Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
h0pje zei:
Nee, zie da ge 's nachts met uw klikken en uw klakken tegen ne vangrail vliegt en werkonbekwaam bent voor de rest van je leven. Dan kost je wel degelijk geld ^^

*edit*: Twoen was me voor :(

Tegen zo'n snelheid zijde steendood

[LRRP]

Legacy Member
hollowman666 zei:
verdoeme, ik dacht dak het wel cva zou vinden. Tis idd wel aangrijpend en ge moet er wel stil van worden.

Imo zeer overdreven fimke, sommige delen zijn precies stunts uit een james bond film.
Kijkt naar 1:10, oversteken zonder kijken, dan moet ge niet komen wenen dat ge omver wordt gekegeld.

Estrebian

Legacy Member
hollowman666 zei:
verdoeme, ik dacht dak het wel cva zou vinden. Tis idd wel aangrijpend en ge moet er wel stil van worden.

Da filmke heeft mij eigenlijk totaal niets gedaan... :unsure:

Moloch

Legacy Member
Brockie zei:
Da filmke heeft mij eigenlijk totaal niets gedaan... :unsure:

tot ge het zelf meemaakt en iemand doodrijd, geloof mij, het zal u dan wel iets doen, zoiets vergeet ge nooit meer

@lrrp: en dat praat de overdreven snelheid goed ofwa? een mensenleven is voor mij meer waard dan de manier hoe gij erover praat ze.. overdreven of niet, stunts of niet, zulke zaken gebeuren alle dagen, met of zonder het besef/wil/bedoeling, en juist dat wil dat filmke aantonen..

ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven goedpraten, ge moest beschaamd zijn! :ironic:

kwerd er emotioneel van :sad:

jeronimo_jd

Legacy Member
X_Forcemaster_X zei:
Snotvalling, ocharme toch xD

Heel mijne kop zit volledig opgedrongen, kzen volledig futloos en de snot loopt er ier me liters uit. Vorige nacht LETTERLIJK elke 5 min wakker geworden van ineens een straal snot da uit mijne neus liep, kheb tss 4 en 8 's ochtends elk meervoud van 5 min zien passeren :)

Snuiten helpt nix, pillen helpen ni volledig. Allergie, hoogste graad qua gevoeligheid voor temp. schommelingen, graspollen nzo... FML, pff :D

Dus een snotvalling als ergernis van de dag is voor mij vrij grappig om te horen, mr goe, kant begrijpe da et ni aangenaam is ;) :)

Soit kgon maffe, kzen kapot. Yow 9L :p

damn sinds gistere/vannacht ook nen opgezwolle kop aka snotvalling. combinatie van allergie en stress denk en kmoet vrijdag thesis afhebbe, dit gaat een gezellige week worden...

[LRRP]

Legacy Member
Moloch zei:
tot ge het zelf meemaakt en iemand doodrijd, geloof mij, het zal u dan wel iets doen, zoiets vergeet ge nooit meer

@lrrp: en dat praat de overdreven snelheid goed ofwa? een mensenleven is voor mij meer waard dan de manier hoe gij erover praat ze.. overdreven of niet, stunts of niet, zulke zaken gebeuren alle dagen, met of zonder het besef/wil/bedoeling, en juist dat wil dat filmke aantonen..

ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven goedpraten, ge moest beschaamd zijn! :ironic:

kwerd er emotioneel van :sad:

Overdreven snelheid? In dat filmke zie ik niemand snel rijden of gevaarlijk rijden hoor, buiten dan eentje die met piepende banden vertrekt... Zoals ge zelf zegt, gewoon bad luck...
Als gij straks met den auto weggaat kunde ook een ongeval hebben en steendood zijn... Dat filmke is gewoon zeer overdreven en helemaal niet schokerend.

jeronimo_jd

Legacy Member
Moloch zei:
tot ge het zelf meemaakt en iemand doodrijd, geloof mij, het zal u dan wel iets doen, zoiets vergeet ge nooit meer

@lrrp: en dat praat de overdreven snelheid goed ofwa? een mensenleven is voor mij meer waard dan de manier hoe gij erover praat ze.. overdreven of niet, stunts of niet, zulke zaken gebeuren alle dagen, met of zonder het besef/wil/bedoeling, en juist dat wil dat filmke aantonen..

ongelooflijk dat er nog mensen zijn die dit durven goedpraten, ge moest beschaamd zijn! :ironic:

kwerd er emotioneel van :sad:

Ik vind het vanzelfsprekend dat ge voorzichtig op de baan zijt. Komt missch ook wel door de vele keren dat mijn pa (hij is politieagent) ons vroeger vertelde hoe hij moest gaan melden aan ouders dat hun kind doodgereden was, hoe mensen hun huis moesten verkopen omdat hunne zoon iemand heeft aangereden die levenslang invalide werd daardoor...nen auto is idd een levensgevaarlijke machine. Da filmke is daardoor wel is goe om mensen te sensibilseren voor deze zaken. Velen beseffen het gevaar van nen auto nie.

