Archief - Grote ergernis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinceFeet

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Probeert hier maar is iets "serieus" te vragen, buiten kinderachtige opmerkingen krijg je toch maar ZELDEN een deftig antwoord ...

Ik formuleer mijn (serieuze) vragen steeds op een zéér deftige manier en dan krijg je 90% van de tijd altijd deftige replies.

VinceFeet

Legacy Member
Wu-chAn zei:

Negentig procent van de tijd krijg ik dan altijd deftige replies? Misschien dat die 90 procent in tegenstrijd is met het woord 'altijd' maar iedereen weet wat ik bedoel, ja toch?

JeanPerrier

Legacy Member
wa da irritant is hier heb ik willen merken is da er zoiezo iemand gaat zijn die gaat zeggen da ge een spellingsfout hebt gemaakt. Wa is het nut daar nu van? als ge weet dat er een fout in staat dan begrijpt ge toch wat er wordt gezegd

VinceFeet

Legacy Member
DieselPower™ zei:
Mensen nemen u serieus als ge zonder fouten schrijft ;)

Zit wel een kern van waarheid in hoor. Iemand die een héél betoog afsteekt en claimt de waarheid in pacht te hebben... maar dan DT-fouten schrijft aan de lopende band. Dan kom je gewoon niet geloofwaardig over als 'autoriteit'.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Iedereen maakt wel eens een fout, kvind het enkel ambetant als men fouten maakt die het lezen moeilijker kunnen maken, zoals "hij" en "gij" omdraaien.

Dieleman_F

Legacy Member
VinceFeet zei:
No offense aan de mensen op desbetreffende fora maar op subfora zoals webdesign en Graphics blijf ik ook weg hoor. Ik ga niet zeggen waarom want dan lok ik flame uit (en ik weet dat die mensen nu een reden gaan eisen :p ) maar echt gezellig vind ik het daar niet. Maar op algemeen, auto, film, muziek, zwam,... gaat het er toch altijd gezellig aan toe vind ik. Op actualiteit en wetenschap weet je gewoon dat het daar sneller tot verhitte discussies kan komen. Ook al post ik er nauwelijks, de beste sfeer vind je terug op autoforum naar mijn mening.

Het hattrick forum is veruit het coolste subforum, daarmee uit :D

(alhoewel, de laatste tijd is het lik doder ... )

Arifiene

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8298775 zei:
ge negeert het gewoon :p

ja zoiets :p

wat wilde dak zeg :p
'ok ge post toffe replies, kom na brugge, we gaan een blind date organiseren voor ons twee'?
:p

DieselPower

Legacy Member
VinceFeet zei:
No offense aan de mensen op desbetreffende fora maar op subfora zoals webdesign en Graphics blijf ik ook weg hoor. Ik ga niet zeggen waarom want dan lok ik flame uit (en ik weet dat die mensen nu een reden gaan eisen :p ) maar echt gezellig vind ik het daar niet.
Sja, sommige mensen kunnen nu eenmaal ni met kritiek om, andere nemen die kritiek persoonlijk. Het ligt soms allemaal wat gevoelig. Maar iedereen is meer dan welkom :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Arifiene zei:
ja zoiets :p

wat wilde dak zeg :p
'ok ge post toffe replies, kom na brugge, we gaan een blind date organiseren voor ons twee'?
:p

Nee, maar kdenk wel da ge al doorhebt dak nie serieus was :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan