Archief - Gelukkig 2007

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Phil

Legacy Member
Gelukkig nieuwjaar aan iedereen.

(jaja, 8 u te vroeg voor jullie, maar hier is het nieuwjaar (tokyo, japan))

Nu verder feesten... :woohoo:

vjcube

Legacy Member
en da komt ff speciaal voor zijne pc zitte om da te zegge .. :p..feest toch gewoon..

Phil

Legacy Member
vjcube zei:
en da komt ff speciaal voor zijne pc zitte om da te zegge .. :p..feest toch gewoon..

Nieuwjaar in Japan is anders dan in Belgie. Japanners feesten dat met Familie (die op d'n buiten wonen).

Straten zijn helemaal verlaten, die steden lijken dood, enkele van de grootste clubs van de stad zijn gesloten vanavond....

Dus het feestje is hier nogal rustig op het ogenblik (en gaat heel duur worden later op de avond...)

Conqie

Legacy Member
mja hier is nieuwjaar ook al gepasseerd, Elewijt dus => place 2be

skully25

Legacy Member
Phil zei:
Nieuwjaar in Japan is anders dan in Belgie. Japanners feesten dat met Familie (die op d'n buiten wonen).

Straten zijn helemaal verlaten, die steden lijken dood, enkele van de grootste clubs van de stad zijn gesloten vanavond....

Dus het feestje is hier nogal rustig op het ogenblik (en gaat heel duur worden later op de avond...)

lijkt meer iet voor mij

ben gene fan van al die nieuwjaars hier, een feestje bouwen ya, maar iedere keer weer da geforceerd gedoe van "gelukkig nieuwjaar, beste wensen" aan mensen dadde vaak nie eens kent en wie meent er dat nu echt op het moment dat ie het zegt? ik vind dus echt nu eens niks speciaals aan een jaarwisseling (nuja het jaar 2000 was dat wel maar dat ging dan ook om een eeuwwisseling...). gewoon doorfeesten en laat dat aftelgezever en dat gewens voor wat het is.

nu ben ik nen droogstoppel zeker? :p

noreeeee

Legacy Member
Ik ga als ouderjaarsmaal ne pitta halen in de plaatselijke shwarmezaak. En dan happy6 :D

vjcube

Legacy Member
skullbasher25 zei:
lijkt meer iet voor mij

ben gene fan van al die nieuwjaars hier, een feestje bouwen ya, maar iedere keer weer da geforceerd gedoe van "gelukkig nieuwjaar, beste wensen" aan mensen dadde vaak nie eens kent en wie meent er dat nu echt op het moment dat ie het zegt? ik vind dus echt nu eens niks speciaals aan een jaarwisseling (nuja het jaar 2000 was dat wel maar dat ging dan ook om een eeuwwisseling...). gewoon doorfeesten en laat dat aftelgezever en dat gewens voor wat het is.

nu ben ik nen droogstoppel zeker? :p

fuck e, da zijn nu zo van die attitudes die van mijn part moge verdwijne..
als gij da ni graag doet, doe het dan ni e..ma laat de mense die da doen gewoon toch doen, wa doen ze jou daar nu mis mee?
Als diene "zever" (volges jou..) ni bestond, had je wel iets anders om op te kakke..verzuurde mense jeeuuj!!

Starrk

Legacy Member
vjcube zei:
fuck e, da zijn nu zo van die attitudes die van mijn part moge verdwijne..
als gij da ni graag doet, doe het dan ni e..ma laat de mense die da doen gewoon toch doen, wa doen ze jou daar nu mis mee?
Als diene "zever" (volges jou..) ni bestond, had je wel iets anders om op te kakke..verzuurde mense jeeuuj!!

Overdreven reactie ftl?

skully25

Legacy Member
vjcube zei:
fuck e, da zijn nu zo van die attitudes die van mijn part moge verdwijne..
als gij da ni graag doet, doe het dan ni e..ma laat de mense die da doen gewoon toch doen, wa doen ze jou daar nu mis mee?
Als diene "zever" (volges jou..) ni bestond, had je wel iets anders om op te kakke..verzuurde mense jeeuuj!!

ook een gelukkig nieuwjaar :rofl:

boogje

Legacy Member
vjcube zei:
fuck e, da zijn nu zo van die attitudes die van mijn part moge verdwijne..
als gij da ni graag doet, doe het dan ni e..ma laat de mense die da doen gewoon toch doen, wa doen ze jou daar nu mis mee?
Als diene "zever" (volges jou..) ni bestond, had je wel iets anders om op te kakke..verzuurde mense jeeuuj!!

van zo'n attitude moet ik ook niet hebben :

als mensen op iets commentaar hebben zeggen : "jamaar, als je het niet goed vind, zwijg dan!"

al ooit eens nagedacht over zoiets? Volgens u zou er dus nooit iemand op iets kritiek mogen leveren. Het is niet alsof de persoon in kwestie iedereen tegenhoud om dat te vieren eh, hij geeft gewoon zijn mening ( maar oh ja, dat mag niet want hij is tegen nieuwjaar-gedoe:ironic: )

edit : en @ hieronder : en elk jaar dan weerde zeikerds die voor nieuwjaar-gedoe zijn. oO
en @ Stancke: ja,vind ik ook

SkY

Legacy Member
Nee het mag gewoon wel eens gezegd worden, elk jaar komen de zelfde, in mijn ogen zeikers, hun zegje doen :-)

Stancke

Legacy Member
Mja,so?

Iedereen z'n eigen mening en het is een forum (~vrije meningsuiting)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan