Archief - "Ik was ooit op tv"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dreamchaser

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Ik ben op TV Limburg ne keer geweest. Die kwamen toen mee in Texas filmen. Was met LUC Diepenbeek dat we 5.5 weken daar gingen studeren aan een unief en TVL was erbij

en ik was daar ook bij :)

Margeitje

Legacy Member
kben twee keer in Mijn Gedacht geweest : een keer in het panel om te praten (ging toen over " Delen" ^^) en een keer zijn ze een reportage komen maken bij mij , toen ging het over grootouders in t rusthuis :p
ahja kben ook is in beeld geweest paar jaar geleden toen ze de weg naar de weide van Werchter filmden en ik liep voorbij ^^

ZyphO

Legacy Member
- een keer op VTM da heel lang geleden is bij een staking over iets... was met school zelfs...

- Fata Morgana in veurne

Dennoman

Legacy Member
Hah, mijn Mijn Gedacht! aflevering ging nog over seks op tv, interessanter :)

bogy

Legacy Member
onlangs nog ...

2x anders - een interview over fuifbeesten ... tijdens hun bezoek aan illusion kom ik effe in beeld...
Tomorrowland - Op tV Geweest bij TMF
Regi's World - Op Tv geweest op Jimtv (hebbet zelf ni gezien)

Musback

Legacy Member
1x geïterviewd door Luc Allo vanuit zijn wagen +uitgezonden
1x met onze mini-onderneming Fly-Box omdat we naar europese finale gingen (vtm-nieuws)
1x in GVA omdat ik iets had gemaakt voor een kunstenaar, stond mijn werk best groot erin

Kunlun

Legacy Member
2 x op ATV

- Mano Mundo zo'n 6j geleden ofzo
- Opening Chinese school in A'pen ook zo'n 6j geleden

wecker

Legacy Member
in het begin van de zomer met de startdag van de speelbus op rtv, ze zochten een monitor om te intervieuwen en ik stelde mij graag kandidaat :)

nTFs

Legacy Member
Lang geleden zowel bij BRT als VTM in een of andere spelshow als deel van het publiek.
Onlangs nog toen er beelden werden getoond van Pukkelpop 2006 maar dat heb ik zelf niet gezien.

TatuObsessed

Legacy Member
bij samson :D
was om te figureren als publiek bij een optreden van get ready :sop: in het gemeentehuis :lol:
zat toen in het 6 leerjaar ofzo, dus heel lang geleden

Starrk

Legacy Member
Focus:
-Flits van de Heilige Bloedprocessie
-Iets van op school :p
TV1: Kort stuk uit openluchtspectakel Baselius

Gohja, en heel lang geleden op de verjaardagsshow van walter capiau toen mijn ouders de grote pot wonnen en ik en mijn tweelingsbroer uit het publiek naar hen toe mochten :p

BamBamsChica

Legacy Member
ooit eens op de lokale tv met een veldloop, toen ik een jaar of 7 was ofzo, heel efkes...

En dit jaar 1 keer op We Like To Party op Jim, ook maar 2 seconden (gelukkig). "En, amuseert ge u hier zowat?" ik: "Ja" .. en toen begonnen mensen met bier te smijten (het was Bollekesnight in Antwerpen, 50 vaten gratis De Koninck) en toen is de cameraploeg snel vertrokken

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik zou normaal gezien op TV gekomen zijn of binnekort toch ma da programma van woestijnvis is opgeschort tot een latere datum of mss da het zelfs ni meer uitgezonden ga worden :(

twas de 7 werken van barmhachtigheid en men oma deed daar mee mee (de laven te drinken geven fzo?) en ze had dan een oud caféke en daar hebbe ze dan da thema rond uitgewerkt. ik kwam er ook in voor :p

hopelijk zenden ze het ooit nog uit

evil aardappel

Legacy Member
Den burgemeester van samson en gert heeft ons eens bezocht in het 2de leerjaar, hij wou een meisje koppelen met iemand... het werd een fiasco.
En ook een paar keer op kanaal 3, toen ik nog geen 12 was, voor inlineskaten en een schaatswedstrijd.

En mss ook al op TMF, dat weet ik niet.

foenN

Legacy Member
Ik, meer bepaald mijn vinger, was ooit te zien een Belgacom reclammeke.
3 uur stilstaan voor die lousy nog geen ene seconde in beeld te zijn :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan