nixie
Legacy Member
Santa| zei:Jawel zo kindjes die naar iets keken of iets maakten en dan lachten![]()
yup en ook eens paar jaar later na tik tak een mop mogen vertelle

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santa| zei:Jawel zo kindjes die naar iets keken of iets maakten en dan lachten![]()




KULeest zei:Wij liepen vroeger met paar man uit de klas samen met Eddy Wally mee in ons dorp bij het progrmamma van Luc Alloo "Duel"![]()
fixer187 zei:op Gamepower, ik ben daar als eerste den xbox kunnen testen....Spijtig genoeg was het den tijd dat deFrank daar nog was![]()

GMotha zei:Waar indertijd klein mannen liedjes mochten zingen enzo (klasgenootje van ons) voor walter capiau.

in die show is silvie melodie aka silver? toch bekent geworden?THEREALMCC0Y zei:Op de één of andere manier klinkt dat nu pervers![]()
NiXiE zei:yup en ook eens paar jaar later na tik tak een mop mogen vertelle![]()


Idem, alleen was het naar aanleiding van de Wettra Run (TV Publiek).SecondAccount zei:vorige week nog een ganse week (kanaal3 heeft ma een dinge per week dus da wordt altij herhaalt)
over camera's int park ofzo .. :/

hahahaSanta| zei:Jawel zo kindjes die naar iets keken of iets maakten en dan lachten![]()
ik dacht altijd dat da kinders van VRT-mensen waren 
en niet gewoon in het publiek zittend, maar als medewerker omdat het een mis was in onze school. Daarna ben ik nooit meer een religieus gebouw binnengestapt. Dus ben ik toch wel 3 kwartier lang in beeld geweest! 