Archief - "Ik was ooit op tv"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bad Religion

Legacy Member
op RTV een interview over het verkeer in mijn dorp, maar dat is al een paar jaar geleden :p

fixer187

Legacy Member
op Gamepower, ik ben daar als eerste den xbox kunnen testen....Spijtig genoeg was het den tijd dat deFrank daar nog was :s

YellinD

Legacy Member
- ooit met onze clan interview gegeven op Multiplayer madness voor op een of andere hollandse zender... heb zelf nooit het resultaat gezien :)
- op vt4 geweest op de gran turismo challenge of zoiet, racen met een zelf ingestelde Honda civic. Lag vaanf de eerste bocht al 2 seconden voor, in laatste ronde haddek ongeveer 20 seconden voorsprong of zo en dan beetje gras raken, net te bruusk bijgestuurd, bocht uit, motor slaagt 'af' (was zo ingesteld dat optrekken in eerste vitessen redelijk traag ging, zeker op da gras, anders blijft ge glijden) en die kerel heeft mij nog ingehaald... Ge hoorde het niet maar ge zag mij op beeld heel duidelijk een teleurgestelde 'GODVERDOMME' zeggen na de race... Had graag die finale gereden op playstation power night, maar de 3 vip tickets waren al schone prijs :)
- op ROBtv regelmatig, als ze de voetbal van haasrode tonen... afgelopen weekend nog tegen boortmeerbeek
- ettelijke andere keren op bepaalde evenementen, ni waard om te onthouden, zo kort :)

MaDDie

Legacy Member
KULeest zei:
Wij liepen vroeger met paar man uit de klas samen met Eddy Wally mee in ons dorp bij het progrmamma van Luc Alloo "Duel" :p

Liedekerke? want daar was Mr sir king balls wally toen.

warthie

Legacy Member
fixer187 zei:
op Gamepower, ik ben daar als eerste den xbox kunnen testen....Spijtig genoeg was het den tijd dat deFrank daar nog was :s

Ik ben ook eens op gamepower geweest. Dat was toen voor 1 of andere Fifa te testen. Zou da wel nog eens willen terugzien :D

MaDDie

Legacy Member
op regional tv, ring tv, ben ik al verschillende keren geweest.
Met onze lanparty
met school
met Rock Affligem toen we met een bende zattekloten daar stonden en die mensen ons kwamen vragen stellen.
op vtm en vr ben ik ooit geweest tydens de eindronde van 2e klasse Fc Denderleeuw - kortrijk.
nog verschillende keren op vtm of vrt geweest maar weet het nimeer

THEREALMCC0Y

Legacy Member
GMotha zei:
Waar indertijd klein mannen liedjes mochten zingen enzo (klasgenootje van ons) voor walter capiau.

Op de één of andere manier klinkt dat nu pervers :D

MaDDie

Legacy Member
THEREALMCC0Y zei:
Op de één of andere manier klinkt dat nu pervers :D
in die show is silvie melodie aka silver? toch bekent geworden?
Ik weet nog dat ik als kleine pagadder daar naar keek.

Medaphoar

Legacy Member
Vroeger ooit in schuif af.
Tegenwoordig kom ik soms es op TV bij zware ongevallen of branden in het antwerpse

menlor

Legacy Member
NiXiE zei:
yup en ook eens paar jaar later na tik tak een mop mogen vertelle :)

heb ik ook mogen doen

jantje ging naar de dierentuin met zijn oma
en oma gaat naar de egels kijken
en jantje roept uit: " he kijk ze hebben hier wandelende cactussen"

zoiets was men mop. totaal ni grappig :p

publiek in:
de slimste mens
paar keer in de laatste show
de pappenheimers
...

ook nekeer op de radio voor info te geven over lan party's, was wel cool, twas live :p

hipStar

Legacy Member
IK 1 keer toen dat ze filmden in de kerk waar de begrafenis van een vriendin van me was. Gewoon me hoofd.

virox

Legacy Member
nee keer met mijnen arm tijdens opendeurdag bij de vrt. (toen nog brt ofzo)
En deze zomer nog in zomer 06, ze waren een lieke aan't opnemen en wij passeerden op ne go-cart en beginnen klappen en die hebben ons dan nog es speciaal gefilmd ^^ uiteindelijk ziede ons maar 1 second :/

SecondAccount

Legacy Member
vorige week nog een ganse week (kanaal3 heeft ma een dinge per week dus da wordt altij herhaalt :p)
over camera's int park ofzo .. :/

Raptyr

Legacy Member
SecondAccount zei:
vorige week nog een ganse week (kanaal3 heeft ma een dinge per week dus da wordt altij herhaalt :p)
over camera's int park ofzo .. :/
Idem, alleen was het naar aanleiding van de Wettra Run (TV Publiek).
Ik ben wel al eens eerder een aantal keer op de regionale zender Kanaal 3 verschenen. :)

drieskeuh

Legacy Member
deze zomer op vtm, tijdens een uitzending van Splash (of hoe noemt dat programma op vtm, waar opt einde altijd iemand aangezwommen kwam?)

Timmos

Legacy Member
Santa| zei:
Jawel zo kindjes die naar iets keken of iets maakten en dan lachten :p
hahaha :D ik dacht altijd dat da kinders van VRT-mensen waren :unsure:

ik ben ooit al op de TV-mis geweest, beat that :p en niet gewoon in het publiek zittend, maar als medewerker omdat het een mis was in onze school. Daarna ben ik nooit meer een religieus gebouw binnengestapt. Dus ben ik toch wel 3 kwartier lang in beeld geweest!

Wie doet langer :unsure:

Dirty_Col

Legacy Member
Eens mezelf gezien op beelden van Pukkelpop dit jaar op TMF, was tijdens Massive Attack denkek :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan