Archief - Je favoriete cola?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Favoriete Cola?


  • Totaal aantal stemmers
    516
  • Opiniepeiling gesloten.

Conqie

Legacy Member
Wat is je favoriete cola, zowel merk als smaak.

(poll under construction)

Varathx

Legacy Member
Gewone standaard Coca-Cola godver !!

Me hun 1001+ smaken , trekt allemaal op niks.
Khem al alle smaken en merken geprobeerd en geeft mij maar 'The Real Stuff'
Alhoewel da Light limoen wel meevalt, vooral dan omdat er 'bijna' gene suiker in zit :)

Feignasse

Legacy Member
De enige echte Coca-Cola of course.

Vanilla Coke is niet slecht, maar itt de gewone Cola ben je het snel beugedronken.
PepsiMax kan er ook nog door, maar alle warenhuiscola's zijn pure rommel imo.

Conqie

Legacy Member
vanilla vergeten, mod mag em altijd add'n, tegewoordig zijn er dan ook zoveel soorten ^^

polarvandal

Legacy Member
coca cola best, dan cherry coke (van coca cola) en dan pepsi (vink ook echt ni slecht)

warthie

Legacy Member
Den enige echte :)
Pepsi drink ik ook nog wel graag. Light krijg ik ni binnen.

omfg

Legacy Member
coca cola classic (ijskoud) MAAR ik drink geen cola meer (of probeer toch ferm te minderen)

zarathustra

Legacy Member
*kijkt naar de flessen die hem omringen*

classic dus >_>

byter

Legacy Member
pepsi classic <3 en anders coca cola classic
zeker geen light/max :x

ng

Legacy Member
Goeie ouwe coca, iets anders wilk ni. Vooral gene light, das degoutant.

Suphafly

Legacy Member
de echte coca cola.
ma drink eigenlijk bijna alleen maar water en dan 's avonds of als ik ies weg ga dan drink ik cola en dan smaakt da nog beter

FORZA M

Legacy Member
De "oude" Cherry Coke, alhoewel die Black Cherry ook nog meevalt. Anders de classic, maar dan enkel uit blik of kleine glazen flesjes. Alles behalve light. Ik moet spijtig genoeg kokhalzen van zowat elke Light frisdrank.

Anoniem04

Legacy Member
Ik vind de river in plastic flesjes beter dan echte cola in plastic flesjes :unsure:

Niets verslaat Cola in blik natuurlijk :D

Daedie

Legacy Member
pepsi max. Op de 2de plaats cola light.
gewone cola's lang geleden gestopt met drinken omdat ik er heel snel gewicht van bijkom. En ondertussen smaken ze mij ook niet meer.
Nu op het moment zelfs gene light cola meer. Ben op streng dieet, al 27 kilo afgevallen (5 to go :D)

viewer

Legacy Member
heerlijk blikje koude coke. everything goes better with a coke :p

hoewel dat ik ook geweldige fan ben van schweppes en agrum. en koffie :lol:

tgc_9012

Legacy Member
1)Cherry Coke :niceone: (zet die in de poll :angry: )
2)Cola Vanille (deze ook :p )
3)Gewone cola

servi

Legacy Member
Waar de meerderheid van de mensen op gaan stemmen is wel vrij voorspelbaar :)

België is nu eenmaal een coca-cola land. ( In Nederland is pepsi bijvoorbeeld populairder dan hier )

Terwijl ik dit typ ben ik trouwens een blikje ijskoude coca-cola aan het drinken :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan