Archief - Gentse Feesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Ether zei:
Nja, op 10 days off loopt het wel volk vant snel vrouwvolk, amai zu :eek:
En hoe viel het mee vant volk? of wast uitverkocht?

Btw, kga dus vanavond, plaatsen waar dak zeker naar toe moet? :p (naast de duveltent dus, hehe :D )

Volk valt heel goe mee, tis redelijk wa volk ma ge hebt RUIM plek om te dansen. wij zijn voornamelijk in de b-live room geweest en daar ist goe fris vanachter me zo 2 grote ventillators :D
De Mine-room van fortis is ook gezellig ingericht me kussens enzo voor op te chillen.

Tis echt wel de moeite om er naartoe te gaan. ik ga mss vanavond alsk het haal naar ricardo villalobos en andre kraml es gaan zien. Zoiezo om 4 uur de schijtnachtbus hebben :doh:

En nog es naar de foor :woohoo:

=Dujosh=

Legacy Member
Ether zei:
Hoe was 10 days off tot nog toe? :)

Ben zaterdag geweest

=> geweldig !

heb een portugese ontmoet, ongelooflijk leuke meid.
en die mine zitzakken en bed kwamen goed van pas

яεδ ρερρε

Legacy Member
BaBsie zei:
Zoiezo om 4 uur de schijtnachtbus hebben :doh:

Wacht twee uur langer en je kan een ochtendbus nemen :p

Ether

Legacy Member
Geen kot in Gent mss Babsie?

Nu ja, vorig jaar viel da bij ons idd ook heel goed mee vant volk, tzat goed vol maar nog genoeg ruimte, kvind da eigenlijk raar, zo'n zotte affiche en qua volk toch niet overdreven, nu ja, mij niet gelaten :D

Ether

Legacy Member
www.10daysoff.be

Een van de 4 officiële stadsfestivals zeker, elektronische muziek.
Iedere avond in de vooruit, en een paar avonden ook in het ICC

Babs

Legacy Member
Ether zei:
Geen kot in Gent mss Babsie?

Nu ja, vorig jaar viel da bij ons idd ook heel goed mee vant volk, tzat goed vol maar nog genoeg ruimte, kvind da eigenlijk raar, zo'n zotte affiche en qua volk toch niet overdreven, nu ja, mij niet gelaten :D

Nope, kwoon op 20 minuutjes van gent ofzo. De ene keer parkeren we aan flanders expo dan hebben we 24/24 uur vervoer, de andere keer de nachtbus :ironic: Kpijs da we volgende week donderdag mss zelf nachtje zullen doorsteken :p

Nuja, ik wist de voorbije jaren wel van 10 days off, ma da zei mij niks, ik kende niks van de genres of dj's. Sinds een geruime tijd mij wa meer verdiept en nu is 10 days off zeker de moeite waard voor mij :woohoo:
Waarschijnlijk da gewoon nie iedereen de dj's zo goe kent. Kbedoel gisteren bij David Guetta, die toch wel bekend is, was het kot nog niet vol zelf dus...

Des te beter, mij ziet ge nie klagen :p

Yo-Han

Legacy Member
donderdag draai ik ergens anders,cocteau,maar das GAY ,dus beter wegblijven daar :unsure:....limonada was 1ste zaterdag..

donderdag geen ten days dus,dan moe ik maar liefst van 11 tot 06 draaien :(

met 17€ bedoel ik ten days aan kassa

http://www.tendaysoff.be/ -->10 dagen elektronische dance @ vooruit

Weet niks van Randy Newman ..zelfs niet waar, welk plein etc.

gravendelver

Legacy Member
BaBsie zei:
Nope, kwoon op 20 minuutjes van gent ofzo. De ene keer parkeren we aan flanders expo dan hebben we 24/24 uur vervoer, de andere keer de nachtbus :ironic: Kpijs da we volgende week donderdag mss zelf nachtje zullen doorsteken :p

Nuja, ik wist de voorbije jaren wel van 10 days off, ma da zei mij niks, ik kende niks van de genres of dj's. Sinds een geruime tijd mij wa meer verdiept en nu is 10 days off zeker de moeite waard voor mij :woohoo:
Waarschijnlijk da gewoon nie iedereen de dj's zo goe kent. Kbedoel gisteren bij David Guetta, die toch wel bekend is, was het kot nog niet vol zelf dus...

Des te beter, mij ziet ge nie klagen :p

Iedereen kent die toch van die reclame van die gel :p

Babs

Legacy Member
gravendelver zei:
Iedereen kent die toch van die reclame van die gel :p

Hah, kweet het :D
Gisteren was zijn haar nie zo schoon, en ik zo van "zn haar was toch beter in die reclame van die waterproof gel" :p

gravendelver

Legacy Member
Ik heb besloten vanavond niet te gaan wegens de warmte, mijn appartement in Gent is er gewoon veel te heet om nu nog een week te zitten

Kzit nu op de rustige boerenbuiten op 15 min van de nederlandse kust, mijn ouders zijn juist terug en hebben eindelijk kunnen helpen zo'n zwebadje met ne luchtband op te zetten ter verfrissing dus daar ga ik morgen nog van genieten en dan morgenavond vertrekken naar gent :p

SweetEmmaRose

Legacy Member
Vanavond is naar 10days off vertrekke :)
morge eerste werkdag, maar da zal wel lukke :p

FuLcRuM

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Vanavond is naar 10days off vertrekke :)
morge eerste werkdag, maar da zal wel lukke :p

assek u zie emmake krijgde een grooooooooooote pint ^^

drefo

Legacy Member
Bobby Ewing was gewoon de Max,we stonden just vanvoor,schoon vrouwvolk en dan is het gewoon gaan met de banaan :p.Spijtig genoeg zijn we om 4 uur al richting huis getrokken :(.

mp4me

Legacy Member
chris hageland op de groentemarkt is echt zalig iedereen altijd hey jude zingen :p

D3C0Y

Legacy Member
drefo zei:
Bobby Ewing was gewoon de Max,we stonden just vanvoor,schoon vrouwvolk en dan is het gewoon gaan met de banaan :p.Spijtig genoeg zijn we om 4 uur al richting huis getrokken :(.

kvond em eerlijk gezegd maar tegenvallen int begin, die stond daar enkel te zuipen en te roken opt podium... niks van deftige overgangen gehoord in eerste 45min

TLP & co, was ook maar zwak. Beetje ne jodelaar combineren met junglegeluiden is niet echt mijn muziek :p... enkel de ooooude liekes waren goed, gelijk rita franklin etc.

SweetEmmaRose zei:
Vanavond is naar 10days off vertrekke :)
morge eerste werkdag, maar da zal wel lukke :p

haha emma op 10days :p, ge gaat der genen tiesto muziek vinden ze...

Ether

Legacy Member
Gisteren feitelijk heel de avond polé polé geweest, kvond da feitelijk wel nog heel goed meevallen qua drukte

ticketjes voor 10 days off voor donderdag en maandag zijn ook in de sjakos :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan