VinceFeet
Legacy Member
Mr_Anderson zei:Probeert hier maar is iets "serieus" te vragen, buiten kinderachtige opmerkingen krijg je toch maar ZELDEN een deftig antwoord ...
Ik formuleer mijn (serieuze) vragen steeds op een zéér deftige manier en dan krijg je 90% van de tijd altijd deftige replies.


) maar echt gezellig vind ik het daar niet. Maar op algemeen, auto, film, muziek, zwam,... gaat het er toch altijd gezellig aan toe vind ik. Op actualiteit en wetenschap weet je gewoon dat het daar sneller tot verhitte discussies kan komen. Ook al post ik er nauwelijks, de beste sfeer vind je terug op autoforum naar mijn mening.
