Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blackstone zei:Zeggen dat er een 'groot tekort is aan goedkope studentenkamers' is maar een idiote uitspraak imo. Bouwen ze dit jaar 10.000 kamers bij, dan staan er volgend jaar nog steeds een hoop mensen op een wachtlijst om de eenvoudige reden dat zowat iedereen zo goedkoop mogelijk op kot wilt.
Overigens verwacht men in Leuven dat er het komende academiejaar ongezien veel koten leeg gaan blijven, dus een tekort is er zeker niet.
Heh ik ben van hetzelfde gedacht, alle luxe die je op kot kan krijgen is welgekomenreteiP zei:volgend jaar nen TV op kot, elken avond Canvas kijken
samen met men senseo, douche, en laptop een zoveelste luxeaanwinst
. "Je kot dient toch enkel om te slapen en te studeren" vind ik dikke zever (zit al 2 jaar op kot); zelfs een student die veel uitgaat zal nog altijd veel uren zitten studeren of gewoon op kot zitten omdat er even niks te doen is, als je al die tijd doorbrengt in een donker, lelijk kot met niks om handen dan is dat gewoon saai, heeft niks te maken met 'het echte studentenleven'.GhO$T zei:Heh ik ben van hetzelfde gedacht, alle luxe die je op kot kan krijgen is welgekomen. "Je kot dient toch enkel om te slapen en te studeren" vind ik dikke zever (zit al 2 jaar op kot); zelfs een student die veel uitgaat zal nog altijd veel uren zitten studeren of gewoon op kot zitten omdat er even niks te doen is, als je al die tijd doorbrengt in een donker, lelijk kot met niks om handen dan is dat gewoon saai, heeft niks te maken met 'het echte studentenleven'.
Dit jaar een mooi kot met nieuwe gemeenschappelijke keuken, propere kamer met internet, tv en daar ben ik maar al te content mee.

punkrockdude zei:groot gelijk!
ikzelf heb gisteren contract getekend op alfabed, alles inbegrepen...
luxevoorzieningen:
toilet per verdieping (man of 8?), de deur in langs mijn kamer
douche per verdieping, de gang oversteken
tv-aansluiting op kamer
internet aansluiting (telenet turbo @ 20Mbps)
groot verwarmd terras met TV
6-persoons Jaccuzzi
en ne supertoffe kotbaas die regelmatig eens ons trakteert op avondje bowlen of ne BBQ ofzo
kamer is maar 12m² met een bed, kast,tafel,aanrecht, frigoke, microgolf en muurrekje, alles in voor 198€ per maand
maar groter heb ik niet echt nodig eigenlijk...
ik ben absoluut GEEN claustrofobie-type, eerder schrik van grote open ruimtes, dus is het voor mij goed

punkrockdude zei:ik ben absoluut GEEN claustrofobie-type, eerder schrik van grote open ruimtes, dus is het voor mij goed




kmoe nie langs de ledeganck zelf zijn.Ether zei:Je moet wel iedere dag da stuk omhoog fietsen e ter hoogt van de ledeganck, da vinnek toch maar een beu stuk(khad vorig jaar af en toe les in de sterre, vandaar)
.killgore zei:kmoe nie langs de ledeganck zelf zijn.
Als ge van overpoort naar ledeganck gaat splitst die straat een 100m voorbij da kruispunt op, rechts naar ledeganck, ik moe naar links.
En wat dan nog, kmag wel elken dag den blandijn opfietse.

Ether zei:Ah, kvergis me dan, maar als je bv van Overpoort naar De Sterre rijdt is er een stuk dat nog redelijk bergop gaat (in omgekeerde richting that is), vorig jaar hebbek daar een paar keer op gevloekt met als resultaat dak voor de rest vant jaar de tram heb genomen![]()

, 't heeft tot begin augustus geduurd om men ouders te overtuigen, en toch 80-90% hier in diepenbeek is verhuurd zenne...

-=ICDI=-WeAsEL zei:gemeubeld appartement ga je niet vinden makker...
Ik ben wel net vertrokken vanuit m'n appartement met 2 slaapkamers, houte vloer, dubbele beglazing, moderne keuken en badkamer...
Moet ik eens vragen voor je?

-=ICDI=-WeAsEL zei:Niet gemeubeld nee, zou het nooit van m'n leven willen. Ik wil nog altijd mijn eigen kot inrichten zoals ik het wil hoor...
)