



.Dennoman zei:Net een bloedmooi meisje tegengekomen op straat. Ik loop die voorbij, kan blik niet controleren en haar niét aanstaren. Zij kijkt vluchtig naar mij terug en lacht verlegen. Ik loop zelfs nog even wat trager om haar te kunnen zien weggaan, girl had it going ON
Ongeveer 20 meter achter haar lopen twee gasten die "meisje, meisje!" roepen en lachen tegen elkaar, ik kruis blikken met die mannen, knik en steek mijn twee duimen omhoog, waarop zij hetzelfde doen als gebaar van wederzijdse bevestiging.
Waarop luidkeelse hilariteit en enkele welgemikte seksistische, edoch goed bedoelde opmerkingen volgden. "Bij ferm maskes is het uitzicht niet enkel voor zichzelf". Damn straight.
Voor zo'n momenten doet men het ^^

dakantochnie zei: