Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thinsulate zei:Man man man,wa zou ik graag hebben dat ALLES wat buiten de aarde is in kaart wordt gebracht =/

Ddarkness zei:hmmm, moest et ster zijn die ontploft is zoude we et nu nog zien.
Want da licht verdwijnt nie zo maar e.
Daarom nu nie op deze moment e, want ster kan uit ons zicht zijn of zon zit te neig in de weg.
Als ge kunt morge rond zelfde tijd nog is kijke. Welke wind richting richting wast? Mss voor de vroege en geïntresseerde vogels onder ons die dan eens een blik in die richting kunne werpen.

en ik zou het ook niet "gewoon" een supernova noemen..Moet wel mooi zijn om dit te zien,jean_005 zei:Wss "gwn" een supernova.
t519416 zei:Voor deze die niet weten wat een supernova is http://nl.wikipedia.org/wiki/Supernova
en ik zou het ook niet "gewoon" een supernova noemen..Moet wel mooi zijn om dit te zien,
Leek het hier op, de ster die je zag?
t519416 zei:Je moet rekenen dat er ong. 100-280 Biljoen(of Triljoen , kweet et nimeer) sterren zijn.. Dus ja, een heel grote kaart..
