Godzilla*Akira
Legacy Member
Dieptevrees lijkt mij meer te maken te hebben, met water ofzo.
Maar heb wel hetzelfde als Spineless, als ik op brug ofzo ben, heb ik altijd de gedachte dat ze zal instorten of dat ik mij ga verstuiken en over de railing ga vallen ofzo. Bevriezen doe ik wel niet, meer wat benauwt voelen enzo.
Maar als ik bv in een apartement zit, heb ik geen probleem met op de balkon ofzo te gaan staan.
Maar heb wel hetzelfde als Spineless, als ik op brug ofzo ben, heb ik altijd de gedachte dat ze zal instorten of dat ik mij ga verstuiken en over de railing ga vallen ofzo. Bevriezen doe ik wel niet, meer wat benauwt voelen enzo.
Maar als ik bv in een apartement zit, heb ik geen probleem met op de balkon ofzo te gaan staan.
^^
, verklaring mag ook altijd) Kheb nochtans altijd goed overweg gekunnen met haaien, idzv interesse, geen schrik aan aquaria etc.
Goeie topic wel!
ad: (vanbinnen).
