Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mad.Villain zei:Dan traantjes
bloodoo zei:wss wel, maar na een kwartier te proberen op die 3 kutkranen buiten kan ik uit zijn commentaar afleiden dat ik aan de verkeerde kranen aan het proberen ben.(kon hij dat gewoon niet zeggen) Dan trek ik een een coleire die slang naar binnen en dan begint hij te kakken dat ik enkele bloemen meeheb. wat je dan krijgt is een dikke middenvinger en dat hij het zelf kan doen.
), maar eigenlijk kan ik daar niet veel doen, misschien een pak smoutebollen mee brengen en dat is het zowat...Hier net hetzelfde, en net dan komen al die margi's hier buiten. Mij zien ze daar alleszins nimeerhoofdschooier zei:had eens zin in een wandelingske en ik dacht langs de kermis in het dorp te gaan (moet toch langs de bank en dat is in het dorp), maar eigenlijk kan ik daar niet veel doen, misschien een pak smoutebollen mee brengen en dat is het zowat...
erg hé een gezellige dorpskermis waar het eigenlijk de moeite niet is om eens door te lopen (hooguit 6 kraampjes)
paarsbloed zei:Hier net hetzelfde, en net dan komen al die margi's hier buiten. Mij zien ze daar alleszins nimeer

|) ][ |V| ][;11664251 zei:Zal op elke kermis wel hetzelfde zijn. Dan staan ze daar met hun kat in hun nek in groep bij de botsautootjes ...![]()

|) ][ |V| ][;11664251 zei:Zal op elke kermis wel hetzelfde zijn. Dan staan ze daar met hun kat in hun nek in groep bij de botsautootjes ...![]()



[LRRP];11663361 zei:2 racers??? Dan heb je die auto die zonder reden overkop vliegt en 20 salto's maakt, alé james bond.
Verkeersdoden zullen er altijd zijn, hoe oplettend de mensen in het verkeer ook mogen zijn.

DuffyT zei:Nee, als je goed kijkt naar het filmpje, zie dat die gast in de auto die salto's maakt het overleeft en later in de rechtszaal staat en dan is er een flashback en zie je 2 auto's racen en een hond steekt over en de ene auto wijkt uit voor de andere auto en de andere auto raakt de auto me die gast in vol in de zij en daardoor maakt hij een paar salto's en ook al wordt er maar één mensenleven gered met dit filmpje omdat één mens meer oplet in het verkeer dan heeft het filmpje zijn doel bereikt![]()

Implar zei:Mijn ergernis: mensen die geen interpunctie gebruiken.
De inhoud van die tekst is na 2 keer voor mij een raadsel.![]()

Hier in Heist is de kermis ook al jaren gene vette meer, 't wordt elk jaar minder. 't Is begonnen met de lunaparken en alles is gaandeweg beginnen vertrekken. Enige moment dat er nog goeie dingen staan is met de braderij eind deze maand.hoofdschooier zei:'t is al zo erg dat we hier in Muizen al een paar jaar geen botsauto's meer hebben![]()