Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ether zei:Nja, op 10 days off loopt het wel volk vant snel vrouwvolk, amai zu![]()
En hoe viel het mee vant volk? of wast uitverkocht?
Btw, kga dus vanavond, plaatsen waar dak zeker naar toe moet?(naast de duveltent dus, hehe
)

Ether zei:Hoe was 10 days off tot nog toe?![]()
BaBsie zei:Zoiezo om 4 uur de schijtnachtbus hebben :doh:

Ether zei:Geen kot in Gent mss Babsie?
Nu ja, vorig jaar viel da bij ons idd ook heel goed mee vant volk, tzat goed vol maar nog genoeg ruimte, kvind da eigenlijk raar, zo'n zotte affiche en qua volk toch niet overdreven, nu ja, mij niet gelaten![]()

....limonada was 1ste zaterdag..
BaBsie zei:Nope, kwoon op 20 minuutjes van gent ofzo. De ene keer parkeren we aan flanders expo dan hebben we 24/24 uur vervoer, de andere keer de nachtbus :ironic: Kpijs da we volgende week donderdag mss zelf nachtje zullen doorsteken![]()
Nuja, ik wist de voorbije jaren wel van 10 days off, ma da zei mij niks, ik kende niks van de genres of dj's. Sinds een geruime tijd mij wa meer verdiept en nu is 10 days off zeker de moeite waard voor mij![]()
Waarschijnlijk da gewoon nie iedereen de dj's zo goe kent. Kbedoel gisteren bij David Guetta, die toch wel bekend is, was het kot nog niet vol zelf dus...
Des te beter, mij ziet ge nie klagen![]()

gravendelver zei:Iedereen kent die toch van die reclame van die gel![]()


SweetEmmaRose zei:Vanavond is naar 10days off vertrekke
morge eerste werkdag, maar da zal wel lukke![]()
mp4m3 zei:chris hageland op de groentemarkt is echt zalig iedereen altijd hey jude zingen![]()

drefo zei:Bobby Ewing was gewoon de Max,we stonden just vanvoor,schoon vrouwvolk en dan is het gewoon gaan met de banaan.Spijtig genoeg zijn we om 4 uur al richting huis getrokken
.
... enkel de ooooude liekes waren goed, gelijk rita franklin etc.SweetEmmaRose zei:Vanavond is naar 10days off vertrekke
morge eerste werkdag, maar da zal wel lukke![]()
, ge gaat der genen tiesto muziek vinden ze...