Los daarvan zullen er altijd ongelukken kunnen gebeuren, hoe voorzichtig ge ook zijt. In da filmke zitte er ook wel zo'n momente (YouTube - Please drive safe.....) bv. op 52 sec. hoe kan die daar nu aan doen dat er achter den bocht nen auto in panne staat. In zo'n situaties kan er niemand de schuld gegeven worden en is het ongepast om die bestuurder tot gevaarlijke chauffeur te bombarderen.

jeronimo_jd

Legacy Member
[LRRP];11663027 zei:
Overdreven snelheid? In dat filmke zie ik niemand snel rijden of gevaarlijk rijden hoor, buiten dan eentje die met piepende banden vertrekt... Zoals ge zelf zegt, gewoon bad luck...
Als gij straks met den auto weggaat kunde ook een ongeval hebben en steendood zijn... Dat filmke is gewoon zeer overdreven en helemaal niet schokerend.

idd, in die zin schiet het filmke een beetje tekort. Tzijn gewoon allemaal extreem ongelukkige situaties.

Messias.

Legacy Member
Mensen van 21 jaar die schrijven als kleine kinderen qua spelling, zinsbouw, woordkeuze. Triestig hoor. Daarmee zou je dan moeten samenwerken aan een serieuze schriftelijke neerslag.

qmsoeifjqsmifjamoesifjmoeifjmiOFEJQM AAAARRGGHHHHHH :)

noreeeee

Legacy Member
protnie zei:
Ge zit dan eens buiten met de laptop, kunt ge den helft van uw scherm niet zien door de weerkaatsing, zelfs onder een parasol :(

Jep heb ik ook, maar ge hebt blijkbaar dure laptops die dat tegengaan die weerkaatsing.

mazzi

Legacy Member
Nog maar net geregistreerd en je kan al een ergernis van mij lezen.

Mijn ergernis: Belgacom :ironic:
Het is toch de eerste van de maand zeker? Kan iemand mij dan uitleggen waarom ik nog steeds op smallband surf? :doh:
En dan zie je zo heel droog bij je meter staan: Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 4 GB (4 GB overblijvend).
Ach ja, geduld is een schone zaak zeker:unsure:

DuffyT

Legacy Member
[LRRP];11663027 zei:
Overdreven snelheid? In dat filmke zie ik niemand snel rijden of gevaarlijk rijden hoor, buiten dan eentje die met piepende banden vertrekt... Zoals ge zelf zegt, gewoon bad luck...
Als gij straks met den auto weggaat kunde ook een ongeval hebben en steendood zijn... Dat filmke is gewoon zeer overdreven en helemaal niet schokerend.


Niemand te snel rijden? Der zijn die 2 racers waardoor die jongen tussen die muur en die auto geklemd raakt, der is die vader die versnelt voor de bocht en op het einde die met piepende banden waar juist op tijd een ongeluk voorkomen wordt en dat filmpje gaat niet alleen over veilig rijden met de auto maar gewoon je veilig gedragen in het verkeer zoals die met zijn gsm die nie kijkt voor hij oversteekt, bij mij heeft het filmpje zijn doel bereikt maarja ik lette al op in het verkeer en dat filmpje is niet overdreven, zulke ongelukken gebeuren dagelijks, het is niet omdat niet alle ongelukken in het nieuws komen dat het niet gebeurt.

mazzi

Legacy Member
Messias. zei:
Mensen van 21 jaar die schrijven als kleine kinderen qua spelling, zinsbouw, woordkeuze. Triestig hoor. Daarmee zou je dan moeten samenwerken aan een serieuze schriftelijke neerslag.

qmsoeifjqsmifjamoesifjmoeifjmiOFEJQM AAAARRGGHHHHHH :)

:hug:

paarsbloed

Legacy Member
mazzi zei:
Nog maar net geregistreerd en je kan al een ergernis van mij lezen.

Mijn ergernis: Belgacom :ironic:
Het is toch de eerste van de maand zeker? Kan iemand mij dan uitleggen waarom ik nog steeds op smallband surf? :doh:
En dan zie je zo heel droog bij je meter staan: Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 4 GB (4 GB overblijvend).
Ach ja, geduld is een schone zaak zeker:unsure:

Hier ist (gelukkig) al gerefreshed.
En wtf, 4 gig?:lol:

SilentSpring

Legacy Member
paarsbloed zei:
Hier ist (gelukkig) al gerefreshed.
En wtf, 4 gig?:lol:
adsl light wss, ideaal voor mensen die niet veel downloaden (zoals oa m'n opa).

Ergernis: nog altijd traag internet sinds vrijdagavond.
Gisteren 2x naar Belgacom gebeld, 1ste keer hebben ze de snelheid van 3,3mbps naar 2,1 gebracht en 't zou in orde moeten zijn.
Dat was het ook, behalve op belgacom.be en op extrafilm foto's uploaden lukte nog altijd niet. Toen gevraagd om het terug op 3,3mbps te zetten, hebben ze het op 3mbps gezet.

Vrijdagmiddag heeft Belgacom wel zitten werken in de straat, dus 't is wel raar dat ik sinds 2001 op 3,3mbps zit, nooit problemen heb en sinds die werken is't opeens koekenbak...
Morgen mag ik bellen voor een afspraak met een technieker, hopen dat het rap opgelost raakt:sop:

Als't niet rap opgelost raakt eens dreigen dat ik naar Telenet ga gaan, die hebben tenminste deftige snelheden:sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan