Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Katoom zei:
Den Dany?


Gecondoleerd :(
Yep. Ik kende hem wel niet zo goed. Hij was mijn peter en de broer van mijn oma, maar ik heb hem in de voorbije tien jaar misschien twee keer gezien of zo. Hij woonde in Gent en was nogal druk dus :p Maar 't was wel een toffe mens.

Oldskooler

Legacy Member
Karre zei:
Om Afrika geven is zo jaren 90 :unsure:

Op school.
Folderkes met een negertje op (dat nu al heel lang dood is waarschijnlijk).


Nu klik je het gewoon weg.

Shaguar

Legacy Member
kay-gell zei:
Cinema zelf is ondertussen al bijna 10 euro. In mijne studententijd (nog maar 6-7 jaar geleden) was dat 6 euro ofzo :s

Ja man daar zeg je zoiets. Gisteren gravity gaan zien 3D. Tickets zijn echt grappig duur. Gelukkig kan die van ons nog vermindering krijgen.

Dat dan plus iets om te drinken echt schandalig. Staan ze stom dat iedereen massaal films staat te downloaden. Tis ni dat die filmsterren van den bijstand moeten leven he

Lt. ZweedVoet

Legacy Member
Carrion zei:
Bwa, wa hebde nog aan uw dag als ge de helft ervan gewoon al wegslaapt?

>Das waar, maar da wordt gecompenseerd in de nacht, en zo blijft mijn ritme verstoord. Als ge al een fameus job hebt natuurlijk tja... Dan gaan er bij mij ook serieuze veranderingen moeten gebeuren. :D

Carlos Gardeboe

Legacy Member
Rare is dat ik gisterenavond nog heb moeten pijzen op F&F, doodlopende straat hier en er kwam ne zot megahardvoorbij onze oprit gescheurd.Zijn auto was ook getuned. :crazy:

Bij het zich verwijderen uit ons straat, weeral liggen scheuren met zijn banden. :doh:
Tzou me ni verbazen, moesten er nu een hoop F&F fanaten, extra hard gaan rijden als "tribute".Als er een celeb sterft, krijgt die meestal toch een heldenstatus onder zijn/haar fanbase, en mensen spiegelen zich graag aan hun helden.

gumball4000

Legacy Member
Carlos Gardeboe zei:
Rare is dat ik gisterenavond nog heb moeten pijzen op F&F, doodlopende straat hier en er kwam ne zot megahardvoorbij onze oprit gescheurd.Zijn auto was ook getuned. :crazy:

Bij het zich verwijderen uit ons straat, weeral liggen scheuren met zijn banden. :doh:
Tzou me ni verbazen, moesten er nu een hoop F&F fanaten, extra hard gaan rijden als "tribute".Als er een celeb sterft, krijgt die meestal toch een heldenstatus onder zijn/haar fanbase, en mensen spiegelen zich graag aan hun helden.

Volgens mij gaat z'n dood als een sensibileringscampagne werken tegenover zijn fans. Denk dat het voor alle fans een schok was en ze niet hetzelfde willen achterlaten aan hun dierbaren.

RB26DETT

Legacy Member
Ik had in de zomer alumiumfolie op mijn venster geplakt tegen oververhitting met van die stevige oranje plakband voor buiten. De folie is er al lang af maar ik had de plakbandresten nog niet verwijderd, tot vandaag, waardoor ik blaren op mijn vingers heb van het er af te wrijven.

En de pizza op een steen in de oven dat een beetje was mislukt, het beleg vloog eraf de over in maar de pizza bleef op mijn plank vastplakken. 't Is uiteindelijk ne calzone met veel gaten geworden.

On the upside: de blauwe steen van 3 euro uit de gamma doet wel goed zijn werk als pizzasteen.

Carlos Gardeboe

Legacy Member
gumball4000 zei:
Volgens mij gaat z'n dood als een sensibileringscampagne werken tegenover zijn fans. Denk dat het voor alle fans een schok was en ze niet hetzelfde willen achterlaten aan hun dierbaren.

Tis te hopen, maar ik denk eerder het omgekeerde.

Myllan

Legacy Member
Kefianator zei:
alle hypocrieten die de dood van diene gast van F and the F erg vinden :doh:

en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

zielig

Ja jong, laat u maar eens goed gaan he...:wtf:

Wie zegt dat al die andere miserie niet belangrijk is of dat niemand het zich aantrekt?
Mensen mogen tegenwoordig niet effe stilstaan bij de dood van een wereldberoemd iemand?
Ik bedoel deze dode heeft nu eenmaal een bekende naam en bekend gezicht dus dat de mensen er iets langer bij stilstaan is niet meer dan normaal wat natuurlijk niet wilt zeggen dat al die andere onbekende doden niet erg zijn etc...

Best wel een hypocriet van jou om het rouwen van al zijn fans te gebruiken of misbruiken om je frustraties te ventileren.
Je kon je ongenoegen over alle ellende die zich afspeelt op deze aardkloot ook uiten zonder te wachten op Paul Walker zijn dood.

Zielig hoor...

glashelder zei:
Mijn peter is gestorven en dat wordt hier gans ondergesneeuwd door die meneer Walker :tongue: Hij staat nochtans ook in de krant!


Veel sterkte.:hug:

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Tesliem zei:
Ja jong, laat u maar eens goed gaan he...:wtf:

Wie zegt dat al die andere miserie niet belangrijk is of dat niemand het zich aantrekt?
Mensen mogen tegenwoordig niet effe stilstaan bij de dood van een wereldberoemd iemand?
Ik bedoel deze dode heeft nu eenmaal een bekende naam en bekend gezicht dus dat de mensen er iets langer bij stilstaan is niet meer dan normaal wat natuurlijk niet wilt zeggen dat al die andere onbekende doden niet erg zijn etc...

Best wel een hypocriet van jou om het rouwen van al zijn fans te gebruiken of misbruiken om je frustraties te ventileren.
Je kon je ongenoegen over alle ellende die zich afspeelt op deze aardkloot ook uiten zonder te wachten op Paul Walker zijn dood.

Zielig hoor...




Veel sterkte.:hug:

Ik moet u voor 1 keer gelijk geven, wie had dat ooit gedacht.


:)

Rizla+

Legacy Member
Vantzelfde hier.

En de gedachte dat de komende 2 weken enorm klote gaan zijn.

Verjaardag deze week, maar door gigantisch veel stage en werk ga ik letterlijk geen enkele dag tijd hebben.
Ik ga echt 2 weken lang niemand zien buiten de ma.

kay-gell

Legacy Member
Oldskooler zei:
Ach.


Alles zal de schuld van de bomen langs de weg zijn.

Draai het hoe ge wilt of keert, het bewust planten van bomen langs gewestwegen is te dom voor woorden.
Ik ken wegen genoeg, waar ge bij eender welke fout een groot risico hebt om er tegen 70 tegen te hangen.

Moet absoluut niet te hard rijden om als dodelijk slachtoffer te eindigen op zulke wegen.

Kefianator zei:
alle hypocrieten die de dood van diene gast van F and the F erg vinden :doh:

en de rest van de doden, mishandelden, mensen telt niet omdat ze niet bekend zijn? al die vetzakkerij en miserie in de wereld boeit niet zoals ze niet bekend zijn?

zielig


En zelf al veel gedaan om die miserie uit de wereld te helpen? Of liever een beetje op internet rondhangen?

Jack The Ripper

Legacy Member
kay-gell zei:
Draai het hoe ge wilt of keert, het bewust planten van bomen langs gewestwegen is te dom voor woorden.
Ik ken wegen genoeg, waar ge bij eender welke fout een groot risico hebt om er tegen 70 tegen te hangen.

Moet absoluut niet te hard rijden om als dodelijk slachtoffer te eindigen op zulke wegen.

Dan moet ge daar geen 70 rijden hé.

Pr3D@t0r

Legacy Member
Mijn PS3 die het begeven heeft (door mijn broer zijn onhandigheid)... Toevallig 2 dagen nadat ik de PS4 heb aangekocht. Jammer dat de PS4 niet backwards compatible is. Dat wordt dus een nieuwe PS3 kopen.

Preske

Legacy Member
RB26DETT zei:
Ik had in de zomer alumiumfolie op mijn venster geplakt tegen oververhitting met van die stevige oranje plakband voor buiten. De folie is er al lang af maar ik had de plakbandresten nog niet verwijderd, tot vandaag, waardoor ik blaren op mijn vingers heb van het er af te wrijven.

En de pizza op een steen in de oven dat een beetje was mislukt, het beleg vloog eraf de over in maar de pizza bleef op mijn plank vastplakken. 't Is uiteindelijk ne calzone met veel gaten geworden.

On the upside: de blauwe steen van 3 euro uit de gamma doet wel goed zijn werk als pizzasteen.

beetje bloem op de steen doen eerst?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan