Man dat stak tegen.
Zolang we bij de minder drukke podia en zo wegbleven was het nog vrij leuk, je had tenminste ademruimte & er was (min of meer) wat sfeer.
Maar we waren zo stom om dan naar gorki te gaan zien, wete, ik ben gestamp, getrek, pogo'en, ... gewoon vanop werchter en kheb me daar dit jaar nooit zo erg geërgerd als gisteren. Zelfs platgeduwd & half vertrappeld worden tegen hekkens door idioten die perse wegmoesten uit eerste vak bij deftones vond ik minder erg (was ong. het enige van werchter dat mij ergerde).
Eerst stonden we achter zo nen toren van boxen en ik zag dus echt NIETS van het podium, geleidelijk aan voor gorki begon kunnen opschuiven (nooit echt vervelend proberen doen echter), dan was er ineens ganse druk op mij en stoot ik tegen iemand, kon ik nogal aan doen, ma die jongen begon zich wel effe serieus terug te stampen omdak tegen zijn vriendin vloog. Nu ja, zodra de druk wegviel genoeg plaats gemaakt en er was geen probleem meer. 10 minuten voor gorki begon moest er dan zo een typische hollander afkomen (u kent ze wel: het type dat graag opvalt). Eerst wat goed beginnen stampen hoewel er duidelijk geen plaats meer was. Daarna stond hij stil (naast mij aangezien ik & voorgenoemde jongeman em vrij zwaar terugduwden toen ie probeerde te passeren) en in die 10 minuten heeft die zen klep denk ek nog geen 2 seconden stilgestaan (en nu niet denken dat het gewoon wat met zen vriende/gezin praten was).
Nuja, eenmaal gorki begon was het meeste opgelost, khad plaats en den hollander zweeg (van tijd moest em nog laten merken dat hij er was, ma allé, kan ek nog mee leven

).
Het optreden van gorki maakte al vreselijk weinig goed (het was barslecht met andere woorden). Mijn persoonlijk hoogtepunt was het uitvallen van de elektriciteit :ironic:.
Dan voor het einde nog weggeweest, ik moest terug naar aalst nog die avond en men laatste mogelijkheid was om 11u meerijden met iemand. Serieus, was me dat een verrassing. Eerst proberen langs voor (naast podium dus) buiten te geraken, wat natuurlijk niet ging. Dan denken van langs achteren zal het vlotter gaan (omdat mensen niet denken dat je hun plaats inpikt).
Het zat me al niet mee en dan begon er daar ineens een of ander mens van haar tek te maken dat we aan het passeren waren. Ik weet niet meer juist wat ik geroepen heb (iets met arrogant wijf in alleszins), maar ik heb achteraf gezien wel sjans gehad dak snel met de stroom meewas

. Der stond nl ne vent bij die vrij vies werd en nog redelijk wat groter & breder als mij was (NB: ik ben 1m90

).
Nu ja, algemene conclusie: leuk om te gaan, ma blijf weg van die fucking drukke, marginale, irritante podia

.
edit: en welke achterlijke idioot heeft besloten in het midden van dat plein klapstoelkes neer te plaatsen

?