Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Omdat het moeilijk is om tijdens het kijken al het spectaculair racen en dergelijke te kunnen loskoppelen van dat ongeval. Zeker als het ongeluk inderdaad het gevolg is van roekeloos rijgedrag en gestunt zoals word gedacht door al de bandstrepen in de buurt van het ongeval.

Maar het ene is film, het andere in het werkelijke leven. Iedereen weet toch dat als je die dingen begint te doen er altijd een risico aan verbonden is. Alé, ik kan die toch goed loskoppelen van elkaar :unsure: En als we ze van elkaar toch niet loskoppelen, zelfs de besten in een vak kunnen wel eens een fout maken.

Preske

Legacy Member
Quasi iedereen met kinderen is al sinterklaas aan het vieren. Terwijl het pas volgende week is.

Ik snap het niet. Een week op voorhand vieren is geen probleem, maar een dagje later wel?

Michster

Legacy Member
SinDweller zei:
Ik vond het een schijtacteur en schijtfilms, maar mensen die direct beginnen met 'karma' e.d.m. mogen van mij zelf eens onder een bus lopen.

², maar ik wenste hem evenmin zoiets toe.

kay-gell

Legacy Member
Gisteren nog eens uit geweest.
Wtf man 5.5 euro voor een glas wijn, doe ne keer fucking normaal.

Tr1ploid

Legacy Member
Karre zei:
Maar het ene is film, het andere in het werkelijke leven. Iedereen weet toch dat als je die dingen begint te doen er altijd een risico aan verbonden is. Alé, ik kan die toch goed loskoppelen van elkaar :unsure: En als we ze van elkaar toch niet loskoppelen, zelfs de besten in een vak kunnen wel eens een fout maken.

Het ene is film, het andere is werkelijk leven. Maar die twee zijn geen parallele universums waar de omgekeerde regels gelden. Als de werkelijkheid ervoor zorgt dat mensen straatraces en dergelijke associeren met de woorden 'gevaarlijk', 'dodelijk', en 'onverantwoord', denk ik niet dat ze dat volledig loskoppelen van straatraces in films en het daar enkel associeren met 'mega-awesome-vet-cool', maar dat ze het ook gewoon idioot gaan vinden.

ludnak

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Wikipedia is al volledig aangepast. Alle tegenwoordige tijden zijn al vervangen door verleden tijd. Toch ongelofelijk dat er mensen zijn wiens eerste reactie bij het horen van een sterfgeval 'ah, hier is mijn kans om als eerste de wiki aan te passen' is.
Even ongelooflijk als mensen die anderen hun gedachten kunnen lezen.

stagepotato

Legacy Member
Mijn ergernis is dat ik precies de neiging heb (nu dat het bijna winter is) langer te slapen / in bed te blijven liggen. Precies alsof ik aan mijn bed blijf 'plakken'. Vorige twee nachten bijna 10 uur geslapen denk ik...

ludnak

Legacy Member
Tr1ploid zei:
Da's niet ongelofelijk, da's gewoon mensenkennis. ;)
Is dat sinds kort een synoniem voor arrogantie?

Hoe dan ook is het wel positief dat het zo snel aangepast wordt. Ongeacht de beweegredenen.

Dennoman

Legacy Member
Kerel die het op mij gemunt heeft en echt alles in het werk stelt om mij zwart te maken. Jammer genoeg staan de andere betrokkenen unaniem achter mij. Ik weet niet of ik kwaad moet zijn op hoe rot sommige mensen wel niet kunnen zijn, of ik eigenlijk een beetje medelijden met hem moet hebben. Die moet zich nu voelen als een gekooid dier.

coldplayke

Legacy Member
Blijkbaar hebben mijn broer en zijn lief ooit naar mijn ma vanop haar kot gebeld om te vragen hoe je water kookt en wanneer je weet dat het kookt :') En die zijn dan 21 en 19, dat is toch nog wat erger dan dat hele komen eten fiasco.

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
VV@rl()rd zei:

:O Het eerste wadak las toen ik wakker werd... Fast & Furious's vondk altijd wel tof om naar te kijken.

stagepotato zei:
Mijn ergernis is dat ik precies de neiging heb (nu dat het bijna winter is) langer te slapen / in bed te blijven liggen. Precies alsof ik aan mijn bed blijf 'plakken'. Vorige twee nachten bijna 10 uur geslapen denk ik...

Das t minimum bij mij. :p
Dat ge dat een ergernis noemt, tss... :p

Carrion

Legacy Member
Bwa, wa hebde nog aan uw dag als ge de helft ervan gewoon al wegslaapt?

Alteration

Legacy Member
stagepotato zei:
Mijn ergernis is dat ik precies de neiging heb (nu dat het bijna winter is) langer te slapen / in bed te blijven liggen. Precies alsof ik aan mijn bed blijf 'plakken'. Vorige twee nachten bijna 10 uur geslapen denk ik...

Niet meer dan normaal, tussen zonsondergang en zonsopgang hoor je te slapen. Hangt ook samen met Vit. D en wat nog allemaal. Niet echt conventioneel om er al zo vroeg in te kruipen, wel het beste feitelijk en als je gelijk de meesten toch al loopt te geeuwen en moe bent, waarom niet dan. Veel plezanter ook om spontaan wakker te zijn vooraleer het buiten licht is, 't is al snel genoeg weg.

Dennoman zei:
Kerel die het op mij gemunt heeft en echt alles in het werk stelt om mij zwart te maken. Jammer genoeg staan de andere betrokkenen unaniem achter mij. Ik weet niet of ik kwaad moet zijn op hoe rot sommige mensen wel niet kunnen zijn, of ik eigenlijk een beetje medelijden met hem moet hebben. Die moet zich nu voelen als een gekooid dier.

Hem er al op een rustige manier over aangesproken? Hij brengt er misschien nog begrip voor op, dat jij je alleszins gedraagt als "de betere" en het lost waarschijnlijk wel het een en ander op met dat hij zich misschien even begrepen voelt wat de reden ook mag zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan