blacky
Legacy Member
Deze morgen rond een uur of 05.45 reed ik naar het werk. het was al tamelijk licht. Maar zag nog 1 (ster). Ha de poolster ja kan best. Nu ben ik aan het rijden en ik kijk weer naar boven en zie die (ster) 1x flitsen, aan-uit. Nu stapte ik uit mijn auto en bleef enkele min naar boven kijken. Hoe dom het ook mag klinken. Nu zie ik ineens licht stralen van die (ster) komen, ge kent da wel van die stralen zoals in de film als een ufo aanvalt me laser stralen. Een stuk of 6 stralen kwamen van dat lichtje die toch redelijk ver gingen. Kan dit een satelliet geweest zijn of één of ander ruimte station ? ( elke min heb ik staan kijken en die "ster" bewoog niet.)

) ook hierover gaat een theorie dat zij graancirkels creeëren..Maar back to this subject.
