nonkel wulle
Legacy Member
paarsbloed zei:Hier ist (gelukkig) al gerefreshed.
En wtf, 4 gig?![]()
4 GB = 1 dag?:')
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
paarsbloed zei:Hier ist (gelukkig) al gerefreshed.
En wtf, 4 gig?![]()
DuffyT zei:Niemand te snel rijden? Der zijn die 2 racers waardoor die jongen tussen die muur en die auto geklemd raakt, der is die vader die versnelt voor de bocht en op het einde die met piepende banden waar juist op tijd een ongeluk voorkomen wordt en dat filmpje gaat niet alleen over veilig rijden met de auto maar gewoon je veilig gedragen in het verkeer zoals die met zijn gsm die nie kijkt voor hij oversteekt, bij mij heeft het filmpje zijn doel bereikt maarja ik lette al op in het verkeer en dat filmpje is niet overdreven, zulke ongelukken gebeuren dagelijks, het is niet omdat niet alle ongelukken in het nieuws komen dat het niet gebeurt.
paarsbloed zei:Ik heb 30 gig in de maand, en das al véééél te weinig.




hax! VISA lost da toch wel op, ge moet daar zelf niet voor opdraaien als het gewoon creditcardfraude is hoor...wtf?hax!kthxbye zei:Visa gehackt, al nen hoop geld verloren. Ik ben furieus.![]()
EagleEye zei:hax! VISA lost da toch wel op, ge moet daar zelf niet voor opdraaien als het gewoon creditcardfraude is hoor...

Hij heeft nochtans genoeg geld gekostnoreeeee zei:Jep heb ik ook, maar ge hebt blijkbaar dure laptops die dat tegengaan die weerkaatsing.

Hier is het al gereset, start anders eens uw router terug op.mazzi zei:Nog maar net geregistreerd en je kan al een ergernis van mij lezen.
Mijn ergernis: Belgacom :ironic:
Het is toch de eerste van de maand zeker? Kan iemand mij dan uitleggen waarom ik nog steeds op smallband surf? :doh:
En dan zie je zo heel droog bij je meter staan: Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 4 GB (4 GB overblijvend).
Ach ja, geduld is een schone zaak zeker![]()

TheFallen zei:Vrachtwagenconcert...
Een hele stoet vrachtwagens/traktors etc die al een goed halfuur op doortocht zijn, vollenbak op de claxon aant stampen...
Dat ze eens ergens anders van hun oren gaan maken verdorie

Ha, ik ken daTha_nOn zei:der zit een bromvlieg in mijn kamer!
die beesten vinden dus nooit nen uitgang eh![]()
moet vijf keer per dag het raam OPENDOEN omdat er zo'n sukkelaar langs de deur komt binnenvliegen, en dan die maar buiten proberen shoo-en 
zo soms vragen of zij de pot confituur willen open doen enzo
)