fordjah
Legacy Member
Carrion zei:Ja, werkelijk schandalig dat je als volk inspraak krijgt over je regering!
'T is toch nogal een ramp eh, dat half uurke om de x aantal jaar dat je daarmee verliest.
Ergernis thread. Aap.
Enja ik vind dat erg dat half uurke.
zal afhangen per gemeente zeker?