Telenet is een vooruitstrevend bedrijf, want zeg nu zelf, welk bedrijf geeft dezelfde limiet als 10 jaar geleden en durft de prijs omhoog te gooien ipv omlaag zoals in de omringende landen ?
Ik zelf heb ook telenet gehad, en ik kocht zelden traffic bij, dit in de eerste plaats omdat ik mij elke maand droog gepakt voelde als ik mijn telenet rekening kreeg en bijgevolg telenet gééne rotte frang meer gunde, en ten 2de omdat ik de hele tijd naar die achterlijke telemeter zat te kijken.
Hier voor moest ik mij wel een hele hoop ontzeggen, game demo's met mate downen, ik kon ze lang niet allemaal downen die wat ik eigenlijk wel wilde downen, youtube, hola, paar filmpjes meer niet, webcammen met mate en als het gaat lief zusje liever niet !
IDD, 12 schooierige giegs is meer dan genoeg voor de modale gebruiker, NOT !
Telenet opent uw wereld ! laat me niet lachen ! Ik heb mij een hoop zaken ontzegt omdat telenet nog zo een prehistorische limieten hanteert. en nog een duurder abonnement ? zijt ge niet beschaamd ? ik vind het zo wel duur genoeg ! vergelijk maar eens met Nederland, of korter bij huis Dommel !
Maar ja, wat wil je, een bedrijf met monopoly op de kabel, twordt tijd dat de EU eens een boete oplegt, de vuile uitmelkers !
BTW, Dommel levert vanaf vandaag 75 gieg voor 32€ eat that telenet !
En mensen, surfen gaat echt niet sneller op telenet hoor ! downen wel, maar wat ben je met een Ferrari als je er maar 100m mee mag rijden ?
Trouwens, je krijgt nog eens toegang tot giga news met Dommel, zodat je 75 gieg rap gespendeerd is
Telenet, de grootste innovator van de laatste 15 jaar, en voor de blinden die het nog niet zien, dat was sarcastisch !
En Oldscooler, mijn record is 300 gieg met dommel

op mediumband kan je nog volop blijven downen, daar hebben ze geen smalband zoals bij skynet, of noband zoals bij telenet (bij telenet was het onmogelijk te surfen op smalband, ik MOEST bellen en bijkopen) SMEERLAPPEN !
Telenet opent je wereld