Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SveltestSword zei:memberscards?
), donderdag gaak dan naar de fnac achter m'n tickets voor 10 days off voor donderdagavond en voor maandagavond
den maandag kennek enkel the glimmers... Ether zei:65€, dan mag je alle 10 de dagen gaan
Anders ist 15€
Nu ja, ik ga woensdagavond gewoon gentse feesten zelf doen (zal dus wel duveltent worden), donderdag gaak dan naar de fnac achter m'n tickets voor 10 days off voor donderdagavond en voor maandagavond
Damn, kzie al zo hard uit naar maandag e, da kan niet anders of gewoon TE GEK worden![]()

!2u55!4n zei:Het is daar de bedoeling dat je je smaak wegdrinkt met een gesmaakte Duvel é Johan.

)koletzki is idd wel nog vet, ma kken maar een nummer van hem en kzou morgen om half acht uit m'n bed moeten... rekening houdend met het feit da em om 4 uur begint (dacht ik) en dak eigenlijk toch minstens 6 uur slaap nodigh eb... bad luckgravendelver zei:zaterdag (dag2), donderdag en maandag zijn mijn favoriete dagen. Vanavond villalobos en koletzki, ook niet slecht dus![]()
, kreuners waren zo en zo, coverband van queen vond ik wel wijs, paar keer ruzie gemaakt, hoort erbij, veel gedronken, maar toch weinig geld opgedaan
Yo-Han zei:ps Randy Newman is niet ten days é
SveltestSword zei:damn, donderdag vertrek ik en vrijdag ist ltj bukemden maandag kennek enkel the glimmers...
shit, kben echt mottig dak nie wist da ge dagtickets kon kope... tis idd zo logisch ma tsta gelijk nergens deftig vermeld... behalve op de site dan, en daar moek nie goe op gekeken hebben...
Merda...

so true...D-1337 zei:vijf voor twaalf zit altijd vol jeanette ^^



Ether zei:Hoe was 10 days off tot nog toe?![]()
gisteren ben ik wa later naar gent vertrokken en nog wa op de foor op de vrijdagsmarkt gelopen, en derachter richting vooruit voor David Guetta te gaan zien. Man man was da een feestje
hij draaide toch wel wa commerciele plaatjes ma ze deden het toch!
strijk liggen 
Ambiance maakt ge zelf ehKoenDK zei:eerste keer gentse feesten
laatste keer gentse feesten
Toegekomen
boomtown : paar gasten gezien die muziek maakten enkel via geluiden die uit hun mond kwamen
basicly : spelen met bas
nadien kokorico binnegestapt
na 24minuten kregen we ons bier
na 25minuten waren we daar weg
richting 5 voor 12 gestapt, tussen al da volk,
hebben er een uurke over gedaan tegen dat we daar waren
daar maar gebleven wegens te druk buiten
marginale muziek en dan maar zat gezopen tot we ons amuseerden
staan geilen op een meiske die gans de zaal aan het opgeilen was gedurende een paar uur
met spotlight en al op haar gericht
smorgens rit naar huis, verkeerde trein genomen
om 8u thuis en redelijk dweez van alle margi's / allochtonen / 50cent wannabe's / sl*tjes van 15 / ...
soit, hatelijke avond al bij al :doh:



BaBsie zei:10 days off is echt lekkergisteren ben ik wa later naar gent vertrokken en nog wa op de foor op de vrijdagsmarkt gelopen, en derachter richting vooruit voor David Guetta te gaan zien. Man man was da een feestje
hij draaide toch wel wa commerciele plaatjes ma ze deden het toch!
Donderdag moet ge der echt zijn, das echt ne superdag. booka shade en mandy enzo![]()
Tis wel dikke schijt voor mij, kheb net klierkoorts gehad dus ik zen rap uitgeput, en dan zijn alle goeie dj's verdomme zo laat![]()
Gistere was ik om 5 uur thuis, we hebben het licht zien worden![]()
Gisteren hebben we echt zitte lache me zo nen gast ook. Twas daar zon blond "fel" meiske da de show wa aant stele was en twas daar zo ne kerel en die maar proberen en da meiske gene zak om geven wa die zei enzo.
En dan was er daar ne gast die haar zo vastpakt en aar ne kus op haar kaak geeft en die andere kerel zo van wtf![]()
strijk liggen
![]()
(naast de duveltent dus, hehe
)