PureFun
Legacy Member
Simpelste gezond dieet is gewoon minder eten maar steeds gevarieerd. Tracht niet constant je hongergevoel te stillen, wat lichte honger hebben is de default toestand en je echt verzadigd voelen moet je vermijden. Als je lichaam na verloop van tijd toch bepaalde tekorten begint te vertonen zal je het wel merken en kan je die aan die tekorten werken.
De mens eet steeds meer, voeding is het ideale consumptiemiddel : Het wordt gekocht, gebruikt, tot niets bruikbaar herleid en dit alles aan een zeer hoge snelheid. Light producten kan je vermijden, waarom iets eten (en natuurlijk $$) als het niet vult of je geen bruikbare voedingsbestanddelen geeft.
Liefst deze raad niet tot het extreme volgen en probeer je bmi toch boven de ana-grens te houden
De mens eet steeds meer, voeding is het ideale consumptiemiddel : Het wordt gekocht, gebruikt, tot niets bruikbaar herleid en dit alles aan een zeer hoge snelheid. Light producten kan je vermijden, waarom iets eten (en natuurlijk $$) als het niet vult of je geen bruikbare voedingsbestanddelen geeft.
Liefst deze raad niet tot het extreme volgen en probeer je bmi toch boven de ana-grens te houden
