Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah oei neen, heb ik helemaal niet voor. Zwijg alstublieft, straks komt dat er nog bijAtrox zei:Is dat niet met claustrofobie een beke hetzelfde? De muren die naar je toe schuiven?

man man, dan ben ik zo hard aan het flashen 




epsilon zei:Hoogtevrees heb je alleen als je een vast verbinding met de grond hebt (ladder bijvoorbeeld). In een vliegtuig is dit veel minder.

dus daar moogt e ni aan denke
(da's ni stabiel genoeg
)
...als er dan een beetje wind staat heb je zeemans benen als je beneden komt.Die wiegt gemakkelijk 1 meter over en weer)Gromme zei:Ik ben zo eens gaan zwemmen in een meer ergens in de Ardennen, nu moet jullie niet vertellen dat het wel een degelijk diep meer was.
In het midden van dat meer was er een houten vlot met een paal naar boven waarop een plank vasthing, waar je dus vanaf kon springen.
Dus ik spring ervanaf en ga loodrecht naar beneden, en het duurt onderwater toch wel een tijdje vooraleer ik stil val. (Je weet wel, het moment dat je niet dieper gaat maar ook nog niet omhoog).
En ik hang daar dus in het water, en ik hoor zo allemaal troubel, ik kon een arm voor mij uitgestrekt ver zien.... en de combinatie van niet weten wat er zich eigenlijk allemaal in dat water bevond en het niet goed kunnen zien voor rondom je en dan nog eens waanzinnig geluiden, leidde me ertoe om zo snel mogelijk de oppervlakte te behalen...
En nu krijg ik eigenlijk al rillingen bij de gedachte dat je bvb. ergens in een zee aan't zwemmen bent en dat je je moet beseffen dat er een immense diepte onder je bevind, zo diep en dan nog eens gevuld met wie weet wat nog allemaal.