grey-turtle zei:
Volgesn mij kunnen een klein aantal extra vitamine C pillen geen kwaad, bij Vit A daarentegen zou ik oppassen.
No offense maar je weet duidelijk niet waarover je praat hé ..
1. Multivitaminen zijn een big nono voor mensen die last hebben van acné, het bevordert de acné eenmaal.
2. Af en toe een vitamine C pil is slecht voor de botten, artrose en dergelijke. Mijn ma is er het levende bewijs van en mag ze zelfs niemeer nemen van de dokter want ze eeft eens een ongeval gehad en heeft last van hare duim en mag geen vitamince C meer pakken voor de beentjes in de vinger.
3. Niet alleen met vitamine A moet je oppassen, met iedere vitaminepil die je neemt moet je oppassen als je ze niet nodig hebt.
Mensen, hoe gezond uw lichaam is hebt ge volledig zelf in uw handen, het studentenleven is natuurlijk wel een grote hamerslag in dat gezond zijn, zowel ik als vele anderen kunnen ervan getuigen. Desondanks let ik wel op mijn voeding, frietjes minimaliseer ik tot 1 keer per week en ze komen dan nog niet van de frituur. Heel af en toe ( een keertje in de 2 weken ga ik een durum eten ) en voor de rest probeer ik altijd boterhammetjes te eten.
Veel water drinken op een dag ( dit is bij mij heel dicht tegen de 3 liter op een dag ) en zoals al eerder gezegd, af en toe bewegen.
Jammer genoeg zit dit er voor mij niet in, geen tijd wegens de studie, als je om 6u30 moet opstaan en dan nog om 18u30 terug thuis bent heb je meestal niet veel zin om nog te sporten, natuurlijk is niet iedere dag zo maar wel altijd om 6u30 opstaan en da weegt wel door dan hebde daar allemaal geen zin in.
De grootste killer voor studenten is het bier
