Archief - Je favoriete cola?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Favoriete Cola?


  • Totaal aantal stemmers
    516
  • Opiniepeiling gesloten.

SweetEmmaRose

Legacy Member
gewone coca cola :) en pepsi is soms ook lekker, mr daar krijg ik rare maaggeluide van :D

Vitabis

Legacy Member
heb het liefste gewone cola
gewone pepsi is ook wel goed
pepsi max vin ik echt slecht tegenover cola light

HighWire

Legacy Member
Always Coca-Cola, de enigste echte cola...

Vind da zo degoutant soms, in sommige cafes (aan de kust vooral heb ik ondervonden) vraag je ne coca-cola en wa krijg je? Ne pepsi cola in een coca cola glas...

Bah!

ASHERON

Legacy Member
de gewone coca cola vind ik wel lekker maar de vanilla vind ik ook heeeel goed

^MystiQ

Legacy Member
Cola light en cola zonder caf weten mij echt het meest vanal te bekoren :)

vyeate

Legacy Member
Wat mij wel opvalt is dat vele mensen zeer graag cola vanile(ik included :)) maar toch vind je dit nergens meer omdat het niet goed verkocht :s

OT:Niets verslaat cola classic en vanile,tliefst in een original cola glas geschonken :)

Margeitje

Legacy Member
cola light en vanille
de gewone vind ik ni lekker meer :p
en ja ik weet dat daar aspartaam in zit maar echt veel cola drink ik toch niet dus veel effect kan da nie hebben :]

Dirty_Col

Legacy Member
Nuttige poll enzo :unsure:

anyway, Pepsi blijft mijn favo alhoewel ik dat nog maar weinig drink

coap

Legacy Member
Over aspartaan enzo in colalight , is pas gevaarlijk als je meer als 10 liter cola light per dag ga drinken. Wel een groot probleem is is dat cola light 1 van de zuurste dingen is die je kan drinken en dus ogeloofelijk slecht is voor uwen slokdarm / maag ( heb een slokdarm ontsteking opgelopen en da was geen pretje :D )

Feignasse

Legacy Member
coap zei:
cola light , en zen daar zwaar verslaaft aan . drink makelijk 4 liter per dag. Is sinds van dat ik gedieet heb . Das het enigste met smaak wa ge zoveel moogt van drinken om geen kilotjes bij te krijgen :) . En met succes , maar de habbit is gebleven :) . Ma et kost wel iet te duur 1.5 euro vo 1 fles djeezes dus koop als ik op kot zit die van rivver das goe om men dagelijkse fix toch te krijgen :p

Op naar de eerste maagzweer? :unsure:

Edit: ja dus =)

BelgianMini

Legacy Member
Coca Cola Light met citroen/limoen.
Ik kan er ni aan doen maar ik vind de gewone Coca Cola tegenwoordig veel te zoet. Lust ik alleen nog graag als het ijskoud is.
Ik drink trouwens meestal water, mss dermee dat ik het zo zoet vind.

Dj Aero

Legacy Member
cherry en vanilla coke staat er niet bij! dat zijn duidelijk de beste. maar buiten dat: gewone coca cola will do

Beramode

Legacy Member
gewone coca of pepsi is mij eender, en cherry coke<3 mar eigenlijk alleen omda da smaakt gelijk DrPepper en da vind k hier bijna nie -_-
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan