Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xTwL- zei:Zondag echt de grootste leegloper bij ons in de groep bijzitters. Mens heeft een hele dag op een stoel gezeten, niets gedaan buiten voor zich uit staren. Hebt zo iemand als collega.
Soeplepel zei:Ik zou letterlijk ook zo zijn als ik onderbetaald word voor verplicht werk op nen zondag
Ruben666 zei:Nog een chance dat het dan niet figuurlijk zou zijn ;”).

Ruben666 zei:Nog een chance dat het dan niet figuurlijk zou zijn ;”).
utred? zei:Ik vind het idee van een slechte verliezer bij politiek nogal raar. Het is geen spelletje, hier hangt echt iets van af. Nogal logisch dat je zwaar teleurgesteld bent als een tegengestelde ideologie uw stad gaat besturen.
utred? zei:Ik vind het idee van een slechte verliezer bij politiek nogal raar. Het is geen spelletje, hier hangt echt iets van af. Nogal logisch dat je zwaar teleurgesteld bent als een tegengestelde ideologie uw stad gaat besturen.
zarathustra zei:Meh, over het algemeen verandert er voor de grote zaken niks. Kijk naar opwarming van de aardere ( geweten sinds de jaren 80), immigratie, .. In de laatste 30-40 jaar hebben we al elke kleur van regering gehad, geen enkele waar je een significant verschil ziet.
Sylverscythe zei:Een figuurlijke leegloper is zoals hierboven beschreven toch? Een letterlijke heeft Ebola ofzo denk ik.
.
BieBie zei:Zo de postjes zijn ( bijna ) verdeeld , we weten terug voor wie wij werken . Bijna 50 % van mijn bruto loon,daarboven nog BTW voor wa men koopt, regelmatig een parkeer boete enzo
Dus het zal meer zijn dan bijna 50% da in de zakken van de overheid beland , Weet wel men krijgt ook terug persoonlijk heb ik daar niets aan integendeel![]()
HUSKE zei:Ge wordt nooit eens ziek? Nooit naart school geweest?...
Ge hebt gelijk wat betreft dat brutoloon/2 gewoon teveel is wat ze afnemen maar je hebt daar zeker persoonlijk al eens iets van teruggezien hoor.
Toen ik de PB aan het invullen was voor mijn vriendin had die een aanslagvoet van 0,0%, die verliest dus alleen RSZ. Door haar nettovergoedingen heeft die netto zelfs meer dan bruto. 1500 bruto is 1600 netto.
België staat op de 62e plaats wat betreft het efficiënt besteden van het belastinggeld. Een score van 3,3 waarbij 1 het minst efficiënte is en 7 het meest efficiënte.xTwL- zei:Ik denk dat niemand er iets op zou hebben dat ze 50% afnemen, als het nu ook eens zichtbaar en transparant was wat ermee gebeurde. Heb nu té vaak het gevoel dat dat ergens opgaat in rook.
xTwL- zei:Ik denk dat niemand er iets op zou hebben dat ze 50% afnemen, als het nu ook eens zichtbaar en transparant was wat ermee gebeurde. Heb nu té vaak het gevoel dat dat ergens opgaat in rook.