Archief - "Ik was ooit op tv"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naughty dog

Legacy Member
Graspop op TMF, ik liep op de achtergrond toen die 2 meisjes aant praten waren over vanalles en nog wa ^^

mcR

Legacy Member
Voor een project ivm de goede opleiding wiskundelessen in het Vlaamse onderwijs kwamen enkele mensen met camera's een les bijwonen van verschillende klassen (waaronder de mijne) om wat beeldmateriaal te maken van een les wiskunde.

Een week later werden er beelden getoond op het nieuws en mijn gezicht was voor enkele lange seconden in close-up te zien voor alle VRT-kijkers. was wel grappig toen mijn ouders dat zagen en mij riepen.. ik had nooit gedacht dat ik op tv zou komen..

Kid_C

Legacy Member
Jack Malibu zei:
-volgens men mama op vrt, fata morgana, in koksijde toen met da kussengevecht en dak op men leraar heb kunnen smijten :evil:

Dat gaat veurne geweest zijn denk ik ;)

Paar keer op Focus geweest, zwemmarathons, bouw van boompjes in onze straat, djcontest van iemand dat k ken... :unsure:

joriske18

Legacy Member
enkele jaren geleden met het gezin in het het programma 'alles of niets' met Hans Otten
Een jaar later in het programma 'kinderen baas' met Marcel Vanthilt en leen demaré (dit was met een heel stuk van de familie :p)
spijtig genoeg 2 keer verloren :(
En volgens een vriendin ook nog een flits in het nieuws over Rock Werchter

Conqie

Legacy Member
Lang geleden op de muziek quiz van vt4, 3/4 afleveringen achtereen, ik lag daar praktisch in slaap, raar dat ze er niks op zeiden xD

BulletsAreScene

Legacy Member
Ik ben in de schalkse ruiters geweest, in der tijd... :')
Ze hadden zich verkleed als zwerver en vroege da ze ni bij mij thuis mochte douchen enz.

Jos_Albatros

Legacy Member
Ik omdat ons boomhut tegen de vlakte moest omdat ze in strijd was met ruimtelijke orde (geen bouwvergunning)

Heeft in De Morgen gestaan, Het Nieuwsblad, de GVA (en nog drie "boekskes"), we zijn op "Wakker op Zondag" geweest (atv) en "Recht van Antwoord" (vtm) :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Op het nieuws, iets over het scholierenparlement.

En ze hebben voor atv is een interview gedaan met onze familie over ons huis. (16de eeuws etc)

En da ist denk ik.

Jayvie

Legacy Member
Alleen op RTV een paar keren toen ze in ons school kwamen filmen... Ene keer met buitenlands project en dan nog een keertje met iets anders.. Ze kwame in de les geschiedenis filmen, en ik zat daar intelligent in mijn boek te kijken (wetende dat ik normaal nooit een boek bijheb enzo)

JackM

Legacy Member
Kid_C zei:
Dat gaat veurne geweest zijn denk ik ;)

Paar keer op Focus geweest, zwemmarathons, bouw van boompjes in onze straat, djcontest van iemand dat k ken... :unsure:
ja idd, kzat nog met die potvissen in mijne kop :x

Project Loony

Legacy Member
Op Rock Werchter ben ik ooit op Camping A1 geïnterviewd geweest door Evi Hanssen! \o> Het is ook uitgezonden geweest, op televisie en op stream als ik me niet vergis.

In het echt is ze even knap als op de televisie, dat is wat ik er van onthouden heb. ^^

Nu ja, ik was toen mijn tanden aan het poetsen met behulp van Sprite, en kennelijk was dat grappig genoeg om op televisie te komen. >_<

Ahja, en voor de rest ben ik nog op ROB TV geweest met een project aan de K.U.L., een eigen ontworpen handprothese.

Niet echt op televisie, maar volgend jaar zullen de tweedejaars Burgerlijk Ingenieur waarschijnlijk een veiligheidsvideo te zien krijgen over het gebruik van werktuigen in de werkplaats (in het kader van het project waar ik dus mee op televisie geweest ben), omdat ik vorig jaar met mijn haar tussen een kolomboormachine gedraaid ben. Gevolg, een grote kale plek en een hoop geruzie tussen mensen aan de universiteit. :p

En misschien nog ergens onbewust in beeld gelopen, maar daar heb ik geen idee van. :p

DGEN

Legacy Member
een paar keer wel op tv geweest..zowel op nederlandse als belgische tv :p
best grappig om jezelf op tv te zien (zeker als je de opnames een paar jaar niet meer hebt gezien :D )

screaM^

Legacy Member
vtm - atv - vrt -vt4 : mis van 2 verongelukte kinderen van bij ons op school
vtm : jambers : criminaliteit op school ofzoiets (KTA)
jim: we like to party : een of andere fuif
jim: going out ( of was da tmf ? ) : laundry day 2005
jim/tmf weet niet welk het juist was: vanop occ
eurosport : 2x trekkertrek, 1x BMX & 1x mountainbike

screwless

Legacy Member
Ik heb ooit op vtm geweest voor de Uitdaging met koen wauters.. da was int lager, lagn geleden ..

Huasheng

Legacy Member
In 't eerste middelbaar (zo'n 8 jaar geleden dus) mocht onze klas figurant zijn in een verfilming van een boek van Louis Paul Boon (titel is iets met 'straat'). Maar 'k denk dat ze mij er wel zullen hebben uitgeknipt. (Maar goed ook :p )

fraCk

Legacy Member
vtm nieuws, kwas "heel toevallig" op de achtergrond voorbij aant fietsen :unsure: :d
ze hadde een nieuwe brommerstalling uitgevonden ofzo :rofl:
ma das al minstens 10 jaar gelede :p

whoopie

Legacy Member
ooit geinterviewd me men clan voor gunk

ik was dus zo'n 5 minute in interview op tmf ^^

FroFro

Legacy Member
kheb es in 't nieuwsblad gestaan als hoofdrolspeler van ne musical -,- (was nochtans gewoon van onze muziekschool ze, dnno wa da in die krant dee :p)
kben nekeer geïnterviewd door frank molnar, dnno of da op TV is gekomen. nekeer in man bij hond me de schrijver van nero da in onze bib kwam en ik moest keihard faken dak da keigraag las.
nekeer op de regionale zender van de kempen me onze zweefvliegclub.

kherinner mij nog dinges van vroeger, ma ik kan er ni opkome :p
Het recentste is deze augustus, zennek in beeld gekome me die vliegtuigcrash in onze club
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan