Dreamchaser
Legacy Member
BloodSeaker zei:Ik ben op TV Limburg ne keer geweest. Die kwamen toen mee in Texas filmen. Was met LUC Diepenbeek dat we 5.5 weken daar gingen studeren aan een unief en TVL was erbij
en ik was daar ook bij

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BloodSeaker zei:Ik ben op TV Limburg ne keer geweest. Die kwamen toen mee in Texas filmen. Was met LUC Diepenbeek dat we 5.5 weken daar gingen studeren aan een unief en TVL was erbij



