Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
murdoc zei:De tent zelf nie, de duvel wss wel![]()
Ik ben gisteren ook geweest, tot rond 5 uur. Als ik vertrok stonden bepaalde pleinen nog BOMvol. Ik vond het geestig, zeker nog keer teruggaan dees week.


[HBV]-=XortioN=- zei:kga donderdag ... kunt ge daar ook zo tatoes laten zetten die maar 4 weken blijven .. zo'n soort special paint op lichaam . Wil dat graag doen, want eeuwige tattoo zie ik (nog) niet zitten![]()
)
ad:
kvin het echt wel hilarischhet is net dankzij de muziek dat er zoveel ambiance is in die tent. Anders kan je evengoed naar een café gaan Duvel drinken...ElBramo zei:Duveltent is zalig heBehalve dan dat de muziek soms kan tegensteken ze
'Vlieg met me mee naar de regenboog, rainbow, ...'
![]()
nen euro voor een duvelglasElBramo zei:Duvel is lekkerMaar ik vond het wel beetje idioot dat ge uw glas moet terugdragen samen met een bonneke om dan nen euro terug te krijgen. Ze vertrokken namelijk van het feit dat ge 4euro moest betalen voor nen duvel en adt ge nen euro terugkreeg als ge uw glas terugbrengt.
Als ge zat zijt vergeet ge da al rap nen keer of verliest ge uw bonneke, of moogt ge weer aan den toog staan aanschuiven
Voor de rest was de sfeer daar echt zaaalig![]()
, meepakken
.passero zei:lol, ik ben om 7u30 de korenmarkt gepaseerd.... omdak moest gaan werken. Is wel grappig dan nog mensen te zien die aan het "ontnuchteren" zijn :d

BaBsie zei:keb gistere ene aant baudelopark gezien die henna tattoos zet. ge moet daar wel mee oppassen, sommige henna krijgt ge uitslag van.
Kben gistere ook geweest, kga denk ik praktisch elke dag gaan (gratis membercard gekregen voor 10 days off)
Tis idd een feit da vroeger de gentse feesten meer de moeite was, alé, da is het nog altijd, maar toen wast nog rustiger, en soms kan da deugd doenad:
Gistere ook gorki geweest, twas toch wel de moeite vonnek![]()
Mijn lief is hier en die is van Limburg, en die snapt maar nie dat da in Gent nog stampevol zit om 5 uur sochtendskvin het echt wel hilarisch
Zijn er bepaalde dingen aan te raden nog die echt de moeite zijn? ge weet maar nooit da ge iets over het oog ziet.





Yo-Han zei:betreft ten days..music man heeft altijd wel dagtickets aan 15€..die koop je wanneer je wil en zijn overal(vooruit ; icc) geldig elke dag
blijkbaar wa rustiger dan vorige jaren..concertzaal en balzaal goe vol zaterdag..caffee praktisch leeg en vrij stille muziek(na buurklacht)...was er wel zelf niet...volgens een kennis stond er zaterdag 5 man in caffee!! en dat voor Morgan Geist!
...verwacht daar do vrij zat ma maar genoeg volk hoor in cz/bz
gisteren op terras zodiac gezeten vlakbij duveltent,al wat je hoort daar is duveltent..irritante boereleute muziek noem ik dat,precies alsof een jukebox staat te spelen ..is soms een jumpstyle nummer,harde break ..en daarna frans bauer :/ ..maar ja Vlaandren é...zuipen en onnozel doen ... ieder z'n smaak![]()
.SveltestSword zei:WAT! dagtickets voor ten days off...
man fak, ik dacht da ge enkel combi's kon kome...
en nu is ellen allien al gedaan![]()
![]()