Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
Rugpijn... verschrikkelijk op dit moment...
Allemaal om voor de verkeerde personen er te zijn. :sop: Ik hoop wel dat het voor 1 iemand wel de moeite is maarjah. :')
2 feesten gedaan met een kapotte rug. :puke: Hopen dat ik morgen nog recht geraak...

Xevven

Legacy Member
Die randdebielen met reacties a la "karma" op Paul Walker z'n dood. Uiteraard op HLN...

Tr1ploid

Legacy Member
Wikipedia is al volledig aangepast. Alle tegenwoordige tijden zijn al vervangen door verleden tijd. Toch ongelofelijk dat er mensen zijn wiens eerste reactie bij het horen van een sterfgeval 'ah, hier is mijn kans om als eerste de wiki aan te passen' is.

Aan de andere kant vraag ik me af hoe geloofwaardig de filmmakers nu nog films over racende auto's en dergelijke kunnen maken nu een van hun hoofdacteurs is omgekomen in een auto-ongeluk.

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Xevven zei:
Die randdebielen met reacties a la "karma" op Paul Walker z'n dood. Uiteraard op HLN...

Op FB: "Illuminati-sacrifice...Dat is de wereld van Hollywood!! Veel dingen daar die ni deugen..diegene die echt "wakker" zijn begrijpen wat ik hier zet.."

:unsure:

Shaguar

Legacy Member
RIP Paul Walker.

Ge kunt ook sterven in een auto ongeluk tegen 30 per uur, een ongeluk = een ongeluk.
We zullen later de details wel te horen krijgen van dit ongeval, tot dan een tragische dood van een grote ster die toch goed bezig was aan een paar sterke films.

Nog een ergernis:

Redder van kinderen in een meer, verdrinkt bijna zelf na zijn reddingsactie en krijgt dan de rekening van zijn verzekering gepresenteerd voor de ziekenhuiskosten.
In wat voor een wereld leven wij toch, gelukkig nog kwijtgescholden dankzij een Radio station geloof ik

Xirtanneke

Legacy Member
Karre zei:
Wat is daar nu van karma aan? :wtf:

Als ik ooit ne hond heb, noem ik hem/haar Karma. Gewoon om tegen dat niveau van mensen te kunnen zeggen 'I hope Karma bites you in the ass!'.

Pariah

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Wikipedia is al volledig aangepast. Alle tegenwoordige tijden zijn al vervangen door verleden tijd. Toch ongelofelijk dat er mensen zijn wiens eerste reactie bij het horen van een sterfgeval 'ah, hier is mijn kans om als eerste de wiki aan te passen' is.

Aan de andere kant vraag ik me af hoe geloofwaardig de filmmakers nu nog films over racende auto's en dergelijke kunnen maken nu een van hun hoofdacteurs is omgekomen in een auto-ongeluk.


Ook de debielen niet vergeten die direct een "RIP Paul Walker" pagina aanmaken op facebook :unsure:

Karre

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Wikipedia is al volledig aangepast. Alle tegenwoordige tijden zijn al vervangen door verleden tijd. Toch ongelofelijk dat er mensen zijn wiens eerste reactie bij het horen van een sterfgeval 'ah, hier is mijn kans om als eerste de wiki aan te passen' is.

Aan de andere kant vraag ik me af hoe geloofwaardig de filmmakers nu nog films over racende auto's en dergelijke kunnen maken nu een van hun hoofdacteurs is omgekomen in een auto-ongeluk.

Waarom zouden die nu minder geloofwaardig overkomen? 't Is wel vrij ironisch, dat wel.

'k Vind het wel zonde. De films op zich zijn niet zo'n topfilms maar ze waren wel altijd leuk om eens naar te kijken.

Tr1ploid

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Als ik ooit ne hond heb, noem ik hem/haar Karma. Gewoon om tegen dat niveau van mensen te kunnen zeggen 'I hope Karma bites you in the ass!'.

En als hij stout is kunt ge zeggen 'Bad Karma, bad karma!'

Tr1ploid

Legacy Member
Karre zei:
Waarom zouden die nu minder geloofwaardig overkomen? 't Is wel vrij ironisch, dat wel.

'k Vind het wel zonde. De films op zich zijn niet zo'n topfilms maar ze waren wel altijd leuk om eens naar te kijken.

Omdat het moeilijk is om tijdens het kijken al het spectaculair racen en dergelijke te kunnen loskoppelen van dat ongeval. Zeker als het ongeluk inderdaad het gevolg is van roekeloos rijgedrag en gestunt zoals wordt gedacht door al de bandstrepen in de buurt van het ongeval.

Nahrtent

Legacy Member
Ik vond het een schijtacteur en schijtfilms, maar mensen die direct beginnen met 'karma' e.d.m. mogen van mij zelf eens onder een bus lopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan