Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
in balen?FroFro zei:kheb es in 't nieuwsblad gestaan als hoofdrolspeler van ne musical -,- (was nochtans gewoon van onze muziekschool ze, dnno wa da in die krant dee)
kben nekeer geïnterviewd door frank molnar, dnno of da op TV is gekomen. nekeer in man bij hond me de schrijver van nero da in onze bib kwam en ik moest keihard faken dak da keigraag las.
nekeer op de regionale zender van de kempen me onze zweefvliegclub.
kherinner mij nog dinges van vroeger, ma ik kan er ni opkome
Het recentste is deze augustus, zennek in beeld gekome me die vliegtuigcrash in onze club

.

het zou grappiger geweest zijn als je "reactie!" had teruggeroepenAnvilke zei:toen dak klein was ( jaaaaaaaren geleden dus ) zouek hebben 'meegespeeld' in een of ander programma ( soap ), in de luchthaven van oostende.Nort schijnt eeft m'n moeder me toen moeten weghalen uit de ruimte waar men aant filmen was, omdak telkens as diene klojo Actie riep, ik actie terug riep![]()


