Ja jong, laat u maar eens goed gaan he...
Wie zegt dat al die andere miserie niet belangrijk is of dat niemand het zich aantrekt?
Mensen mogen tegenwoordig niet effe stilstaan bij de dood van een wereldberoemd iemand?
Ik bedoel deze dode heeft nu eenmaal een bekende naam en bekend gezicht dus dat de mensen er iets langer bij stilstaan is niet meer dan normaal wat natuurlijk niet wilt zeggen dat al die andere onbekende doden niet erg zijn etc...
Best wel een hypocriet van jou om het rouwen van al zijn fans te gebruiken of misbruiken om je frustraties te ventileren.
Je kon je ongenoegen over alle ellende die zich afspeelt op deze aardkloot ook uiten zonder te wachten op Paul Walker zijn dood.
Zielig hoor...
Veel sterkte.