Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Myllan

Legacy Member
Dillyracer zei:
What the fuck, Paul Walker. :(

Tesliem gaat zo triest zijn.


:wtf:??
Ik ben heus niet de enige ze...
D8 1st dat het een wansmakelijke grap was of om de ironie te onderstrepen van hoe het leven kan gaan en dus totaal niet beseffende dat het effectief zo is gegaan.
Vreselijke manier om het leven te laten. Hoop alleen dat het snel is gegaan want de klap moet ongemeen hard zijn geweest.

Veel sterkte voor ze familie en vrienden.

Tuninboy

Legacy Member
Tesliem zei:
:wtf:??
Ik ben heus niet de enige ze...
D8 1st dat het een wansmakelijke grap was of om de ironie te onderstrepen van hoe het leven kan gaan en dus totaal niet beseffende dat het effectief zo is gegaan.
Vreselijke manier om het leven te laten. Hoop alleen dat het snel is gegaan want de klap moet ongemeen hard zijn geweest.

Veel sterkte voor ze familie en vrienden.

Dank u, kzal het zeggen tegen de familie.

De SkeEvN

Legacy Member
:rofl:


anyway zoveel wiephaais die u blaaskes proberen wijs te maken op 2dehands en iedere keer kunde ze zo ez door de mand doen vallen :')

kefienator

Legacy Member
alle hypocrieten die de dood van diene gast van F and the F erg vinden :doh:

en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

zielig

Oij

Legacy Member
De SkeEvN zei:
anyway zoveel wiephaais die u blaaskes proberen wijs te maken op 2dehands en iedere keer kunde ze zo ez door de mand doen vallen :')

Altijd leuk 2de hands. Gisteren nog iemand gehad die mij om half 1 snachts een bericht stuurt en vraagt of hij straks nog eens mag passeren (diezelfde nacht dus) om te komen kijken. :p

sharpshot

Legacy Member
Kefianator zei:
en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

op beide ja.

Recipe4hate

Legacy Member
Kefianator zei:
alle hypocrieten die de dood van diene gast van F and the F erg vinden :doh:

en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

zielig

Here we go again... Iedere keer komen er een paar met dit verhaaltje aanzetten nadat iemand 'bekend' het leven heeft gelaten. Next!

MikeHunt

Legacy Member
Recipe4hate zei:
Here we go again... Iedere keer komen er een paar met dit verhaaltje aanzetten nadat iemand 'bekend' het leven heeft gelaten. Next!

Jamaar... arme negerkes in Afrika enzo! :sad:

Pariah

Legacy Member
Ik heb de dood van Felice nog altijd niet verwerkt en nu Paulke. :(


:unsure:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

amdr

Legacy Member
Kefianator zei:
alle hypocrieten die de dood van diene gast van F and the F erg vinden :doh:

en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

zielig
Het is waar, en een Hollywood ster die in een Porsche sterft... It's been Dunn before.

VV@rl()rd

Legacy Member
Kefianator zei:
alle hypocrieten die de dood van diene gast van F and the F erg vinden :doh:

en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

zielig

:ironic:

Uw reactie is zielig.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
amdr zei:
Het is waar, en een Hollywood ster die in een Porsche sterft... It's been Dunn before.


I See ..


Moest ook meteen daaraan denken toen ik het hoorde, al was het bij hem na een nachtje stappen maar de gelijkenissen zijn treffend

Anoniem04

Legacy Member
Kefianator zei:
alle hypocrieten die de dood van diene gast van F and the F erg vinden :doh:

en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

zielig

De ironie is dat gij eigenlijk de hypocriet bent.

Michster

Legacy Member
Ik wil the witcher 2 kopen op steam, maar nu doet die kbc online-zooi WEER moeilijk. :sop: En de deal eindigt over 2 uur. :cry:

glashelder

Legacy Member
Mijn peter is gestorven en dat wordt hier gans ondergesneeuwd door die meneer Walker :tongue: Hij staat nochtans ook in de krant!

Katoom

Legacy Member
glashelder zei:
Mijn peter is gestorven en dat wordt hier gans ondergesneeuwd door die meneer Walker :tongue: Hij staat nochtans ook in de krant!
Den Dany?


Gecondoleerd :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan