Myllan
Legacy Member
Dillyracer zei:What the fuck, Paul Walker.
Tesliem gaat zo triest zijn.
??Ik ben heus niet de enige ze...
D8 1st dat het een wansmakelijke grap was of om de ironie te onderstrepen van hoe het leven kan gaan en dus totaal niet beseffende dat het effectief zo is gegaan.
Vreselijke manier om het leven te laten. Hoop alleen dat het snel is gegaan want de klap moet ongemeen hard zijn geweest.
Veel sterkte voor ze familie en vrienden.



ad:

En de deal eindigt over 2 uur. 
Hij staat nochtans ook in de krant!