Archief - Grote ergernis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jos in het bos

Legacy Member
Het lijkt of je tegenwoordig op geen enkel forum nog terecht kan voor een vriendelijk woordje.
Meteen zit iedereen op je kap om negatieve commentaar te geven (idd, negatief, niet opbouwend dus) als je iets fout hebt begrepen of fout typt.

het is eigenlijk best wel zielig hoe zovelen gefrustreerd berichten lezen op forums als dit. Gewoon een bende freaks bij elkaar meestal.

Bij deze:
met spijt in het hart ben ik hier dus weg, de dag nadat ik er ben aangekomen.

ik wed dat er nu een hele resem idiote berichten gaat komen met "waarover heb je het" en "je hebt het zelf gezocht" en blabla...
Aan deze mensen: Kijk eerst bij jezelf voor je over een ander begint

VinceFeet

Legacy Member
Jos in het bos zei:
Het lijkt of je tegenwoordig op geen enkel forum nog terecht kan voor een vriendelijk woordje.
Meteen zit iedereen op je kap om negatieve commentaar te geven (idd, negatief, niet opbouwend dus) als je iets fout hebt begrepen of fout typt.

het is eigenlijk best wel zielig hoe zovelen gefrustreerd berichten lezen op forums als dit. Gewoon een bende freaks bij elkaar meestal.

Bij deze:
met spijt in het hart ben ik hier dus weg, de dag nadat ik er ben aangekomen.

ik wed dat er nu een hele resem idiote berichten gaat komen met "waarover heb je het" en "je hebt het zelf gezocht" en blabla...
Aan deze mensen: Kijk eerst bij jezelf voor je over een ander begint

Ik begrijp u soms wel een beetje hoor. Het zit hier vol leuke en behulpzame mensen maar soms krijg ik ook het schijt van al die (nutteloze) discussies. Vaak gaat dat dan om spellingsfouten of 'Waar heb jij mij dat zien zeggen?' en dan heb ik soms ook iets van :doh: . Maar toch blijf ik actief op dit forum, simpelweg omdat er ook héél veel leuke mensen op dit forum vertoeven.

Ali_

Legacy Member
Jos in het bos zei:
Het lijkt of je tegenwoordig op geen enkel forum nog terecht kan voor een vriendelijk woordje.
Meteen zit iedereen op je kap om negatieve commentaar te geven (idd, negatief, niet opbouwend dus) als je iets fout hebt begrepen of fout typt.

het is eigenlijk best wel zielig hoe zovelen gefrustreerd berichten lezen op forums als dit. Gewoon een bende freaks bij elkaar meestal.

Bij deze:
met spijt in het hart ben ik hier dus weg, de dag nadat ik er ben aangekomen.

ik wed dat er nu een hele resem idiote berichten gaat komen met "waarover heb je het" en "je hebt het zelf gezocht" en blabla...
Aan deze mensen: Kijk eerst bij jezelf voor je over een ander begint


Ik begrijp je wel, maar net zoals Vince wil ik hier niet weg omdat er ook leen heleboel euke mensen zitten waarmee ik toch goed kan lachen. Maar het kan hier irritant zijn soms :)

El_L4mor

Legacy Member
Jos in het bos zei:
Het lijkt of je tegenwoordig op geen enkel forum nog terecht kan voor een vriendelijk woordje.
Meteen zit iedereen op je kap om negatieve commentaar te geven (idd, negatief, niet opbouwend dus) als je iets fout hebt begrepen of fout typt.

het is eigenlijk best wel zielig hoe zovelen gefrustreerd berichten lezen op forums als dit. Gewoon een bende freaks bij elkaar meestal.

Bij deze:
met spijt in het hart ben ik hier dus weg, de dag nadat ik er ben aangekomen.

ik wed dat er nu een hele resem idiote berichten gaat komen met "waarover heb je het" en "je hebt het zelf gezocht" en blabla...
Aan deze mensen: Kijk eerst bij jezelf voor je over een ander begint

welkom op het internet

Jos in het bos

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Waar hebben ze dan ooit iets op u gezegd eigenlijk?

deel "webdesign"

ik poste een bericht dat ik dacht (en nog steeds denk) wel degelijk bij het topic paste, maar ik krijg een mail van weet ik veel wie het weer was.
ipv een vriendelijk verzoek of een vraag "past het daar wel?", krijg ik een bericht te lezen waarin ze me beginnen uitmaken.
Met alle respect, maar dat hoef ik niet te pikken. Dat ze die post dan eruit plukken en ergens anders zetten, of het gewoon verwijderen en een vriendelijk berichtje sturen zou ik knn verstaan...


nuja, jullie zijn zowat de eerste vriendelijke mensen die ik hier tegenkom :)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Allemaal de schuld van extreem rechts zeg ik u :D

Schuld van de sossen ja ! :tongue:



:unsure:
Maar Jos heeft idd wel gelijk dat het hier soms erg irritant kan zijn.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Jos in het bos zei:
deel "webdesign"

ik poste een bericht dat ik dacht (en nog steeds denk) wel degelijk bij het topic paste, maar ik krijg een mail van weet ik veel wie het weer was.
ipv een vriendelijk verzoek of een vraag "past het daar wel?", krijg ik een bericht te lezen waarin ze me beginnen uitmaken.
Met alle respect, maar dat hoef ik niet te pikken. Dat ze die post dan eruit plukken en ergens anders zetten, of het gewoon verwijderen en een vriendelijk berichtje sturen zou ik knn verstaan...


nuja, jullie zijn zowat de eerste vriendelijke mensen die ik hier tegenkom :)

Op zo'n bepaalde subforums hebje bepaalde mensen die zich "pro" voelen en zich goed voelen als ze een "noob" eens kunnen uitschelden ipv te helpen, niks van aantrekken zou ik zeggen.

Stancke

Legacy Member
Jos in het bos zei:
deel "webdesign"

ik poste een bericht dat ik dacht (en nog steeds denk) wel degelijk bij het topic paste, maar ik krijg een mail van weet ik veel wie het weer was.
ipv een vriendelijk verzoek of een vraag "past het daar wel?", krijg ik een bericht te lezen waarin ze me beginnen uitmaken.
Met alle respect, maar dat hoef ik niet te pikken. Dat ze die post dan eruit plukken en ergens anders zetten, of het gewoon verwijderen en een vriendelijk berichtje sturen zou ik knn verstaan...


nuja, jullie zijn zowat de eerste vriendelijke mensen die ik hier tegenkom :)

stuur PM naar de moderator van het subforum

ng

Legacy Member
Jos in het bos zei:
deel "webdesign"

ik poste een bericht dat ik dacht (en nog steeds denk) wel degelijk bij het topic paste, maar ik krijg een mail van weet ik veel wie het weer was.
ipv een vriendelijk verzoek of een vraag "past het daar wel?", krijg ik een bericht te lezen waarin ze me beginnen uitmaken.
Met alle respect, maar dat hoef ik niet te pikken. Dat ze die post dan eruit plukken en ergens anders zetten, of het gewoon verwijderen en een vriendelijk berichtje sturen zou ik knn verstaan...


nuja, jullie zijn zowat de eerste vriendelijke mensen die ik hier tegenkom :)

Bwou, hier zitten genoeg leuke mensen. Af en toe komt ge wel een eikel tegen, maar laat die vooral uw plezier hier niet vergallen zenne.

Negeert zulke mensen gewoon, ik doe da ook.

SilentSpring

Legacy Member
Jos in het bos zei:
deel "webdesign"

ik poste een bericht dat ik dacht (en nog steeds denk) wel degelijk bij het topic paste, maar ik krijg een mail van weet ik veel wie het weer was.
ipv een vriendelijk verzoek of een vraag "past het daar wel?", krijg ik een bericht te lezen waarin ze me beginnen uitmaken.
Met alle respect, maar dat hoef ik niet te pikken. Dat ze die post dan eruit plukken en ergens anders zetten, of het gewoon verwijderen en een vriendelijk berichtje sturen zou ik knn verstaan...


nuja, jullie zijn zowat de eerste vriendelijke mensen die ik hier tegenkom :)

ahja, op't webdesign zitten toch ne paar bleiters zunne.
Heb ginder al 2 usernotes gehad wegens verkeerde prefix...
Die stond er trouwens, gewoon omdak niet zeker wist welke 'taal' het was haddek html ofzo gezet en 't moest iets anders zijn...

(hier dus: https://www.beyondgaming.be/archive...pollstatistieken-implementeren-op-site.323865)

edit: niet da'k daar nu nog last van heb, ma 't is maar gewoon es zeggen.

DA_MadAce

Legacy Member
Kvind forumps over het algemeen gewoon een tijdverdrijf. Ik gebruik dit forum omdat ik anders over een maand geen nederlands meer kan typen.

Maar veel idioten op het internet? Allez, ge meent het. :p

Je kan ze gewoon negeren. Voor de rest zitten hier wel interessante mensen. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan