svendevil
Legacy Member
Lol we hebben een gefrustreerde, drooggepakte kerel op het forum dat zijn gedacht eens gaat zeggen tegen mij...
Doe maar hoor, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat zeggen :doc:
(Eigenlijk ben ik blij dat jij geen klant meer bent bij telenet, we hebben toch alleen maar last met mensen zoals jij.)
Telenet kan zijn downloadlimieten ook omhooghalen, maar het is gewoon zijn investering niet waard voor de 1000 van de 729.000 (2006) breedbandinternet klanten die telenet heeft, blij te maken.
Dommel kan dat wel omdat die ook niet zoveel klanten hebben, mochten ze inneens enorm veel klanten krijgen is het bye bye limietloos downloaden. Want hun netwerk kan dat niet aan dan.
Trouwens met je 300 gieg gedoe, kan ik beter iemand op u afsturen, want zeg nu niet dat dat allemaal legale downloads zijn hé
Grtz
(PS: In plaats van zo hard af te dwalen over internet, kunnen jullie beter eens on-topic blijven
)
Heb mijn cijfers een beetje aangepast, kzat er blijkbaar met mijn 160.000 een beetje onder
Doe maar hoor, ik ben benieuwd wat je allemaal gaat zeggen :doc:
(Eigenlijk ben ik blij dat jij geen klant meer bent bij telenet, we hebben toch alleen maar last met mensen zoals jij.)
Telenet kan zijn downloadlimieten ook omhooghalen, maar het is gewoon zijn investering niet waard voor de 1000 van de 729.000 (2006) breedbandinternet klanten die telenet heeft, blij te maken.
Dommel kan dat wel omdat die ook niet zoveel klanten hebben, mochten ze inneens enorm veel klanten krijgen is het bye bye limietloos downloaden. Want hun netwerk kan dat niet aan dan.
Trouwens met je 300 gieg gedoe, kan ik beter iemand op u afsturen, want zeg nu niet dat dat allemaal legale downloads zijn hé
Grtz
(PS: In plaats van zo hard af te dwalen over internet, kunnen jullie beter eens on-topic blijven
)Heb mijn cijfers een beetje aangepast, kzat er blijkbaar met mijn 160.000 een beetje onder


en dan wou hij op internet kijken voor de wifi driver...


