svendevil
Legacy Member
MinM zei:@ oldskooler
ik huur mijn digicorder omdat ik het beleid van telenet wel ken...
je koopt nu een digicorder van 200€ en binnen 2jaar moet je die nieuwe kopen om hd te kunnen spele en dan nog is 200€ en zo blijven we bezig
trouwens 10€ dat voel je niet in je portemonee
dus ik zeg mijn contract op en stel een nieuw contract in het HD formaat![]()
Ik ben verkoper bij telenet... Maar ik snap jouw redenering niet
Mag ik eens vragen, hoeveel kost 24 maanden 10 euro huur betalen en 75 euro activatiekost?
Wel een beetje meer dan die 199 euro en 50 euro activatiekost als je hem koopt... Niet?
wel lachen hoe sommige mensen denken

PS: Telenet gaat u echt niet in't zak zetten hé, het is uw vertrouwde kabelmaatschappij en tegenwoordig heb je al zoveel oplossingen om televisie te nemen, dat we gewoon niet anders kunnen dan meegaan (of een stapje voorblijven
)


:applause: 