Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[LRRP]

Legacy Member
DuffyT zei:
Niemand te snel rijden? Der zijn die 2 racers waardoor die jongen tussen die muur en die auto geklemd raakt, der is die vader die versnelt voor de bocht en op het einde die met piepende banden waar juist op tijd een ongeluk voorkomen wordt en dat filmpje gaat niet alleen over veilig rijden met de auto maar gewoon je veilig gedragen in het verkeer zoals die met zijn gsm die nie kijkt voor hij oversteekt, bij mij heeft het filmpje zijn doel bereikt maarja ik lette al op in het verkeer en dat filmpje is niet overdreven, zulke ongelukken gebeuren dagelijks, het is niet omdat niet alle ongelukken in het nieuws komen dat het niet gebeurt.

2 racers??? Dan heb je die auto die zonder reden overkop vliegt en 20 salto's maakt, alé james bond.
Verkeersdoden zullen er altijd zijn, hoe oplettend de mensen in het verkeer ook mogen zijn.

Dennoman

Legacy Member
paarsbloed zei:
Ik heb 30 gig in de maand, en das al véééél te weinig.
:wtf:

En gulder hebt nog niks gezien, blijkbaar zitten alle mensen die al klagen over een limiet van 30 gig mét reset niet op kotnet :p

4 gig met leaky bucket... teh nightmare :p
Maar bon, 't is gratis, dus ge krijgt waar ge voor betaalt I guess :p

paarsbloed

Legacy Member
mja das hier thuis he, kzit niet op kot :p
En ik ben dan nog de enige dat hier download, ik vraag mij af moesten mijn broer en mijne pa zich daar eens aanzetten, da zu hier wa geven :p

Dennoman

Legacy Member
'k Heb ooit ne keer twee weken aan een stuk Kotnet niet gebruikt en dat spel stond serieus nog maar op 50% met 2 gigskes :wtf:

EagleEye

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
Visa gehackt, al nen hoop geld verloren. Ik ben furieus.:angry::angry:
hax! VISA lost da toch wel op, ge moet daar zelf niet voor opdraaien als het gewoon creditcardfraude is hoor...

protnie

Legacy Member
noreeeee zei:
Jep heb ik ook, maar ge hebt blijkbaar dure laptops die dat tegengaan die weerkaatsing.
Hij heeft nochtans genoeg geld gekost :(
Het helpt wel een beetje door te spelen met de helderheid etc maarja.
Zal in de komende ook wel nog tof zijn om 's avonds wat buiten te zitten als het al wat donker is maar toch nog relatief warm.

mazzi zei:
Nog maar net geregistreerd en je kan al een ergernis van mij lezen.

Mijn ergernis: Belgacom :ironic:
Het is toch de eerste van de maand zeker? Kan iemand mij dan uitleggen waarom ik nog steeds op smallband surf? :doh:
En dan zie je zo heel droog bij je meter staan: Gebruikt volume voor deze maand 0 GB van de beschikbare 4 GB (4 GB overblijvend).
Ach ja, geduld is een schone zaak zeker:unsure:
Hier is het al gereset, start anders eens uw router terug op.
Heb dat ook al paar keer gehad en na de router opnieuw op te starten was alles terug goed :)

demon326

Legacy Member
TheFallen zei:
Vrachtwagenconcert...

Een hele stoet vrachtwagens/traktors etc die al een goed halfuur op doortocht zijn, vollenbak op de claxon aant stampen...

Dat ze eens ergens anders van hun oren gaan maken verdorie

Dat was hier gisteren int straat ook.. heb nog altijd geen idee waarom :wtf:

Dennoman

Legacy Member
Mensen die zomaar de deur komen platlopen zonder eerst even te bellen. :sop:

Tha_nOn

Legacy Member
der zit een bromvlieg in mijn kamer!

die beesten vinden dus nooit nen uitgang eh :sop:

EagleEye

Legacy Member
Tha_nOn zei:
der zit een bromvlieg in mijn kamer!

die beesten vinden dus nooit nen uitgang eh :sop:
Ha, ik ken da :p moet vijf keer per dag het raam OPENDOEN omdat er zo'n sukkelaar langs de deur komt binnenvliegen, en dan die maar buiten proberen shoo-en :unsure:

Tha_nOn

Legacy Member
en dan vraag ik aan mijn vriend of hij die uit mijn kamer wilt komen doen (ja ge moet mannen toch soms het gevoel geven dat ge ze nodig hebt:p zo soms vragen of zij de pot confituur willen open doen enzo:p)

en 5 seconden voor hij de kamer binnenkomt stopt die me geluid te maken :sop:

stom beest! (ben er zeker van dat hij hier over 5 minuten weer zal zitten ze)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan