Archief - Grote ergernis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Yo-Han

Legacy Member
Beste Jos als ge up op 1dag al stoort aan idiote comments zou ik leren RELATIVEREN ...en filteren
( nu net zo leuk aan i'net..je kiest wat je leest en wilt zien ;) )


Ik zit hier al 6 jaar en al bestonden online forums al 10 jaar, het is wat het is, op i'net zit je simpelweg met IEDEREEN

ComputerVISTA

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik denk da van mezelf ook, ma eigenlijk kan ik da ni objectief beoordelen
Stancke enzo wel (en t zijn er hier wel nog)
Lexic en plutor tellen ni mee, want kwas nogal 'aangeschoten' die avond :p

Jama, ne zatten zegt de waarheid hé :p

Hier kunnen het er anders ook genoeg zeggen of ik irl plus minus dezelfde ben, half het auto forum en half zwam... en delen van music en hier en daar een modje of superviseur :p

ComputerVISTA

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik zou op zo'n meeting ook een pak minder noten op mijn zang hebben (in het begin). Niet dat ik asociaal ben ofzo, maar als ik mensen niet goed ken tast ik liever eerst even af vooraleer ik mij 'open' stel.

Ja maar zo een uur of 2 op elkaars gezicht zitten zien zonder dat er iemand een woordje durft te placeren is anders best zielig hoor :p

Yo-Han

Legacy Member
Schuld van de sossen ja ! :tongue:


die vuile negervrienden!! die vuile linkse bruinlikkende aarsrijende belastingzuigende rode klootzakken!


j/k ! :lol:

ps misschien een moderator die een slechte dag had ofzo in uw geval..er moeten er van soorten zijn hé... :unsure:

Zero Grav

Legacy Member
VinceFeet zei:
No offense aan de mensen op desbetreffende fora maar op subfora zoals webdesign en Graphics blijf ik ook weg hoor. Ik ga niet zeggen waarom want dan lok ik flame uit (en ik weet dat die mensen nu een reden gaan eisen :p ) maar echt gezellig vind ik het daar niet. Maar op algemeen, auto, film, muziek, zwam,... gaat het er toch altijd gezellig aan toe vind ik. Op actualiteit en wetenschap weet je gewoon dat het daar sneller tot verhitte discussies kan komen. Ook al post ik er nauwelijks, de beste sfeer vind je terug op autoforum naar mijn mening.

Het probleem met webdesign en graphics is dat de mensen die daar regelmatig komen echt wel wat afkennen van dat thema. Als daar dan nieuwelingen bijkomen die fout advies geven of gewoon weeral eens een foute prefix gebruiken (zo moeilijk is het toch niet om een prefix uit een dropdown te kiezen?) omdat ze weigeren de sticky te lezen (die duidelijk aangeduid staat met READ ME FIRST!) kan er wel eens kattig gereageerd worden door de leden.

Ikzelf reageer normaal nooit als iemand weer zo'n domme stoot uithaalt op het webdesign forum, na een tijdje verleer je dat gewoon. Zo zag ik net dat er álweer iemand zijn amateuristisch siteje heeft gepost in de "POST GROTE Belgische webdesignbedrijven" om te vragen om een sitecheck. Waarom kan die idioot in godsnaam niet gewoon de eerste post lezen waar alles duidelijk in staat uitgelegd? Of 2 centimeter hoger kijken waar duidelijk site-check staat? Zo'n mensen roepen bij velen frustraties op, voor mij gewoon een druk op de "bad post" knop maar soit.

Was dat trouwens bij jou ook niet het geval Jos in het Bos? Dat jij je eigen site kwam laten checken in die bedrijven thread?

Nuja soit, ik reflecteer threads als deze altijd op mezelf en vraag me dan af waarom ik die problemen zelf nooit heb? Misschien omdat ik altijd eerst de sticky's lees? Twee keer nadenk voor ik iets kattig post (je kan het nog steeds op een negatieve manier posten maar dan zonder iemand echt te beledigen), etc, .. Ik beschuldig je niet van die dingen niet te doen, maar als je de regels volledig volgt heb je normaal geen problemen, zelfs niet op webdevelopment en graphics.

De mensen van Graphics worden trouwens ook vaak geconfronteerd met de eerste de beste idioot die photoshop download, er 5 minuten een auto mee bewerkt en denkt dat hij de nieuwe picasso is. Zoudt ge daar zelf ook niet geïrriteerd door worden na de 20ste keer?

Net als de search trouwens, mensen weigeren die precies te gebruiken, op webdesign bevat zowat elk topic dat nu op de frontpage staat een vraag die al eerder eens werd gesteld en dus simpelweg via de search zou kunnen worden opgelost.

En ten laatste, de moderators. Hier kan ik Jos in het bos wel nog in volgen, op het webdesign forum wordt enorm streng opgetreden, vooral door Orez dan, Brahms en Servi houden zich eerder op de achtergrond bezig.
Op het graphics forum zitten 2 fantastische moderators waar geen kwaad woord over gezegd kan worden, ze geven enkel infractions als het écht te ver gaat, ze hebben kennis van zaken en geven iedereen een eerlijke kans om zich te verdedigen, of het nu een beginner is of een 'pro'.

Enkel gij hé Dresse, met uw verdomde dt-fouten. :p


En ja, buh, sorry, nu lijkt het alsof ik zoveel heb gepost maar dat is gewoon omdat die oppervlakte zo klein is dat uw zinnen direct worden afgekapt. >_>

Jos in het bos zei:
het is eigenlijk best wel zielig hoe zovelen gefrustreerd berichten lezen op forums als dit. Gewoon een bende freaks bij elkaar meestal.

Je lijkt trouwens zelf best wel gefrustreerd omdat je blijkbaar vaak negatieve commentaar krijgt. De pot verw..

EverlastingHate

Legacy Member
Stel je eens voor, alles positief, hoe saai zou het dan niet worden :s.

Dan ben je alvast één klant kwijt :p

djbramz

Legacy Member
Ik vind dit eigenlijk nog een deftig forum, over het algemeen beleefde discussies en je hebt mensen van alle uithoeken van het vlaamse land met allemaal verschillende interesses. Serieuse discussies worden niet uit de weg gegaan, wel af en toe een joke ertussen maar dat moet toch kunnen, niet?

Pippoken

Legacy Member
@ Threadstarter: Wat wil je, we ziten hier met 16000+ actieve leden, er moet er hier en daar wel eens een 'rotte' appel tussenzitten he :p.

Het is natuurlijk nooit plezant om uitgescholden te worden... Je hebt in mijn ogen 2 soorten mensen: diegene die de ergernis uiten (dmv mail, bericht,....) en diegene die de ergernis voor hun houden (en er niet zwaar aan tillen)... zoals IK (toch in 99.9% van de gevallen)

Je moet ook rekening houden met de omstandigheden, simpel voorbeeld om mij duidelijker te maken: Persoon X heeft iets te koop, hij maakt hiervoor een Thread aan MAAR hij zet deze thread in "Algemene Discussies". De eerste keer gaat daar niet veel/erg op gereageerd worden.

Stel nu dat er een Persoon Y bestaat die ook iets te koop aanbied, en dit ook in "Algemene Discussies" plaatst, enzovoort enzovoort. Na de 10de topic gaan er al heel wat mensen zijn die het op hun 'systeem' krijgen en gaan beginnen met uitschelden/scheve opmerkingen geven.
In dit geval vind ik het ook niet zo erg dat de mensen dit gaan doen, aangezien het al XX aantal keren gezegd geweest is dat verkopen/kopen op het Buy and sell forum thuishoort...

btw: n/o tegen alle 170 000+ members he :woohoo:


EDIT: NA het opnieuw lezen van de openingspost: ik denk toch dat je wat meer 'verdraagzaam' moet zijn hoor, je zegt zelf al: "op alle fourms negatieve commentaar" + Je beoordeelt het TNG forum op de reactie van 1-2 personen?? Kweet niet hoor... Echt tollerant kan ik je ook al niet noemen, aangezien je het al na 1 dag opstapt ...

Ik heb in het verleden ook eens een paar serieuze aanvaringen gehad op forums. Kheb toen ook 'dik onder mijn vijs gekregen'. Wat heb ik dan gedaan: mij verontschuldigd en gevraagd hoe het dan wel moest... En daarop heb ik altijd positieve reacties gehad...


EDIT2: Zelfde als je op een bedrijf werkt, als er 1 persoon bruut tegen je doet/je uitscheldt als je iets verkeerd doet, ga je dan ook je ontslag indienen?

Arifiene

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Jama, ne zatten zegt de waarheid hé :p

Hier kunnen het er anders ook genoeg zeggen of ik irl plus minus dezelfde ben, half het auto forum en half zwam... en delen van music en hier en daar een modje of superviseur :p

ja Dasje en shorty enzo kennen me ook wel irl :p

@dimi: haha :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Mja, jij zei dat Ieper ver van Brugge is? Rij jij al met de auto? Zoniet: als je er ooit zal mee rijden zal je dat amper nog een verplaatsing vinden, beleve me :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Idd, maar ze gelooft blijkbaar nie dat ik daar rap kan raken :(

cocksucker

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Dit is eigenlijk echt een soft forum. :p

Je zegt het, ge moogt hier niets zeggen dat niet streeft met de mods hun gedachtengoed of ge hebt een infraction aan uw kloten.
Misschien krijg ik zelfs een infraction omdat ik kloten zei, het zou met niet verbazen.
Leve /b/ !

enZiiime

Legacy Member
Probeert hier maar is iets "serieus" te vragen, buiten kinderachtige opmerkingen krijg je toch maar ZELDEN een deftig antwoord ...

Zero Grav

Legacy Member
Ik vind anders dat uw nickname op niets trekt en niet thuishoort op een gewoon forum. Als gij daarvoor zoudt aangesproken worden zou het me totaal niet verbazen.

I mean.. welk nut heeft het nu een nickname te kiezen waarvan ge weet dat het een beledigend woord is?

Mr_Anderson zei:
Probeert hier maar is iets "serieus" te vragen, buiten kinderachtige opmerkingen krijg je toch maar ZELDEN een deftig antwoord ...

Dat vind ik dus niet hé, van het moment dat gij een normale vraag stelt (en niet op de mainpage zo'n domme thread van "wat heb jij deze morgen gegeten?" of welke zijn er allemaal) in het juiste subforum terwijl ge u er op voorhand van verzekerd hebt dat ge geen antwoord via de search kunt vinden en dat een perfect antwoord niet als eerste hit in google te vinden is zullen ze u altijd verderhelpen. En daarbij kunt ge alle threads checken die ik al op dit forum heb aangemaakt, nooit problemen gehad.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Zero Grav zei:
Ik vind anders dat uw nickname op niets trekt en niet thuishoort op een gewoon forum. Als gij daarvoor zoudt aangesproken worden zou het me totaal niet verbazen.

I mean.. welk nut heeft het nu een nickname te kiezen waarvan ge weet dat het een beledigend woord is?

Ik was net hetzelfde aant denken, maar om toch nog eens ontopic te blijven, kvind dat zelfs zoiets geen reden mag geven tot flame of dergelijke.

Sephiroth

Legacy Member
het trukje zit erin als "lurker" door het board te gaan
interessante dingen enzo lezen, ma voor de rest nooit replyen meedoen aan discussies, tenzij echt nodig XD
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan