Archief - Grote ergernis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

VinceFeet

Legacy Member
Jos in het bos zei:
deel "webdesign"

ik poste een bericht dat ik dacht (en nog steeds denk) wel degelijk bij het topic paste, maar ik krijg een mail van weet ik veel wie het weer was.
ipv een vriendelijk verzoek of een vraag "past het daar wel?", krijg ik een bericht te lezen waarin ze me beginnen uitmaken.
Met alle respect, maar dat hoef ik niet te pikken. Dat ze die post dan eruit plukken en ergens anders zetten, of het gewoon verwijderen en een vriendelijk berichtje sturen zou ik knn verstaan...


nuja, jullie zijn zowat de eerste vriendelijke mensen die ik hier tegenkom :)

No offense aan de mensen op desbetreffende fora maar op subfora zoals webdesign en Graphics blijf ik ook weg hoor. Ik ga niet zeggen waarom want dan lok ik flame uit (en ik weet dat die mensen nu een reden gaan eisen :p ) maar echt gezellig vind ik het daar niet. Maar op algemeen, auto, film, muziek, zwam,... gaat het er toch altijd gezellig aan toe vind ik. Op actualiteit en wetenschap weet je gewoon dat het daar sneller tot verhitte discussies kan komen. Ook al post ik er nauwelijks, de beste sfeer vind je terug op autoforum naar mijn mening.

Arifiene

Legacy Member
Jos in het bos zei:
oh jawel, maar ik vind gewoon dat dat geen gewoonte mag/moet zijn...:naughty:

;)

ge moet da zo zien eh...
een heleboel van die grote bekken (als k het zo mag noemen) zouden irl geen piep geven ;)

|) ][ |V| ][

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Kvind forumps over het algemeen gewoon een tijdverdrijf. Ik gebruik dit forum omdat ik anders over een maand geen nederlands meer kan typen.

Maar veel idioten op het internet? Allez, ge meent het. :p

Je kan ze gewoon negeren. Voor de rest zitten hier wel interessante mensen. :p

Het Nederlands op een forum is nochtans niet altijd om over naar huis te schrijven :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Arifiene zei:
ge moet da zo zien eh...
een heleboel van die grote bekken (als k het zo mag noemen) zou irl geen piep geven ;)

Dat is een zwaar feit. Zie je trouwens goed op meetings.

Ik denk dat dit voor velen DE plek bij uitstek is om te compenseren.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
VinceFeet zei:
....
Ook al post ik er nauwelijks, de beste sfeer vind je terug op autoforum naar mijn mening.

Idd, op een paar uitzonderingen na zitten daar geen ambetante gastjes die de boel komen verzieken, en diegenen die het wel doen zijn dan nog meestal minderjarigen die nog nooit achter het stuur zaten.

Arifiene

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Dat is een zwaar feit. Zie je trouwens goed op meetings.

Ik denk dat voor velen dit DE plek bij uitstek is om te compenseren.

Idd, k heb ooit nog afgesproken (paar keer) op zwam, enneh...
de grootste monden bleken ook de minste aangename te zijn, en der kwam echt ni veel uit :p
(en dan probéért ge da gesprek op gang te brengen, ma op den duur zegt ze ook nix meer ze, als da ni lukt :p)

Stancke

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8298233 zei:
Idd, op een paar uitzonderingen na zitten daar geen ambetante gastjes die de boel komen verzieken, en diegenen die het wel doen zijn dan nog meestal minderjarigen die nog nooit achter het stuur zaten.

Minderjarigen? Diegene die over dé Corsa beginnen zijn meestal 18+:x en het begint ook tegen te steken....

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Arifiene zei:
Idd, k heb ooit nog afgesproken (paar keer) op zwam, enneh...
de grootste monden bleken ook de minste aangename te zijn, en der kwam echt ni veel uit :p
(en dan probéért ge da gesprek op gang te brengen, ma op den duur zegt ze ook nix meer ze, als da ni lukt :p)

Ik ben een toffe int echt en woon nie ver :unsure:

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Stancke zei:
Minderjarigen? Diegene die over dé Corsa beginnen zijn meestal 18+:x

Dat wel, maar khad et over de gekende moraalridders die niks anders doen dan schelden omdat ze geen argumentatie kunnen opbouwen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Arifiene zei:
Idd, k heb ooit nog afgesproken (paar keer) op zwam, enneh...
de grootste monden bleken ook de minste aangename te zijn, en der kwam echt ni veel uit :p
(en dan probéért ge da gesprek op gang te brengen, ma op den duur zegt ze ook nix meer ze, als da ni lukt :p)

Ik denk dat het mijn eerste zwammeeting was dat het meer dan een uur nodig had vooralleer het een beetje op gang kwam... Niemand zei iets, enkel diegene die mekaar al wat kende...

Nuja, hier zie je mekaar niet, niemand ziet er dreigend uit, etc... Hier kan een 14 jarige probleemloos een grote klep open zetten tegen een 40'er die hem irl zo tot moes zou kunnen nijpen.

VinceFeet

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik denk dat het mijn eerste zwammeeting was dat het meer dan een uur nodig had vooralleer het een beetje op gang kwam... Niemand zei iets, enkel diegene die mekaar al wat kende...

Nuja, hier zie je mekaar niet, niemand ziet er dreigend uit, etc... Hier kan een 14 jarige probleemloos een grote klep open zetten tegen een 40'er die hem irl zo tot moes zou kunnen nijpen.

Dat doet vies ook hoor. Op een forum lijkt het soms alsof je elkaar 'goed kent' maar in real krijg je dan vaak een totaal andere persoon voorgeschoteld dan dat je had verwacht.

Maar TN-games is één van de grootste (jongeren)fora in België. Dan ga je altijd met rotte appels zitten hoor. En chapeau voor de mods die dat boeltje hier moeten aansturen hoor.

EverlastingHate

Legacy Member
Op dit forum valt het nog mee. Je zal geen enkel ander forum kunnen vinden waar de meningen zo in het nauwgedreven worden.

Moet eens http://forum.politics.be/ proberen. Daar kan je werkelijk uw gang gaan, maar verwacht je dan ook aan het ergste. Daar maken ze elkaar soms werkelijk af :D. En de leeftijd ligt daar veel hoger dan hier, het is ook een veel 'serieuzer' forum dan hier..

Hier moete maar één scheef grapke maken, en het is "OMG we zijn hier voor deftige discussies hoor."

En als ge op een forum komt, moet ge nu eenmaal maar tegen negatieve kritiek kunnen.

En berichten die op de persoon gericht zijn, al beledigend, ben ik eigenlijk nog niet veel tegengekomen. Tenzij ge je over opleidingen bezig zijt :p, mijn richting is toch beter dan de uwe :p, maar voor de rest... Counterstrike, dat durft ook wel eens uit de hand te lopen, n@@b.

Uiteindelijk wat kan het u schelen, ge kent die pipo's op het forum toch niet. En soms zijn die frustraties ook gewoon de waarheid hoor, men vergeet dat wel eens.

Arifiene

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ik denk dat het mijn eerste zwammeeting was dat het meer dan een uur nodig had vooralleer het een beetje op gang kwam... Niemand zei iets, enkel diegene die mekaar al wat kende...

Nuja, hier zie je mekaar niet, niemand ziet er dreigend uit, etc... Hier kan een 14 jarige probleemloos een grote klep open zetten tegen een 40'er die hem irl zo tot moes zou kunnen nijpen.

zwijg me ervan, en ge hebt er dan op zwam van brugge, die een mega grote bek opzetten, ook op msn, en ge ziet ze dan int station, ze durven niets zeggen, en nadat ge ze zegt achteraf van 'euh, waarde gij da ni', ne hele uitleg, ma als ge ze blijft zien => gene KIK eh :ironic: (ma op msn wel nog natuurlijk)

gelukkig is da ni me allemaal zo

@ |) ][ |V| ][ : ieper noemt gij ni ver :p

ComputerVISTA

Legacy Member
VinceFeet zei:
Dat doet vies ook hoor. Op een forum lijkt het soms alsof je elkaar 'goed kent' maar in real krijg je dan vaak een totaal andere persoon voorgeschoteld dan dat je had verwacht.

Maar TN-games is één van de grootste (jongeren)fora in België. Dan ga je altijd met rotte appels zitten hoor. En chapeau voor de mods die dat boeltje hier moeten aansturen hoor.




Yup, doet zeer vies als je sommige dan irl ziet zitten... ge gaat dan mee naar een meeting en dan zitten ze op café daar in een hoekske gedoken zonder iets te durven zeggen.

Ge krijgt hier geregeld een serieus vertekend beeld, maar der zijn ook altijd mensen die plus minus hetzelfde zijn. Ik denk toch dat ik mezelf daarbij mag rekenen. (al zeg je natuurlijk dingen irl wat opgekuister hier :p)

Dirty_Col

Legacy Member
Mja, tis gewoon gemakkelijker om u uit te drukken via tekst dan vocaal eh, dan ebde wel sommige mensen die hier hun frustratie komen uiten in de vorm van andere mensen vernederen en uitschelden omdat ze het face to face niet kunnen :p

Arifiene

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Ge krijgt hier geregeld een serieus vertekend beeld, maar der zijn ook altijd mensen die plus minus hetzelfde zijn. Ik denk toch dat ik mezelf daarbij mag rekenen. (al zeg je natuurlijk dingen irl wat opgekuister hier :p)

Ik denk da van mezelf ook, ma eigenlijk kan ik da ni objectief beoordelen
Stancke enzo wel (en t zijn er hier wel nog)
Lexic en plutor tellen ni mee, want kwas nogal 'aangeschoten' die avond :p

VinceFeet

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Yup, doet zeer vies als je sommige dan irl ziet zitten... ge gaat dan mee naar een meeting en dan zitten ze op café daar in een hoekske gedoken zonder iets te durven zeggen.

Ge krijgt hier geregeld een serieus vertekend beeld, maar der zijn ook altijd mensen die plus minus hetzelfde zijn. Ik denk toch dat ik mezelf daarbij mag rekenen. (al zeg je natuurlijk dingen irl wat opgekuister hier :p)

Ik zou op zo'n meeting ook een pak minder noten op mijn zang hebben (in het begin). Niet dat ik asociaal ben ofzo, maar als ik mensen niet goed ken tast ik liever eerst even af vooraleer ik mij 'open' stel.

ComputerVISTA

Legacy Member
Arifiene zei:
zwijg me ervan, en ge hebt er dan op zwam van brugge, die een mega grote bek opzetten, ook op msn, en ge ziet ze dan int station, ze durven niets zeggen, en nadat ge ze zegt achteraf van 'euh, waarde gij da ni', ne hele uitleg, ma als ge ze blijft zien => gene KIK eh :ironic: (ma op msn wel nog natuurlijk)

Ik heb zo iets voorgehad met de enige echte cyberkef :p

Niet dat hij een grote muil had maar op FOM waren we beiden niet zeker of ik ik was en hij hij :unsure:

Naderhand op irc: Waart gij dat? Euhm ja :p

Best belachelijk achteraf :p

DA_MadAce

Legacy Member
Dat vertekende beeld is juist één van de voordelen van het internet. Ik kan online dingen zeggen die IRL niet geloofd zouden worden (behalve door een paar mensen) en die me misschien in de problemen zouden brengen.

Wilt niet zeggen dat ik het ook doe he. :p

Stancke

Legacy Member
Arifiene zei:
Ik denk da van mezelf ook, ma eigenlijk kan ik da ni objectief beoordelen
Stancke enzo wel (en t zijn er hier wel nog)
Lexic en plutor tellen ni mee, want kwas nogal 'aangeschoten' die avond :p

Ja?:unsure:
Nog niet ontdekt dat ik een dubbel leven leid? :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan