Archief - Gelukkig 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boogje

Legacy Member
toch grappig dat er zo veel zijn in topics die zegge "lol, en gij zit ier opt forum nu"

ze zitten er zelf op :D

Tremium

Legacy Member
Welcome, Tremium.
You last visited: Yesterday at 23:02

Maar rond middernacht zat ik er denk ik ook op.
Dus afgekeurd! :unsure:

Limburger

Legacy Member
sorry zit hier wel wrss verkeerd ma kan iemand mij zeggen hoe ge alles in nederlands op deze site zet? :p

ah ja gelukkig nieuwjaar :d

EagleEye

Legacy Member
Ja een gelukkig 2007 aan alle mensen van games.telenet.be (en de andere niet! :tongue:)

GaMe®

Legacy Member
Whatever, gelukkig nieuwjaar iedereen :feest:
Hopelijk dat TNG nog beter zal worden in 2007.

JordiGorissen zei:
sorry zit hier wel wrss verkeerd ma kan iemand mij zeggen hoe ge alles in nederlands op deze site zet? :p

ah ja gelukkig nieuwjaar :d

User cp, en dan bij opties helemaal onderaan taal veranderen :)

boogje

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Dat zijn geen bewijzen!

Vista, cop 1 : Komaan, beken Gamer...

*Vista schijnt bureaulamp in Gamer's gezicht. Kamer is bedwelmd van rook door Vista's sigaretten. Hij drukt er nog eentje uit.*

Tremium, cop 2 : Waar was je om 00:00 vandaag?

Gamer: kom, laat me maar gaan, je hebt geen bewijzen

*Vista neemt Gamer bij kraag*

Vista, cop 1 : Ah,ja, es zien of je nu niet van gedachte verandert.

*Vista duwt zen sigaret hard uit in Gamer's oog*

Gamer : aaah..fuck! stop et!

Tremium : *grijns*

Gamer : Ah...sh*t..ok..ik wil NU mijn advocaat spreken, onnozele klootzakken

Tremium : Dat je advocaat dit maar oplost :

*Tremium en vista halen allebei een 9mm tevoorschijn. 4 schoten, in de borstkas van Gamer*

Vista : Bah, ik haat het als de ruiten weer vol met bloed zitten.

Tremium : uhu, ik heb honger. Wat eten we?

...

En zo is er wéér een mysterie opgelost door de toepassing van Boogje's cheap hollywood script.

ps : dit is eigenlijk iets voor zwam, maar bon, this een zwamtopic hier precies:sop:

Fighting Hobbit

Legacy Member
Allemaal gelukkig nieuwjaar, dat de wensen, voornemens, toekomstvoorspellingen, en concertdata voor het nieuwe jaar mogen uitkomen!

kakature

Legacy Member
Fighting Hobbit zei:
Allemaal gelukkig nieuwjaar, dat de wensen, voornemens, toekomstvoorspellingen, en concertdata voor het nieuwe jaar mogen uitkomen!

Ik wens alvast Pink Floyd re-united :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan