VinceFeet
Legacy Member
Jos in het bos zei:deel "webdesign"
ik poste een bericht dat ik dacht (en nog steeds denk) wel degelijk bij het topic paste, maar ik krijg een mail van weet ik veel wie het weer was.
ipv een vriendelijk verzoek of een vraag "past het daar wel?", krijg ik een bericht te lezen waarin ze me beginnen uitmaken.
Met alle respect, maar dat hoef ik niet te pikken. Dat ze die post dan eruit plukken en ergens anders zetten, of het gewoon verwijderen en een vriendelijk berichtje sturen zou ik knn verstaan...
nuja, jullie zijn zowat de eerste vriendelijke mensen die ik hier tegenkom![]()
No offense aan de mensen op desbetreffende fora maar op subfora zoals webdesign en Graphics blijf ik ook weg hoor. Ik ga niet zeggen waarom want dan lok ik flame uit (en ik weet dat die mensen nu een reden gaan eisen
) maar echt gezellig vind ik het daar niet. Maar op algemeen, auto, film, muziek, zwam,... gaat het er toch altijd gezellig aan toe vind ik. Op actualiteit en wetenschap weet je gewoon dat het daar sneller tot verhitte discussies kan komen. Ook al post ik er nauwelijks, de beste sfeer vind je terug op autoforum naar mijn mening.
en het begint ook tegen te steken....
. En de leeftijd ligt daar veel hoger dan hier, het is ook een veel 'serieuzer' forum dan hier..