Archief - Gentse Feesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Towlie

Legacy Member
En draaie ze daar muziek ofzo dan in die tent?
vandeweek ga ik ook paar keer gaan, is zien oft de moeite is
vorig jaar vond ik het goe meevallen.

Ether

Legacy Member
murdoc zei:
De tent zelf nie, de duvel wss wel :p

Ik ben gisteren ook geweest, tot rond 5 uur. Als ik vertrok stonden bepaalde pleinen nog BOMvol. Ik vond het geestig, zeker nog keer teruggaan dees week.


Hehe :p
Nu ja, ben vorig jaar 1 dag naar 10 days off geweest en dan rond 7u via de vlasmarkt weggegaan en dan wast daar alleszins nog vollen bak :D

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
kga donderdag ... kunt ge daar ook zo tatoes laten zetten die maar 4 weken blijven .. zo'n soort special paint op lichaam . Wil dat graag doen, want eeuwige tattoo zie ik (nog) niet zitten :D

Babs

Legacy Member
[HBV]-=XortioN=- zei:
kga donderdag ... kunt ge daar ook zo tatoes laten zetten die maar 4 weken blijven .. zo'n soort special paint op lichaam . Wil dat graag doen, want eeuwige tattoo zie ik (nog) niet zitten :D

keb gistere ene aant baudelopark gezien die henna tattoos zet. ge moet daar wel mee oppassen, sommige henna krijgt ge uitslag van.

Kben gistere ook geweest, kga denk ik praktisch elke dag gaan (gratis membercard gekregen voor 10 days off :D )
Tis idd een feit da vroeger de gentse feesten meer de moeite was, alé, da is het nog altijd, maar toen wast nog rustiger, en soms kan da deugd doen :sad:

Gistere ook gorki geweest, twas toch wel de moeite vonnek :woohoo:

Mijn lief is hier en die is van Limburg, en die snapt maar nie dat da in Gent nog stampevol zit om 5 uur sochtends :p kvin het echt wel hilarisch

Zijn er bepaalde dingen aan te raden nog die echt de moeite zijn? ge weet maar nooit da ge iets over het oog ziet.

pina

Legacy Member
ElBramo zei:
Duveltent is zalig he :) Behalve dan dat de muziek soms kan tegensteken ze :p 'Vlieg met me mee naar de regenboog, rainbow, ...' :)
het is net dankzij de muziek dat er zoveel ambiance is in die tent. Anders kan je evengoed naar een café gaan Duvel drinken...

killgore

Legacy Member
ElBramo zei:
Duvel is lekker ;) Maar ik vond het wel beetje idioot dat ge uw glas moet terugdragen samen met een bonneke om dan nen euro terug te krijgen. Ze vertrokken namelijk van het feit dat ge 4euro moest betalen voor nen duvel en adt ge nen euro terugkreeg als ge uw glas terugbrengt. :unsure:
Als ge zat zijt vergeet ge da al rap nen keer of verliest ge uw bonneke, of moogt ge weer aan den toog staan aanschuiven :)

Voor de rest was de sfeer daar echt zaaalig :p
nen euro voor een duvelglas :), meepakken :p.

D-1337

Legacy Member
indeed , net thuis :p
ben kapot en men geld is op.
en ik snak naar pron en mijn bedje.
deze gaat slapen ^^
tot morgen

Grtz

passero

Legacy Member
lol, ik ben om 7u30 de korenmarkt gepaseerd.... omdak moest gaan werken. Is wel grappig dan nog mensen te zien die aan het "ontnuchteren" zijn :d

fordjah

Legacy Member
passero zei:
lol, ik ben om 7u30 de korenmarkt gepaseerd.... omdak moest gaan werken. Is wel grappig dan nog mensen te zien die aan het "ontnuchteren" zijn :d

laat ons me rust jong :p

Ether

Legacy Member
BaBsie zei:
keb gistere ene aant baudelopark gezien die henna tattoos zet. ge moet daar wel mee oppassen, sommige henna krijgt ge uitslag van.

Kben gistere ook geweest, kga denk ik praktisch elke dag gaan (gratis membercard gekregen voor 10 days off :D )
Tis idd een feit da vroeger de gentse feesten meer de moeite was, alé, da is het nog altijd, maar toen wast nog rustiger, en soms kan da deugd doen :sad:

Gistere ook gorki geweest, twas toch wel de moeite vonnek :woohoo:

Mijn lief is hier en die is van Limburg, en die snapt maar nie dat da in Gent nog stampevol zit om 5 uur sochtends :p kvin het echt wel hilarisch

Zijn er bepaalde dingen aan te raden nog die echt de moeite zijn? ge weet maar nooit da ge iets over het oog ziet.



Hoe was 10 days off tot nog toe? :)

Kben van plan om donderdag en maandag te gaan.. Maar kweet nog nie offek aan tickets in VVK ga kunnen geraken, zijn er nog genoeg tickets ADD? Of best om 23u stipt daar staan?

FuLcRuM

Legacy Member
gisteren eerste keer geweest; polé polé ftw :)

zalige sfeer gewoonweg... Vanavond weer; D-1337: mijn € 30 :p

virox

Legacy Member
zaterdag was't idd massa's druk...
gistern was't aangenamer :) stuk straattheater gezien en dan A Brand gezien was zalig :)

-RaZoR-

Legacy Member
gistern geweest en enigste wat we veel gedaan hebben:

stuk of 4 keer na mekaar in de G-force gezeten, ik kan u garanderen, na 4 keer voelde u eigen nie zo lekker :unsure:

en wij heelsan roepen, HOGER SLET GE DURFT NIE, hij deed het wel zeker, we stonden op een bepaald ogenblik verticaal voor een seconde of 2 :unsure:

Bram

Legacy Member
gistre ff geweest... aant st jakobs gezete, ff zitte kijke naar die kerel mee z'n roze koekiemonster tshirt en da meiske, ff int baudelo gezeten, naar den volksdans kijken...

twas idd al veel doenbaarder... seffes eens kijke wat het vanaaf te doen is

Yo-Han

Legacy Member
betreft ten days..music man heeft altijd wel dagtickets aan 15€..die koop je wanneer je wil en zijn overal(vooruit ; icc) geldig elke dag

blijkbaar wa rustiger dan vorige jaren..concertzaal en balzaal goe vol zaterdag..caffee praktisch leeg en vrij stille muziek(na buurklacht)...was er wel zelf niet...volgens een kennis stond er zaterdag 5 man in caffee!! en dat voor Morgan Geist!
...verwacht daar do vrij zat ma maar genoeg volk hoor in cz/bz ;)

gisteren op terras zodiac gezeten vlakbij duveltent,al wat je hoort daar is duveltent..irritante boereleute muziek noem ik dat,precies alsof een jukebox staat te spelen ..is soms een jumpstyle nummer,harde break ..en daarna frans bauer :/ ..maar ja Vlaandren é...zuipen en onnozel doen ... ieder z'n smaak :p

russian

Legacy Member
Yo-Han zei:
betreft ten days..music man heeft altijd wel dagtickets aan 15€..die koop je wanneer je wil en zijn overal(vooruit ; icc) geldig elke dag

blijkbaar wa rustiger dan vorige jaren..concertzaal en balzaal goe vol zaterdag..caffee praktisch leeg en vrij stille muziek(na buurklacht)...was er wel zelf niet...volgens een kennis stond er zaterdag 5 man in caffee!! en dat voor Morgan Geist!
...verwacht daar do vrij zat ma maar genoeg volk hoor in cz/bz ;)

gisteren op terras zodiac gezeten vlakbij duveltent,al wat je hoort daar is duveltent..irritante boereleute muziek noem ik dat,precies alsof een jukebox staat te spelen ..is soms een jumpstyle nummer,harde break ..en daarna frans bauer :/ ..maar ja Vlaandren é...zuipen en onnozel doen ... ieder z'n smaak :p

Het is daar de bedoeling dat je je smaak wegdrinkt met een gesmaakte Duvel é Johan ;).

Bram

Legacy Member
WAT! dagtickets voor ten days off...

man fak, ik dacht da ge enkel combi's kon kome...

en nu is ellen allien al gedaan :( :cry:

gravendelver

Legacy Member
SveltestSword zei:
WAT! dagtickets voor ten days off...

man fak, ik dacht da ge enkel combi's kon kome...

en nu is ellen allien al gedaan :( :cry:

Enkel combi's voor een tien dagen durend festival lijkt me niet echt evident :unsure:

De membercards werden verkocht tot 30 juni
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan