Archief - "Ik was ooit op tv"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DGEN

Legacy Member
rofl..k herinner me nog een keer dat 'geinterviewd' werd door de rtbf...was zo 5 jaar geloof ik :p
...mn broer en ik zeiden alleen maar 'wie' en non :D
..en dan ballen met zo een blikje op het veld :rofl: (later gebruikt door mark uytterhoeven op canal+..of filmnet..dnno :D )

grey-turtle

Legacy Member
Ik ben ooit eens op tv gekomen tijdens EURO 2000 na de match tussen Frankrijk en Spanje in Brugge, dus bij Bob Peeters.

prozackx

Legacy Member
FroFro zei:
kheb es in 't nieuwsblad gestaan als hoofdrolspeler van ne musical -,- (was nochtans gewoon van onze muziekschool ze, dnno wa da in die krant dee :p)
kben nekeer geïnterviewd door frank molnar, dnno of da op TV is gekomen. nekeer in man bij hond me de schrijver van nero da in onze bib kwam en ik moest keihard faken dak da keigraag las.
nekeer op de regionale zender van de kempen me onze zweefvliegclub.

kherinner mij nog dinges van vroeger, ma ik kan er ni opkome :p
Het recentste is deze augustus, zennek in beeld gekome me die vliegtuigcrash in onze club
in balen?

ik was een paar dagen daarvoor nog gaan zweefvliegen :x

ot: eens op een betoging voort een of tander op rtv

Hollow

Legacy Member
Op tv nog ni, wel al is in de gazet en op de radio. Beide was voort passiespel hier. Eigelijk vooral omdat zowel ik als mijn grootvader en mijn vader meedoen :p .
In de krant was toch iet van een halve bladzijde, me ne foto van mij+vader en grootvader. En dan da radiointerview was op ne zondagmorgen, ong 6 jaar geleden. Echt waar, kwas toen 10 jaar, en kmocht aan een grote tafel, me voor mij ne micro gaan zitten. En der zat überhaupt Van de Lanotte in de zaal. Maar die was daar om over zijn fietshobby te praten of zoiets. Man toen was ik wel zenuwachtig.

ComputerVISTA

Legacy Member
Al verschillende keren maar altijd op de achtergrond op evenementen waar klank aanwezig moest zijn, als technieker natuurlijk ^^

En altijd filmen ze me als ik gebogen in een koffer sta te rommelen en hebben ze dus m'n gat :sop: Of ik sta der met nen domme kop op :sop:

Anvilke

Legacy Member
toen dak klein was ( jaaaaaaaren geleden dus ) zouek hebben 'meegespeeld' in een of ander programma ( soap ), in de luchthaven van oostende.Nort schijnt eeft m'n moeder me toen moeten weghalen uit de ruimte waar men aant filmen was, omdak telkens as diene klojo Actie riep, ik actie terug riep :D

dan es voor regionale Tv ( Focus ), m'n kop zo heel ff doort beeld verschijnen, tussen de massa andere jongeren.was voor 1 of ander protest ofzo, dno anymore :D

SimonL

Legacy Member
Anvilke zei:
toen dak klein was ( jaaaaaaaren geleden dus ) zouek hebben 'meegespeeld' in een of ander programma ( soap ), in de luchthaven van oostende.Nort schijnt eeft m'n moeder me toen moeten weghalen uit de ruimte waar men aant filmen was, omdak telkens as diene klojo Actie riep, ik actie terug riep :D
het zou grappiger geweest zijn als je "reactie!" had teruggeroepen :D

josuwa

Legacy Member
In de thuisploeg , zat ik in het publiek , yes my team pwned them all....

NapalmBenny.

Legacy Member
Bwa, erger dan de planckaerts op tv kan toch niet :D:D

Francesco kan de naam van zijn eigen zoon niet onthouden :D. De de dev euhm euhm demon, dev devon!!

Dien junior en die dochter weten niet hoe ze 'straight' en 'here' moeten schrijven :D:D

Dennoman

Legacy Member
Njah, ik herinner me ineens dat ik ook paar keer op Gamepower geweest ben (glimpkes): op N-Gage launch event in Antwerpen heb ik Frank nog keihard afgemaakt in Tony Hawk toen xD
Ook ingemaakt op Futuris Powerplay in 2003 ofzo, ni zeker of ik toen in beeld ben gekomen.
Ook in beeld geweest op Futuris Game Xperience (met Jan als presentator), toen ik stond aan te schuiven voor DOA 4 preview code :)
En ons huis moet trouwens ook enkele keren te zien geweest zijn op Familie, want een appartement tegenover ons (achter ons huis is een parking, aan andere kant daarvan) fungeerde als set. Wij kijken niet naar Familie, dus we hebben ons huis nooit gezien :)

?therapy?

Legacy Member
Per ongeluk eens voor een videocamera gelopen :D kweet niet of ze het hebben uitgezonden :unsure: wss niet :)

en nog eens op de achtergrond toen ze artiesten stonden te filmen, ook niet zeker van maar wss wel :)

Bart Religion

Legacy Member
Naar het schijnt een sick of it all show die ze op tv hebben uitgezonden kon je me goed ziet tijdens circle pit. Was op pukkelpop enkele jaren geleden.
En tijdens een schooluitstap naar BRT bij verschillende progs int publiek gezeten. oa Blokken en zo'n debiel kinderprogramma.

Dennoman

Legacy Member
Pfff, om als straat/reality"figurant" op te treden moet ge gewoon dagske in Antwerpen rondlopen. Direct in 5 tv-programma's geweest xD
Sergio keer door de Meir zien lopen, OH YEAH xD
Grappig da het enkele pagina's geleden over Silvy Melody ging. Die komt nl. van Lier en heeft 2 jaar geleden nog maandenlang hier in de buurt gewoond, namelijk in dat appartement waar later Familieset was xD

spectrious

Legacy Member
Jim/TMF: Werchter: kweenie oveel tijdens a brand en the kooks
WTV: tijdens karatelessen

Creeping Death

Legacy Member
Werchter 2003. Interview door één of ander griet van JimTv, ging over Metallica.

Close_Up

Legacy Member
Vroeger ergens op het nieuws op de achtergrond. Was in de dierentuin kweet nie meer voorwa da was. En al enkele keren op op TVLimburg met activiteiten Harmonie. Ook vaak in de Goed Nieuws Krant van HBVL.

birdhouse85

Legacy Member
op Focus, toen we belgisch kampioen waren! Nr 72.
( american football- Tribes 2006 )

Godzilla*Akira

Legacy Member
paar keer op kanaal 3 en 1 keer op vtm nieuws, stond daar op den achtergrond.

cuda

Legacy Member
een paar keer meegedaan met KIJKUIT, toen ik nog een peuter was
en ook is als figurant in een mini serie gespeeld :D hoeveel keer ze die één scene hebbe moette herdoen dankzij mij, tis ni te gelove

[TFT]Poky

Legacy Member
achtergrond bij kinderziekenhuis op spoed, khad gebarsten enkel.

Mocht ni zelf een verhaalke hebben want ze hadden al genoeg benen en armen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan