Archief - Gentse Feesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ether

Legacy Member
SveltestSword zei:
memberscards?


65€, dan mag je alle 10 de dagen gaan

Anders ist 15€

Nu ja, ik ga woensdagavond gewoon gentse feesten zelf doen (zal dus wel duveltent worden :D ), donderdag gaak dan naar de fnac achter m'n tickets voor 10 days off voor donderdagavond en voor maandagavond

Damn, kzie al zo hard uit naar maandag e, da kan niet anders of gewoon TE GEK worden :love:

Bram

Legacy Member
damn, donderdag vertrek ik en vrijdag ist ltj bukem :( den maandag kennek enkel the glimmers...

shit, kben echt mottig dak nie wist da ge dagtickets kon kope... tis idd zo logisch ma tsta gelijk nergens deftig vermeld... behalve op de site dan, en daar moek nie goe op gekeken hebben...

Merda...

gravendelver

Legacy Member
Ether zei:
65€, dan mag je alle 10 de dagen gaan

Anders ist 15€

Nu ja, ik ga woensdagavond gewoon gentse feesten zelf doen (zal dus wel duveltent worden :D ), donderdag gaak dan naar de fnac achter m'n tickets voor 10 days off voor donderdagavond en voor maandagavond

Damn, kzie al zo hard uit naar maandag e, da kan niet anders of gewoon TE GEK worden :love:


zaterdag (dag2), donderdag en maandag zijn mijn favoriete dagen. Vanavond villalobos en koletzki, ook niet slecht dus :D

gnat

Legacy Member
Ik zou woensdag de 19de om 23 uur Randy Newman willen zien, wa zou da dan kosten qua inkom? ook gewoon 15€?

ik kom uit leuven, zijn er extra treinen ofzo ingelegd voor de gentse feetsen, dat ik dus nog na 1 uur ofzo naar leuven kan vertrekken.

Yo-Han

Legacy Member
!2u55!4n zei:
Het is daar de bedoeling dat je je smaak wegdrinkt met een gesmaakte Duvel é Johan ;).

natuurlijk :)

inkom ten days is 17€ dacht ik

ik ga 2de zaterdag en laatste maandag(had m'n 2 ticketjes al van begin juli :) )

ps Randy Newman is niet ten days é

Bram

Legacy Member
gravendelver zei:
zaterdag (dag2), donderdag en maandag zijn mijn favoriete dagen. Vanavond villalobos en koletzki, ook niet slecht dus :D
koletzki is idd wel nog vet, ma kken maar een nummer van hem en kzou morgen om half acht uit m'n bed moeten... rekening houdend met het feit da em om 4 uur begint (dacht ik) en dak eigenlijk toch minstens 6 uur slaap nodigh eb... bad luck

Grim

Legacy Member
die Duvel-tent heeft een miserabele geluidsinstallatie, vijf voor twaalf zat vol ********* gisteren, maar eergisteren wel goe geamuseerd daar, tijuana was te doen, pole pole was te doen, vlasmarkt was marginaal :D, kreuners waren zo en zo, coverband van queen vond ik wel wijs, paar keer ruzie gemaakt, hoort erbij, veel gedronken, maar toch weinig geld opgedaan :woohoo:
vanavond eens op de groetenmarkt gaan neuzen

Ether

Legacy Member
SveltestSword zei:
damn, donderdag vertrek ik en vrijdag ist ltj bukem :( den maandag kennek enkel the glimmers...

shit, kben echt mottig dak nie wist da ge dagtickets kon kope... tis idd zo logisch ma tsta gelijk nergens deftig vermeld... behalve op de site dan, en daar moek nie goe op gekeken hebben...

Merda...


Alle kerel, tiefschwarz en hell niet kennen :eek:

@Gravendelver: vanavond idd niet slecht, maar ben niet zo overdreven minimal dus ja.. Kga vanavond gewoon gentse feesten doen :)

=Dujosh=

Legacy Member
10 days of kost normaal 15€ per ticket ( voor 1 dag)
maar als je fortis hebt betaal je 12€.
membercard = 65€ ( geen idee of je korting krijgt met fortis )

anyway, was toch zo voor de zaterdag, en denk ni dat er veel verschil is voor de andere dagen he:)

KoenDK

Legacy Member
eerste keer gentse feesten
laatste keer gentse feesten


Toegekomen
boomtown : paar gasten gezien die muziek maakten enkel via geluiden die uit hun mond kwamen
basicly : spelen met bas


nadien kokorico binnegestapt
na 24minuten kregen we ons bier
na 25minuten waren we daar weg

richting 5 voor 12 gestapt, tussen al da volk,
hebben er een uurke over gedaan tegen dat we daar waren
daar maar gebleven wegens te druk buiten

marginale muziek en dan maar zat gezopen tot we ons amuseerden
staan geilen op een meiske die gans de zaal aan het opgeilen was gedurende een paar uur
met spotlight en al op haar gericht

smorgens rit naar huis, verkeerde trein genomen
om 8u thuis en redelijk dweez van alle margi's / allochtonen / 50cent wannabe's / sl*tjes van 15 / ...


soit, hatelijke avond al bij al :doh:

gravendelver

Legacy Member
Als ge niet weet waar het goe is tijdens de Gentse feesten komde da voor ja :)
Als ge niet van de buurt zijt kunt ge u best vooraf goed informeren, er is voor ieder wat wils maar je moet wel weten waar.

En over al de mensen die alleen klagen over Boomtown en andere optredens... srry maar zoek u dan een ander GRATIS concert of festival :unsure:

Babs

Legacy Member
Ether zei:
Hoe was 10 days off tot nog toe? :)

10 days off is echt lekker :) gisteren ben ik wa later naar gent vertrokken en nog wa op de foor op de vrijdagsmarkt gelopen, en derachter richting vooruit voor David Guetta te gaan zien. Man man was da een feestje :woohoo: hij draaide toch wel wa commerciele plaatjes ma ze deden het toch!

Donderdag moet ge der echt zijn, das echt ne superdag. booka shade en mandy enzo :love:

Tis wel dikke schijt voor mij, kheb net klierkoorts gehad dus ik zen rap uitgeput, en dan zijn alle goeie dj's verdomme zo laat :cry:
Gistere was ik om 5 uur thuis, we hebben het licht zien worden :p

Gisteren hebben we echt zitte lache me zo nen gast ook. Twas daar zon blond "fel" meiske da de show wa aant stele was en twas daar zo ne kerel en die maar proberen en da meiske gene zak om geven wa die zei enzo.
En dan was er daar ne gast die haar zo vastpakt en aar ne kus op haar kaak geeft en die andere kerel zo van wtf :eek: :eek: strijk liggen :woohoo:

-[Weasle]-

Legacy Member
KoenDK zei:
eerste keer gentse feesten
laatste keer gentse feesten


Toegekomen
boomtown : paar gasten gezien die muziek maakten enkel via geluiden die uit hun mond kwamen
basicly : spelen met bas


nadien kokorico binnegestapt
na 24minuten kregen we ons bier
na 25minuten waren we daar weg

richting 5 voor 12 gestapt, tussen al da volk,
hebben er een uurke over gedaan tegen dat we daar waren
daar maar gebleven wegens te druk buiten

marginale muziek en dan maar zat gezopen tot we ons amuseerden
staan geilen op een meiske die gans de zaal aan het opgeilen was gedurende een paar uur
met spotlight en al op haar gericht

smorgens rit naar huis, verkeerde trein genomen
om 8u thuis en redelijk dweez van alle margi's / allochtonen / 50cent wannabe's / sl*tjes van 15 / ...


soit, hatelijke avond al bij al :doh:
Ambiance maakt ge zelf eh :p
de hatelijke avond zal nie aan de Feesten gelegen hebben imo...

Ether

Legacy Member
BaBsie zei:
10 days off is echt lekker :) gisteren ben ik wa later naar gent vertrokken en nog wa op de foor op de vrijdagsmarkt gelopen, en derachter richting vooruit voor David Guetta te gaan zien. Man man was da een feestje :woohoo: hij draaide toch wel wa commerciele plaatjes ma ze deden het toch!

Donderdag moet ge der echt zijn, das echt ne superdag. booka shade en mandy enzo :love:

Tis wel dikke schijt voor mij, kheb net klierkoorts gehad dus ik zen rap uitgeput, en dan zijn alle goeie dj's verdomme zo laat :cry:
Gistere was ik om 5 uur thuis, we hebben het licht zien worden :p

Gisteren hebben we echt zitte lache me zo nen gast ook. Twas daar zon blond "fel" meiske da de show wa aant stele was en twas daar zo ne kerel en die maar proberen en da meiske gene zak om geven wa die zei enzo.
En dan was er daar ne gast die haar zo vastpakt en aar ne kus op haar kaak geeft en die andere kerel zo van wtf :eek: :eek: strijk liggen :woohoo:

Nja, op 10 days off loopt het wel volk vant snel vrouwvolk, amai zu :eek:
En hoe viel het mee vant volk? of wast uitverkocht?

Btw, kga dus vanavond, plaatsen waar dak zeker naar toe moet? :p (naast de duveltent dus, hehe :D )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan