Bontus
Legacy Member
Doom Dragon zei:zoals te lezen valt worden veel fobieën ontwikkelt als je nog klein bent, peuter, kleuter.
ik heb gelukkig nooit iets ergs tegen gekomen in die tijden, dus geen enkele fobie hier.
ja ik ga natuurlijk niet als een gek met mijn handen achter wespen slaan, maar ik ga er ook niet als een gek van weglopen
meestal wat blazen en ze zijn weeral weg![]()
Heb als peuter eens een 20tal bijensteken gekregen door per ongeluk op een nest te gaan staan.
Nochtans heb ik geen enkele angst voor bijen/wespen/...


