Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VV@rl()rd zei:

Als ze mij een job aanbieden in IJsland ben ik direct weg.
ad:
wat een droomVV@rl()rd zei:
Xevven zei:Die randdebielen met reacties a la "karma" op Paul Walker z'n dood. Uiteraard op HLN...

Karre zei:Wat is daar nu van karma aan?![]()
Tr1ploid zei:Wikipedia is al volledig aangepast. Alle tegenwoordige tijden zijn al vervangen door verleden tijd. Toch ongelofelijk dat er mensen zijn wiens eerste reactie bij het horen van een sterfgeval 'ah, hier is mijn kans om als eerste de wiki aan te passen' is.
Aan de andere kant vraag ik me af hoe geloofwaardig de filmmakers nu nog films over racende auto's en dergelijke kunnen maken nu een van hun hoofdacteurs is omgekomen in een auto-ongeluk.

Tr1ploid zei:Wikipedia is al volledig aangepast. Alle tegenwoordige tijden zijn al vervangen door verleden tijd. Toch ongelofelijk dat er mensen zijn wiens eerste reactie bij het horen van een sterfgeval 'ah, hier is mijn kans om als eerste de wiki aan te passen' is.
Aan de andere kant vraag ik me af hoe geloofwaardig de filmmakers nu nog films over racende auto's en dergelijke kunnen maken nu een van hun hoofdacteurs is omgekomen in een auto-ongeluk.
Xirtanneke zei:Als ik ooit ne hond heb, noem ik hem/haar Karma. Gewoon om tegen dat niveau van mensen te kunnen zeggen 'I hope Karma bites you in the ass!'.
Karre zei:Waarom zouden die nu minder geloofwaardig overkomen? 't Is wel vrij ironisch, dat wel.
'k Vind het wel zonde. De films op zich zijn niet zo'n topfilms maar ze waren wel altijd leuk om eens naar te kijken.