Archief - Je favoriete cola?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Favoriete Cola?


  • Totaal aantal stemmers
    516
  • Opiniepeiling gesloten.

Gentille

Legacy Member
de gewone coca cola is nog altijd het beste imo, alhoewel ik pepsi en river cola ook wel kan drinken, aan al die andere smaken ben ik zo niet.

coap

Legacy Member
cola light , en zen daar zwaar verslaaft aan . drink makelijk 4 liter per dag. Is sinds van dat ik gedieet heb . Das het enigste met smaak wa ge zoveel moogt van drinken om geen kilotjes bij te krijgen :) . En met succes , maar de habbit is gebleven :) . Ma et kost wel iet te duur 1.5 euro vo 1 fles djeezes dus koop als ik op kot zit die van rivver das goe om men dagelijkse fix toch te krijgen :p

Rage

Legacy Member
Cola met suiker vind ik maar nix, dat is plakboel voor de tanden.

Coka cola light vind ik een gortige nasmaak hebben.

Dus pepsi max is mijn favoriet. Alhoeweel die coka cola Zero ook niet slecht is!

Moloch

Legacy Member
pepsi max

na pepsi ne lange tijd te drinken, eens terug gewone cocacola gedronken, en kvond het ongelooflijk slecht :kots:, tis precies puur citroensap met cafeine als ge pepsi gewoon zijt, en zo focking zoet :/

viewer

Legacy Member
coap zei:
cola light , en zen daar zwaar verslaaft aan . drink makelijk 4 liter per dag. Is sinds van dat ik gedieet heb . Das het enigste met smaak wa ge zoveel moogt van drinken om geen kilotjes bij te krijgen :)

tumors niet meegerekend :p

Typhon`

Legacy Member
de echte natuurlijk, light versie is precies cola met water bijgekapt, pepsi smaakt naar gesmolten cola-spekken en die lust ik niet zó graag :p.

Godzilla*Akira

Legacy Member
Zeker en vast de gewone coca-cola! Maar mag die spijtig genoeg niet meer drinken om dat ik recent te weten gekomen heb dat ik suikerziekte heb.
Had een periode waarop ik ongv. 6-8 liter per dag dronk :lol: zucht, the good ol' days.

Vanilla smaakt ook nog goed, maar kan die enkel maar vinden in die kleine 25 cl blikjes. Weet niet of ze dat ook in flesvorm hebben.

Cola-light (verplicht om te drinken) maar na een tijdje went de smaak en is hij wel nog redelijk lekker. Moet wel goed koud zijn de cola.

SilentSpring

Legacy Member
gewone cola.
Is't enigste dat hier binnenkom, naast af en toe pepsi (max) en die cola van de lidl. Light komt ier niet binnen, zukke bucht. Zit daar een raar smaakje aan

Starrk

Legacy Member
Ik drink totaal niet graag cola dus :p.

Itt. mijn tweelingsbroer die leeft van cola

Massis

Legacy Member
vanilla coke is GOOR

1) cherry coke
2) gewone cola
3) pepsi cola

Fighting Hobbit

Legacy Member
Ik drink echt totaal niet graag cola om eerlijk te zijn, hoewel het mij heel uitzonderlijk wel eens kan smaken...

Bontus

Legacy Member
Ik drink niet graag Cola,
liever 7-up, river citron, ice-tea, of WATER :p
en last but not least Dr.Pepper :love:

crackdasher

Legacy Member
coca cola puur natuurlijk ^^

pepsi stinkt zo hard, krijg da nie te binne

ter bestaat ook africa cola :cool:

X1RON

Legacy Member
Standaard Cola of vanilla ftw!
'kvind zero een goed alternatief voor mensen die ni graag light lusten en toch een beetje op de lijn willen lette :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan