Archief - Je ergernissen van vandaag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ohm

Legacy Member
In de week mijn collega "Je suis malade".

Nu zit ik hier. Blijft dan toch thuis verdomme.

Muscleduck

Legacy Member
xTwL- zei:
Sinds wanneer is een Tiguan van 30k een luxewagen, of het nu een Volkswagen of een Peugeot is 30k voor een wagen in de privé lijkt me echt geen uitzondering hoor. Die zie je toch enorm veel rijden. Een Tiguan van 60k daarentegen begint al wel,...

En groot is die nu toch ook niet? Alle SUVs in dat super populaire range zijn zowat die grootte. Het is niet eens echt een volwaardige jeep.

Een auto die begint bij 30k vind ik toch ook al luxe hoor :unsure:

KBE

Legacy Member
Carrion zei:
Ben op m'n gemakske een wandeling aan het maken en plots vertraagd er een wagen waarna de passagier half uit het raam leunt om mij uit het niets uit te schelden.

giphy.gif

Deckard

Legacy Member
Carrion zei:
Ben op m'n gemakske een wandeling aan het maken en plots vertraagd er een wagen waarna de passagier half uit het raam leunt om mij uit het niets uit te schelden.

Tijdens een middagwandeling in Mechelen ook al eens uitgemaakt geweest voor kut-Belg. Wat sommigen toch bezielt he.

Tomski

Legacy Member
Dreamland denderleeuw ging vandaag de lego bugatti truck laten langskomen met modellen op ware grootte.

Allen daarheen!

Bleek dus een truck te zijn met kartonnen dozen op met levensgrote foto's.

328711387f448fcb4a5df7a94808762f.jpg

straight_six

Legacy Member
Ik dacht van de kleine zelfstandige fietswinkel eens een gunst te doen. Heb ik daar ff het dubbel betaald dan dat ik het op internet besteld had. Tenzij hij dan 27€ werk rekent om 4 vijsjes te lossen en weer vast te draaien.

Internet doet jullie niet dood. Je doet jezelf dood met zulke belachelijke prijzen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Werken en wonen rond de Dampoort in Gent :sop: Het volk dat hier rondloopt :x

Herman De Croo

Legacy Member
JPV zei:
Steek eens een gsm in de microgolfoven. Duur en kan er ook niet tegen.

Dat zijn diepvriespotjes, die igloos. Geen microgolfovenpotjes.
gsm is irrelevant. ik zou verwachten dat diepvriespotjes ook in de microgolf kunnen, zeker als ze veel geld kosten en goedkopere potjes dat wel kunnen.

Tonerider

Legacy Member
Herman De Croo zei:
gsm is irrelevant. ik zou verwachten dat diepvriespotjes ook in de microgolf kunnen, zeker als ze veel geld kosten en goedkopere potjes dat wel kunnen.

je zou dat verwachten, maar duurder =/= meer kunnen. Tupperware is gewoon duur. Enige voordeel = de levenslange garantie (maar dan is de vraag wat zij onder levenslang verstaan). Voor de rest is dat overpriced stuff dat ge beter in de Ikea koopt. Maar net zoals met veel betaal je hier vooral de branding.

KerberosX

Legacy Member
straight_six zei:
Ik dacht van de kleine zelfstandige fietswinkel eens een gunst te doen. Heb ik daar ff het dubbel betaald dan dat ik het op internet besteld had. Tenzij hij dan 27€ werk rekent om 4 vijsjes te lossen en weer vast te draaien.

Internet doet jullie niet dood. Je doet jezelf dood met zulke belachelijke prijzen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Ik wist niet dat ge ni ook al fietsenherstellers via tinternet kon bestellen :sop:


Sent from my iPhone using Tapatalk

straight_six

Legacy Member
KerberosX zei:
Ik wist niet dat ge ni ook al fietsenherstellers via tinternet kon bestellen :sop:


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik bedoelde het onderdeel. Die vier vijsjes los maken en vast zetten kon ik ook wel.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk

Carrion

Legacy Member
Ja, werkelijk schandalig dat je als volk inspraak krijgt over je regering!

'T is toch nogal een ramp eh, dat half uurke om de x aantal jaar dat je daarmee verliest.

Guazala

Legacy Member
Tonerider zei:
je zou dat verwachten, maar duurder =/= meer kunnen. Tupperware is gewoon duur. Enige voordeel = de levenslange garantie (maar dan is de vraag wat zij onder levenslang verstaan). Voor de rest is dat overpriced stuff dat ge beter in de Ikea koopt. Maar net zoals met veel betaal je hier vooral de branding.
Mijn ma heeft de dekseltjes laten vervangen van potjes die haar moeder, die ik nooit gekend heb en ik was er 30 ofzo, ooit gekocht had. Dus die garantie is wel vrij echt te noemen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan