Brecht
Legacy Member
racen? wtf die kerel oversteekt gewoon die anderen...DuffyT zei:Nee, als je goed kijkt naar het filmpje, zie je dat die gast in de auto die salto's maakt het overleeft en later in de rechtszaal staat, dan is er een flashback en zie je 2 auto's racen, een hond steekt over, de ene auto wijkt uit voor de andere auto en de andere auto raakt de auto me die gast in vol in de zij, daardoor maakt hij een paar salto's
Ook al wordt er maar één mensenleven gered met dit filmpje omdat één mens meer oplet in het verkeer dan heeft het filmpje zijn doel bereikt![]()



" Ik passeer geregeld een school met de fiets of auto en het is gewoon beangstigend om te zien hoeveel achterlijken, zowel de kinderen ALS de ouders doodleuk de straat/ het fietspad oversteken zonder te kijken.
ad:
waarom lopen die als ze een straat oversteken?