Archief - Je favoriete cola?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Favoriete Cola?


  • Totaal aantal stemmers
    516
  • Opiniepeiling gesloten.

hatetn

Legacy Member
dakantochnie zei:
Waar kan je in België een Spar vinden? :confused:



op vele plaatsen:wtf:
maar de spar hier iets verderop heeft da al nie
dus ge moe al nie panikeren want ge gaat die cola wss nergens vinden

enZiiime

Legacy Member
COCA cola classic forever :)


Weg me den andere brol. no offence maar coca cola en river cola, of andere colas kun je ONMOGELIJK vergelijken, het is en blijft coca cola en zal altijd zo blijven :)

Sneakytje

Legacy Member
gewone coca cola :bow:

de rest magk nie graag of emk nog nie geproef (vanille en cherry maja da zalk toch nie mogen)

-fusi0n-

Legacy Member
is een kwestie van gewoonte :) geloof me of niet

ik was vroeger die-hard cocacolaclassic-fan
ik verzamelde ALLES van cola (heb zelfs een flesje van 1946 hehe)

maar ik drink nu sinds 2 jaar coca-cola LIGHT,
vroeger moest ik dat éécht niet (die smaak stond me ECHT niet aan)
en ik vind het nu veel lekkerder,
als ik nu een gewoon blikje cola drink snap ik niet dat ik dat ooit gewone cola verkoos

kwestie van gewoonte :)
vettig pak friet met hollandse majeneis en ne curryworst special,
en wegspoelen met een blike ijskoude cola light

= orgasme² :)

RippinKittin

Legacy Member
Eigenlijk staat er een fout, je zet Coca Cola (lemoen) maar dat is niet de standaard "lemon" die jij bedoelt.
Lime is met lemoen en lemon met citroen.
maar ik verkies dus Coca Cola Light Lemon

Ali_

Legacy Member
Ik heb ook het liefst coca cola light lemon, maar spijtig dat ze enkel een light versie hebben, ik zou liever hetzelfde drinken, maar dan niet light, want die coca cola lime smaakt niet echt goed vind ik.

::PDX::

Legacy Member
ik vind lime veruit hetzelfde als lemon eigelek...
moet je even naar frankrijk trekke, daar hebbe ze coco cola (classic) lemon! :)

torquenstein15

Legacy Member
De gewone coca cola is volgens mij den besten. Ik zou zeggen koop nooit nummer 1 Cola op kamp eens gekregen omdat ons water naar cloor smaakte awel ik dronk nog liever dat water dan die ?Cola?

Goldrusher

Legacy Member
1. Coca-Cola
2. Dr. Pepper
3. Mezzo Mix (50/50 Coca-Cola, Fanta Orange)

hatetn

Legacy Member
-fusi0n- zei:
kwestie van gewoonte :)
vettig pak friet met hollandse majeneis en ne curryworst special,
en wegspoelen met een blike ijskoude cola light

= orgasme² :)


lol precies het dieet van een 150kg wegend zwijn
alles zo vettig mogelijk en dan ne cola light


trouwens wiste da buitenlandse cola, sprite, fanta, ... anders smaakten dan hier

Inspector Monkfish

Legacy Member
hatetn zei:
lol precies het dieet van een 150kg wegend zwijn
alles zo vettig mogelijk en dan ne cola light


trouwens wiste da buitenlandse cola, sprite, fanta, ... anders smaakten dan hier

Ook de classic coke?

hatetn

Legacy Member
captain asshole zei:
Ook de classic coke?



allemaal
heeft iets te maken me het water da ze gebruiken naart schijnt
de meesten smaken het bijna nie maar der is wel degelijk een verschil
duitse sprite is beter dan belgische bv
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan